Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
1 969 684,20 UAH
UA-2021-10-25-014877-b ● 5092f8dc0240466a81e70d2759deab9f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491398 |
Вебсайт: | https://zhy.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83 |
Контактна особа: |
Тетяна Супруненко +380412361391 zhitom@ocz.ic.zt.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2021 11:32 |
Очікувана вартість: | 1 969 684,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 696,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 послуга
Послуги з прибирання офісних приміщень (відповідний код -90919200-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 17:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 17:45 |
Додаток 3 до ТД (Проект Договору) від 25.10.2021 року.docx | |
25 жовтня 2021 17:45 |
Додаток 2 до ТД від 25.10.2021 року.docx | |
25 жовтня 2021 17:45 |
Додаток 1 до ТД від 25.10.2021 року.docx | |
25 жовтня 2021 17:45 |
Тендерна документаці я від 25.10.2021 (прибирання).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог по кваліфікації
Дата подання: 26 жовтня 2021 14:24
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 14:54
Шановний замовнику!
Додатком 1 тендерної документації вимагається серед іншого надання Учасником довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. Також вимагається підтвердження найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше та транспортного засобу.
Відповідно до технічних вимог, викладених в додатку до тендерної документації надання послуг не потребує наявності у надавача послуг автомобіля та будівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вищезазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником розглянуто Ваше питання, про що повідомляємо наступне. Так, Додатком 1 до тендерної документації вимагається серед іншого надання Учасником довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Будь-яких вимог щодо переліку такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не встановлено та не передбачається. Водночас, у разі надання Учасником у такій довідці інформації про наявність у нього будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини), будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини), а також транспортного засобу, які він використовує на підставі договорів найму (оренди) строком на три роки і більше - на підтвердження такий Учасник має надати засвідчений нотаріально договір. У разі, якщо Учасником у довідці не зазначається інформація про наявність такого майна - відповідні договори не подаються. З урахуванням викладеного, відсутні підстави для унесення змін до тендерної документації.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2021 15:09 |
Кінець періоду оскарження: | 06 листопада 2021 00:00 |
Дата відміни: | 26 жовтня 2021 15:09 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Після оголошення про проведення відкритих торгів Замовником виявлена необхідність внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів на усунення порушень вимог наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», враховуючи лист Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06. При цьому Законом України"Про публічні закупівлі"не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. |
Документи:
26 жовтня 2021 15:09
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2021 15:08
|
Протокол відміни тендеру від 26.10.2021 року №27.pdf |