Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху навчального корпусу №2 та капітальний ремонт частини даху навчального корпусу №1 в смт. Нижанковичі Самбірського району Львівської області
Очікувана вартість
1 059 049,00 UAH
UA-2021-10-25-014871-b a7482d89f28e4a98a636aaa57604f029
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Сенейко

+380676053563 npl80@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НИЖАНКОВИЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"
Код ЄДРПОУ: 05537207
Місцезнаходження: 82011, Україна , Львівська обл., смт. Нижанковичі, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 63
Контактна особа: Володимир Сенейко
+380676053563
npl80@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 04 листопада 2021 14:01
Очікувана вартість: 1 059 049,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 590,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 5 200,00 грн. (П’ять тисяч двісті грн. 00 коп.).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5200 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник торгів вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, у вигляді коштів грошової застави в розмірі 5% (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції учасника – переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху навчального корпусу №2 та капітальний ремонт частини даху навчального корпусу №1 в смт. Нижанковичі Самбірського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82011, Україна, Львівська область, смт. Нижанковичі, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 5 200,00 грн. (П’ять тисяч двісті грн. 00 коп.).

Сума забезпечення: 5200 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 5 200,00 грн. (П’ять тисяч двісті грн. 00 коп.).

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник торгів вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, у вигляді коштів грошової застави в розмірі 5% (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції учасника – переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Депозит
Вимоги до документу: Замовник торгів вимагає від учасника-переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, у вигляді коштів грошової застави в розмірі 5% (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції учасника – переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору.
25 жовтня 2021 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 17:45
СЗ-Дах.doc
25 жовтня 2021 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 17:45
СЗ-Дах.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-25-014871-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ", Код ЄДРПОУ:41425076
Дата подання: 11 листопада 2021 19:11
Вимога щодо неправномірної дискваліфікації.
Замовник, протокольним рішенням про відхилення пропозиції від 11.11.2021, 11:50 год., що опублiковане вiд 11.11.2021 року о 17:25 год. зазначає, що відповідно до п. 5.2. Розділу 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у системі закупівель Prozorro. Замовник зазначає, що: «період прийому пропозицій розпочався 29 жовтня 2021 року, а акт підписано 02 листопада 2021 року. А отже зазначений акт складено в період подання пропозицій, що не відповідає вимогам спрощеної процедури закупівлі.» На підставі вищенаведеного Замовник приймає рішення відхилити пропозицію Учасника ПП “Комфорт-Сколе”.
Учасник спрощеної закупівлі ПП "Комфорт Сколе" не погоджується iз протокольним рішенням про відхилення пропозиції від 11.11.2021, 11:50 год., що опублiковане вiд 11.11.2021 року о 17:25 год. з наступних підстав.
1. Вимагаючи у оголошені про проведення спрощеної закупівлі довідку про огляд предмета закупівлі Замовник ще до початку торгів знає кількість потенційних учасників, назву юридичної (фізичної) особи, що може звузити коло потенційних учасників. Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації; дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже, для участі у тендері необхідно отримати акт(довідку) з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. 
2. Учасник ПП “Комфорт-Сколе” в період уточнень неодноразово здійснював телефонні дзвінки за вказаним номером телефону  +380676053563 - контактна особа Володимир Сенейко, однак в період уточнень з 25.10.2021 17:45 по 29.10.2021 09:00 зв’язок був відсутній. 2 листопада об 10:00 директор учасника ПП “Комфорт-Сколе” дозвонився за вказаним номером телефону та попросив дозволу ознайомитися із обсягом робіт за назвою закупівлі: «Капітальний ремонт даху навчального корпусу №2 та капітальний ремонт частини даху навчального корпусу №1 в смт. Нижанковичі Самбірського району Львівської області». Об 13 год. 59 хв. 2 листопада 2021 року було проведенно обстеження об’єкту та підписано довідку про огляд предмета закупівлі. Відповідна довідка підписана відповідальною особою Державного Професійного-технічого закладу “Нижанковицький професійний ліцей” Артемовською. Довідка оприлюдненна в електронній системі закупівель та свідчить, про те що огляд об’єкту проведенно, та із обсягами робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт даху навчального корпусу №2 та капітальний ремонт частини даху навчального корпусу №1 в смт. Нижанковичі Самбірського району Львівської області» учасник ПП “Комфорт-Сколе” ознайомився. Відповідальною особою Державного Професійного-технічого закладу “Нижанковицький професійний ліцей” Артемовською, що підписала довідку про огляд предмета закупівлі не було надано зауважень відповідальній особі учасника ПП “Комфорт-Сколе” щодо часу підписання довідки про огляд предмета закупівлі. Отже, час підписання довідки не впливає на її зміст, на зміст, склад та ціну пропозиції Учасника ПП “Комфорт-Сколе” в цілому.
3. Додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов'язкового обстеження об'єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 №9264 3. Рішення від 29.05.2020 №10669.
4.Звертаємо вашу увагу, що пропозиція учасника ПП “Комфорт-Сколе”, за результатами її розгляду Замовником є такою, що відповідає усім іншим вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт даху навчального корпусу №2 та капітальний ремонт частини даху навчального корпусу №1 в смт. Нижанковичі Самбірського району Львівської області» та забезпечує економію бюджетних коштів в розмірі 65 350 грн. 60 коп.. Учасник ПП “Комфорт-Сколе” має достатній досвід роботи, кваліфікованих працівників, технології та інструменти для виконання робіт за даним технічим завданням, що підтверджується документами поданими у складі пропозиції.

Враховуючи вищенаведене, вважаємо дискваліфікацію учасника ПП “Комфорт-Сколе” в цій частині неправомірною. Беручи до уваги вищенаведені факти просимо скасувати протокольне рішення про відхилення пропозиції від 11.11.2021, 11:50 год., що опубліковане в електронній системі закупівель о 11.11.2021 року о 17:25 год.

В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися з метою захисту своїх прав та правової оцінки діям Замовника, щодо прийняття рішення про дискаліфікацію до суду, Західного офісу Держаудитслужби України та Управління стратегічних розслідувань Національної поліції України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2021 11:18
На ваше звернення, інформуємо вас, що відповідно до умов документації, учасник зобов’язаний ДО ПОЧАТКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у системі закупівель Prozorro. Відповідно до умов оголошення, період прийому пропозицій розпочався 29 жовтня 2021 року, а акт підписано 02 листопада 2021 року. А отже зазначений акт складено в період подання пропозицій, що не відповідає вимогам спрощеної процедури закупівлі, так як оглянути об'єкт учасник мав до початку періоду подання пропозицій. Відповідна інформація зазначена у протоколі відхилення, який розміщено Замовником на порталі, в порядку ст. 14 Закону.
Щодо дискримінаційних вимог, інформуємо, що зазначені звернення та пропозиції, учасниками вносяться в період уточнення пропозицій, однак, протягом зазначеного терміну жодних зауважень та застережень не було розміщено в системі, що, в порядку Закону, означає, що учасник ознайомився та погодився із зазначеними вимогами до оголошення, та не вважав їх такими, що порушують його права і обов'язки.
Таким чином, у задоволенні вашого звернення відмовлено.
Номер вимоги: UA-2021-10-25-014871-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ", Код ЄДРПОУ:41425076
Дата подання: 18 листопада 2021 17:07
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Учасник ПП “Комфорт-Сколе” вимагає скасувати протокольне рішення про вибір учасника переможцем від 18 листопада 2021 року о 14 год. 55 хв. , яке опубліковане
18 листопада 2021 року о 16:21. Даним протокольним рішенням переможцем торгів визначено ПП "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ". Однак, ПП "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ" не відповідає критеріям, що визначені в Оголошенні на закупівлю робіт (далі - Оголошення).
1.Відповідно до п.п. 3.3 Розділу 3 Оголошення матеріальні ресурси, що використовуватимуться у процесі виконання робіт, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору (про що учасник надає відповідний гарантійний лист), проте Учасник ПП “ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ” не надав зазначеного документу.
2.Відповідно до наданої довідки «додаток 2 таблиця А наявність матеріально-технічної бази.pdf» №2710/3 від 27.10.2021 року учасник ПП “ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ” зазначає про наявність в нього транспортного засобу MERCEDES-BENZ, модель: SPRINTER 412 D, рік випуску: 1999, державний номерний знак: ВС8575СК, який використовується на підставі договору оренди транспортного засобу від 15 жовтня 2020 року. Відповідно до таблиці 2 Додатку 2 Оголошення учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Однак, Учасником ПП “ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ” не надано даного листа.
3.Відповідно до таблиці А Додатку 2 Оголошення, у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору(-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками); також учасником в складі пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.
Учасник ПП “ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ” у довідці, яка подана в складі пропозиції «додаток 2 таблиця А наявність матеріально-технічної бази.pdf» №2710/3 від 27.10.2021 року зазначає про наявність на підставі “ДОГОВОРУ ФІНАНСОВОГО ЛІЗИНГУ №LFOKFLOWW041D-ILFOKFLOWW041D-109.12.2020 року м. ЛЬВІВ” транспортного засобу Toyota RAV 4. Однак, договір лізингу та лист-підтвердження від лізингодавця в складі пропозиції учасника відсутні.
4.Відповідно до Таблиці В Додатку 2 до Оголошення учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен надати скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці В (не менше двох). Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Відгук має бути виданий не раніше дати публікації оголошення про закупівлю. У складі пропозиції Учасника ПП “ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ” міститься файл «відгук Ясенівці.PDF» від 29.01.2021 р. №01-38/35, виданий відділом освіти Золочівської РДА Львівської області. Даний лист-відгук не є сканованою з оригіналу копією; виданий раніше дати публікації оголошення про закупівлю; не містить предмет та ідентифікатор цієї закупівлі.
5.Відповідно до Таблиці В Додатку 2 до Оголошення учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен надати скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці В (не менше двох). Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Відгук має бути виданий не раніше дати публікації оголошення про закупівлю. У складі пропозиції Учасника ПП “ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ” міститься файл «відгук Городищенське.PDF» від 02.11.2021р. № 01-27/363, виданий Виконавчим комітетом відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Ходорівської місьої ради. Даний лист-відгук не містить предмет та ідентифікатор цієї закупівлі.
6.Відповідно до п.3 Розділу 4 Додатку 2 до Оголошення, Учасник повинен надати Відомості про учасника за встановленою формою:

Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА»

1.Повна та скорочена назва учасника:_____________________
2.Код за ЄДРПОУ(ІНП, якщо учансик ФОП чи ФО)________________
3.Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб) (учасником ФОП чи ФО не заповнюється)___________________________
4.Місце та дата проведення державної реєстрації учасника:__________________________
5.Вид суб’єкту господарювання : ________________________________________________
6.Організаційно-правова форма:
7.Форма власності:__________________________________________________________
8.Юридична адреса:_________________________________________________________
9.Поштова адреса:
10.Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: ___________________________________
Дані про посадових осіб учасника: (учасник надає інформацію про посадових осіб, які відносяться до керівного складу та мають право на укладання договору з додаванням підтверджуючих документів (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору).
11.Дані про посадових осіб учасника: (учасник надає інформацію про посадових осіб, які відносяться до керівного складу та мають право на укладання договору з додаванням підтверджуючих документів (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору).



Повна назва посад Прізвище, ім’я,
по батькові Контактний номер телефону Е-mail (у разі наявності)
1. Посадова особа, яка має право на укладення договору:
……………..
2. Інші уповноважені особи:
……………...

(посада, прізвище, ініціали, підпис керівника, або уповноваженої особи, підприємства, організації, установи, або фізичної особи-підприємця)
М.П.
“___”______________ 2020 року
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника

Примітка. Документи, які подає учасник у складі пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді документів сканованих з оригіналів та/або їхніх копій та містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо)

У складі пропозиції учасника ПП “ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ” міститься файл «додаток 2 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf», в якому відсутній пункт 4. Місце та дата проведення державної реєстрації учасника. Отже, Учасник відступив від встановленої Замовником форми.
7. Відповідно до п.п. 3.1.3. п.3.1. Розділу 3 Оголошення кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip).» Проте, Учасником ПП «ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ” в складі пропозиції було подано файли «протокол засновників.jpg; свідоцтво ПДВ.jpg; свідоцтво про реєстрацію.jpg», які не відповідають зазначеному Замовником формату (pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip).).
8.Відповідно до п.п. 21.1. п. 21 “Додатки до договору” Додатку 4 “ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ” Оголошення:
«21.1. Договір має такі додатки, які є його невід'ємною частиною:
Додаток № 1 - Протокол погодження договірної ціни;
Додаток № 2 - Договірна ціна:
Додаток № 3 - Локальні кошториси;
Додаток № 4 - Підсумкова відомість ресурсів;
Додаток № 5 - Розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіонбуду від 03.04.2017 №7/15-3463 з урахуванням змін)
Додаток № 6 - Календарний графік виконання робіт;
Додаток №7 - Календарний план фінансування робіт.»
Учасник ПП “ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ” не надав Додаток №1 - протокол погодження договірної ціни та додаток №5 - розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіонбуду від 03.04.2017 №7/15-3463 з урахуванням змін). В складі пропозиції учасника міститься файл «кошторисні документи.pdf» в якому знаходиться «Відомість трудомісткості і заробітньої плати до об’єктного кошторису №2-1», що не є розрахунком кошторисної заробітньої плати згідно листа Мінрегіонбуду від 03.04.2017 №7/15-3463 з урахуванням змін.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція Учасника ПП “ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ” не відповідає умовам документації Замовника, а отже, має бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2021 09:14
Щодо вашого звернення про вибір учасника-переможцем, повідомляємо наступне.
Учасником в довідці про матеріально-технічну базу зазначено, що частина послуг буде надаватись, відповідно до договору надання послуг, один із механізмів буде використовуватись за договором оренди, що є нотаріально посвідчений, та один із механізмів перебуває в лізингу.
Інформація про згоду від надавача послуг машин і механізмів надана в окремому файлі. Інформація про повну згоду на будь-яке використання автомобіля, що орендується у Належатого В.М. надана в нотаріально-завіреній копії угоди. Щодо використання автомобіля по лізингу, повідомляємо, що автомобіль знаходиться в оперативному управлінні учасника, та не потребує згоди на його використання в зазначеній діяльності.
Щодо надання відгуків на зазначені роботи, повідомляємо, що відсутність ідентифікаторів закупівлі, пов'язана із тим фактором, що суми угод є допорогові, та замовником не проводились процедури закупівлі по зазначеним угодам. Щодо дати відгуку на одній із угод, інформуємо, що відділ освіти Золочівської РДА, відповідно до реєстру є ліквідовано, А отже, отримати лист-відгук від такого контрагента не є можливим, на сьогоднішній день.
Щодо відсутності інформації про місце і дату реєстрації учасника, інформуємо, що зазначене порушення містить ознаки формальності, так як, така інформація міститься в реєстраційних та статутних документах, що подані учасником в складі своєї пропозиції.
Щодо кошторисних розрахунків, які подані в складі пропозиції учасника, інформуємо, що вони містять всю необхідну інформацію, згідно із нормами ДСТУ, щодо будівництва та розрахунку заробітної плати.
Таким чином, повідомляємо, що відсутні підстави, щодо задоволення вашого зверення.
Номер вимоги: UA-2021-10-25-014871-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ", Код ЄДРПОУ:41425076
Дата подання: 19 листопада 2021 15:06
Вимога.
В порядку ч.3 ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі” приватне підприємство “Комфорт-Сколе” вимагає надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Оголошення на закупівлю робіт, пояснити та аргументувати невідповідність дій Замовника вимогам чинного законодавства, а також зазначити конкретні осіб, які причетні до вчинення службових ( адміністративних та кримінальних ) правопорушень.
Ми вважаємо, що Замовник свідомо та цілеспрямовано дискредитує учасника ПП “Комфорт-Сколе” як суб’єкта сфери публічних закупівель та господарської діяльності, зловживає службовим становищем, а також ігнорує прямі приписи Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі - Закон ), порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням з огляду на наступне:
Підставою для відхилення пропозиції ПП “Комфорт-Сколе”, визначеною протокольним рішенням про відхилення пропозиції від 11.11.2021, 11:50 год., що опублiковане вiд 11.11.2021 року о 17:25 год., було те, що Учасник ПП “Комфорт-Сколе” не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: - Відповідно до умов документації, учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у системі закупівель Prozorro. Відповідно до умов оголошення, період прийому пропозицій розпочався 29 жовтня 2021 року, а акт підписано 02 листопада 2021 року. А отже зазначений акт складено в період подання пропозицій, що не відповідає вимогам спрощеної процедури закупівлі.
Учасник спрощеної процедури закупівлі ПП "Комфорт Сколе" не погоджується з даною підставою для відхилення пропозиції з наступних підстав:
1. Вимагаючи у оголошені про проведення спрощеної закупівлі довідку про огляд предмета закупівлі Замовник ще до початку торгів знає кількість потенційних учасників, назву юридичної (фізичної) особи, що може звузити коло потенційних учасників. Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації; дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже, для участі у тендері необхідно отримати акт(довідку) з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. 
2. Учасник ПП “Комфорт-Сколе” в період уточнень неодноразово здійснював телефонні дзвінки за вказаним номером телефону  +380676053563 - контактна особа Володимир Сенейко, однак в період уточнень з 25.10.2021 17:45 по 29.10.2021 09:00 зв’язок був відсутній. 2 листопада об 10:00 директор учасника ПП “Комфорт-Сколе” дозвонився за вказаним номером телефону та попросив дозволу ознайомитися із обсягом робіт за назвою закупівлі: «Капітальний ремонт даху навчального корпусу №2 та капітальний ремонт частини даху навчального корпусу №1 в смт. Нижанковичі Самбірського району Львівської області». Об 13 год. 59 хв. 2 листопада 2021 року було проведенно обстеження об’єкту та підписано довідку про огляд предмета закупівлі. Відповідна довідка підписана відповідальною особою Державного Професійного-технічого закладу “Нижанковицький професійний ліцей” Артемовською. Довідка оприлюдненна в електронній системі закупівель та свідчить, про те що огляд об’єкту проведенно, та із обсягами робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт даху навчального корпусу №2 та капітальний ремонт частини даху навчального корпусу №1 в смт. Нижанковичі Самбірського району Львівської області» учасник ПП “Комфорт-Сколе” ознайомився. Відповідальною особою Державного Професійного-технічого закладу “Нижанковицький професійний ліцей” Артемовською, що підписала довідку про огляд предмета закупівлі не було надано зауважень відповідальній особі учасника ПП “Комфорт-Сколе” щодо часу підписання довідки про огляд предмета закупівлі. Отже, час підписання довідки не впливає на її зміст, на зміст, склад та ціну пропозиції Учасника ПП “Комфорт-Сколе” в цілому.
3. Додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов'язкового обстеження об'єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 №9264 3. Рішення від 29.05.2020 №10669.
4.Звертаємо вашу увагу, що пропозиція учасника ПП “Комфорт-Сколе”, за результатами її розгляду Замовником є такою, що відповідає усім іншим вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт даху навчального корпусу №2 та капітальний ремонт частини даху навчального корпусу №1 в смт. Нижанковичі Самбірського району Львівської області» та забезпечує економію бюджетних коштів в розмірі 65 350 грн. 60 коп.. Учасник ПП “Комфорт-Сколе” має достатній досвід роботи, кваліфікованих працівників, технології та інструменти для виконання робіт за даним технічим завданням, що підтверджується документами поданими у складі пропозиції.
Приватне підприємство “Комфорт-Сколе” просить звернути увагу громадськості, правоохоронних органів та контролюючих органів на явні факти порушення законодавства у сфері публічних закупівель Державним професійно-технічним навчальним закладом "Нижанковицький професійний ліцей". Наголошуємо, що закупівля, попри те, що пропозиція Учасника ПП “Комфорт-Сколе” за результатами її розгляду Замовником є такою, що відповідає усім іншим вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт даху навчального корпусу №2 та капітальний ремонт частини даху навчального корпусу №1 в смт. Нижанковичі Самбірського району Львівської області» та забезпечує економію бюджетних коштів в розмірі 65 350 грн. 60 коп., не може дійти до логічного завершення, оскільки Замовник не бажає визнавати ПП “Комфорт-Сколе” переможцем та співпрацювати з нами; докладає усіх зусиль задля того, аби закупівля не відбулася або відбулась так, як потрібно Замовнику; проявляє упереджене ставлення, а також явний інтерес до іншого Учасника й намагається всіляко укласти з ним договір не зважаючи на суттєві недоліки й порушення у його пропозиції, які визначенні в вимозі № 1490 від 18.11.2021 року, яка є опублікована в електронній системі закупівель “zakupki.prom.ua” 18.11.2021 о 17:07, індетифікатор вимоги: UA-2021-10-25-014871-b.a2.
Вважаємо, що такими діями Замовник підриває основні засади й принципи сфери закупівель, своїми діями та рішеннями демонструє корупційну складову у даній закупівлі, ігнорує прямі вказівки Закону, а також зловживає своїми службовими повноваженнями. З огляду на вищенаведене, у разі продовження вчинення таких дій ми змушені звертатись до громадських організацій з метою ініціювання моніторингу закупівлі та притягнення Замовника до адміністративної відповідальності в порядку ст 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення; звертатись з відповідною заявою до правоохороних органів та ініціювати відкриття кримінального провадження у зв’язку з маніпуляціями Замовника, враховуючи розпорядження державними коштами.

Вимагаємо:

1.Надати аргументовані та вичерпні пояснення щодо причин відхилення;
2.Припинити зловживання службовими/владними повноваженнями; порушувати приписи Закону, а такаж проявляти неправномірний інтерес до одного з Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2021 11:20
Щодо вашого звернення інформуємо вас, що ч.3 ст. 31 Закону, відноситься до процедури відкритих торгів.
Замовником проводиться спрощена процедура закупівлі, в порядку ст. 14 Закону, а отже, положення статті. на яку ви посилаєтесь, не може бути застосоване до зазначеної процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-10-25-014871-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ", Код ЄДРПОУ:41425076
Дата подання: 19 листопада 2021 16:33
Вимога щодо неправномірних дій Замовника
Учасник спрощеної процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху навчального корпусу №2 та капітальний ремонт частини даху навчального корпусу №1 в смт. Нижанковичі Самбірського району Львівської області» ПП “Комфорт-Сколе” повідомляє Замовника про наступне.
Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон).
Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Замовником 11.11.2021 року о 17:25 було оприлюднено протокольне рішення про відхилення пропозиції від 11.11.2021, 11:50 год. учасника ПП “Комфорт-Сколе”. Ми вважаємо дискваліфікацію неправномірною. У зв’язку з чим 11.11.21 о 19:11 надали Замовнику через електронну систему закупівель “zakupki.prom.ua”, вимогу про неправномірну дискваліфікацію (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-25-014871-b).
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Станом на 18.11.2021 року Замовник Державний професійно-технічний навчальний заклад "Нижанковицький професійний ліцей" не надав відповідь до вимоги № 1488 від 11.11.2021 року, ідентифікатор вимоги: UA-2021-10-25-014871-b.a1, не зважаючи на те, що пройшло 5 робочих днів.
Відповідно дії Замовника можна розцінювати як пасивну поведінку, що є бездіяльністю та порушенням Закону України “Про публічні закупівлі”.
Також, додатково повідомляємо, що відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ПП "Комфорт-Сколе", Замовник порушив норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: п.2 ч.1 ст.5 (максимальна економія і ефективність), оскільки Замовник відхилив дешевшу на 65 350 грн. 60 коп. пропозицію ПП "Комфорт-Сколе" і прийняв дорожчу пропозицію Учасника ПП "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ"; п.5 ч.1 ст.5 Закону (об`єктивне та неупереджене визначення переможця), Замовник за надуманими підставами відхилив пропозицію Учасника ПП "Комфорт-Сколе". Такими діями і рішеннями Замовника було порушено права і законні інтереси ПП "Комфорт-Сколе" на об`єктивне і неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі та бути визнаним переможцем цієї закупівлі, а також призвело до порушення господарського інтересу ПП "Комфорт-Сколе", оскільки Учасник був позбавлений права укласти договір про закупівлю, виконати проектні роботи та отримати кошти від Замовника.
Отже, Замовник не об`єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, оскільки пропозиція ПП "Комфорт-Сколе" повністю відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі та була найбільш економічно вигідною.
З урахуванням вищезазначених обставин Учасник ПП “Комфорт-Сколе” повідомляє Замовника про те, що має намір звернутися за захистом порушених прав та інтересів до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2021 11:27
Щодо вашого звернення, інформуємо вас, що 11 листопада 2021 року, вами подане звернення, щодо неправомірного відхилення вашої пропозиції. Відповідно до тексту зазначеного звернення, у ньому відсутне будь-яке посилання на вимогу, щодо ч. 14 ст. 14 Закону, надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Більше того, вами, в зверненні вказано фактичну згоду із тим фактом, що акт огляду ви дійсно підписали в період подання пропозицій, а не до його початку. А отже, в даній частині, замовником не порушено вимог, щодо надання відповіді на ваше звернення. Детальна інформація щодо відхилення вашої пропозиції вказана в протоколі дискваліфікації, що розміщений на електронному майданчику.

Документи подані скаржником

11 листопада 2021 19:11
вимога.pdf

Документи подані скаржником

18 листопада 2021 17:07
заява про вчинення злочину.pdf
18 листопада 2021 17:07
вимога.pdf

Документи подані скаржником

19 листопада 2021 15:06
вимога.pdf

Документи подані скаржником

19 листопада 2021 16:33
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" 993 698,40
UAH з ПДВ
993 698,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ" 1 055 130,00
UAH з ПДВ
1 055 130,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 18:30
Електронний підпис
02 листопада 2021 18:30
лист пояснення Урич.pdf
02 листопада 2021 18:30
MAЗ.pdf
02 листопада 2021 18:30
довідка приват рахунок.pdf
02 листопада 2021 18:30
ДОЗВІЛ НА РОБОТИ.pdf
02 листопада 2021 18:30
план фінансування.pdf
02 листопада 2021 18:30
проєкт договору.pdf
02 листопада 2021 18:30
ОП Пенар.pdf
02 листопада 2021 18:30
документи по працівниках (5).pdf
02 листопада 2021 18:30
MAN.pdf
02 листопада 2021 18:30
СТАТУТ.pdf
02 листопада 2021 18:30
інвент.картки.pdf
02 листопада 2021 18:30
ліцензія авк.pdf
02 листопада 2021 18:30
банк інвестицій рахунок.pdf
02 листопада 2021 18:30
довідка працівники.pdf
02 листопада 2021 18:30
документи по працівниках (7).pdf
02 листопада 2021 18:30
документи по працівниках (2).pdf
02 листопада 2021 18:30
ВИТЯГ ПДВ.pdf
02 листопада 2021 18:30
1дф.pdf
02 листопада 2021 18:30
звіт 1ДФ.pdf
02 листопада 2021 18:30
лист пояснення верхнє.pdf
02 листопада 2021 18:30
дов.Комфорт 29.10.2021.pdf
02 листопада 2021 18:30
довідка про наявність АВК.pdf
02 листопада 2021 18:30
довідка обстеження об'єкту.pdf
02 листопада 2021 18:30
відгук Урич.pdf
02 листопада 2021 18:30
довідка казначейство.pdf
02 листопада 2021 18:30
протокол погодження.pdf
02 листопада 2021 18:30
kogel.pdf
02 листопада 2021 18:30
довідка аналогічні.pdf
02 листопада 2021 18:30
паспорт та інн.pdf
02 листопада 2021 18:30
ліцензія на перевезення.pdf
02 листопада 2021 18:30
кошторис.pdf
02 листопада 2021 18:30
фінансова звітність.pdf
02 листопада 2021 18:30
відомості про учасника.pdf
02 листопада 2021 18:30
лист підтвердження.pdf
02 листопада 2021 18:30
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
02 листопада 2021 18:30
пасторт та код.pdf
02 листопада 2021 18:30
документи по працівниках (4).pdf
02 листопада 2021 18:30
Довіреність Пенар А.О..pdf
02 листопада 2021 18:30
документи по працівниках (6).pdf
02 листопада 2021 18:30
аналогічний урич.pdf
02 листопада 2021 18:30
розрахунок зарплати 11500.pdf
02 листопада 2021 18:30
календарний графік.pdf
02 листопада 2021 18:30
документи по працівниках (1).pdf
02 листопада 2021 18:30
довідка субпідрядник.pdf
02 листопада 2021 18:30
довідка про мову.pdf
02 листопада 2021 18:30
документи по працівниках (8).pdf
02 листопада 2021 18:30
СТАТУТ (ОПИС).pdf
02 листопада 2021 18:30
MAN поліс.pdf
02 листопада 2021 18:30
man tgx.pdf
02 листопада 2021 18:30
відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 листопада 2021 18:30
довідка мтб.pdf
02 листопада 2021 18:30
ОП Штойко.pdf
02 листопада 2021 18:30
ліцензія протипож.pdf
02 листопада 2021 18:30
документи по працівниках (9).pdf
02 листопада 2021 18:30
schmitz.pdf
02 листопада 2021 18:30
платіжне доручення.pdf
02 листопада 2021 18:30
наказ на директора.pdf
02 листопада 2021 18:30
пропозиція.pdf
02 листопада 2021 18:30
аналогічний Верхнє.pdf
02 листопада 2021 18:30
KAMAZ.pdf
02 листопада 2021 18:30
daf.pdf
02 листопада 2021 18:30
штатний розпис.pdf
02 листопада 2021 18:30
ліцензія.pdf
02 листопада 2021 18:30
довідка ощад.pdf
02 листопада 2021 18:30
декларація відповідності.pdf
02 листопада 2021 18:30
відгук Верхнє.pdf
02 листопада 2021 18:30
Довідка+Виписка.pdf
02 листопада 2021 18:30
договір оренди приміщення.pdf
02 листопада 2021 18:30
документи по працівниках(3).pdf

Публічні документи

02 листопада 2021 17:45
Електронний підпис
02 листопада 2021 17:43
додаток 4 Проект договору.pdf
02 листопада 2021 17:43
додаток 2 гарантійний лист.pdf
02 листопада 2021 17:43
наказ директор.pdf
02 листопада 2021 17:43
свідоцтво ПДВ.jpg
02 листопада 2021 17:43
довідка покриття.pdf
02 листопада 2021 17:43
відгук Городищенське.PDF
02 листопада 2021 17:43
протокол засновників.jpg
02 листопада 2021 17:43
Підписаний_Гарантія_G1021-2276.pdf
02 листопада 2021 17:43
додаток 3 технічні вимоги.pdf
02 листопада 2021 17:43
відгук Ясенівці.PDF
02 листопада 2021 17:43
свідоцтво про реєстрацію.jpg
02 листопада 2021 17:43
статут .pdf
02 листопада 2021 17:43
лист підтвердження.pdf
02 листопада 2021 17:43
ліцензія.pdf
02 листопада 2021 17:43
кошторисні документи.pdf
02 листопада 2021 17:43
Підписаний_Гарантія_G1021-2276.pdf
02 листопада 2021 17:43
договірна ціна.pdf
02 листопада 2021 17:43
додаток 1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПП "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
#41425076
Відхилено 993 698,40
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 17:29
ПП "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ"
#34128675
Переможець 1 055 130,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2021 16:47

Документи

11 листопада 2021 17:29
Електронний підпис
11 листопада 2021 17:25
протокол відхилення дах.pdf

Документи

18 листопада 2021 16:47
Електронний підпис
18 листопада 2021 16:21
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2021 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЗАХІДСТИЛЬБУДПРОЕКТ"
#34128675
1 055 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2021 16:47
Електронний підпис
18 листопада 2021 16:21
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 12:50
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 12:48
зведений кошторис та додатки.pdf укладений
30 листопада 2021 12:46
Договір підряду дах 2021.pdf укладений
30 листопада 2021 12:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 грудня 2021 09:34
487 776,00 UAH UA138201720344281008102033076
ДПТНЗ Нижанковицький професійний ліцей
UA913052990000026000001009597
ПП"Захiдстильбудпроект"
Оплачений
24 грудня 2021 11:18
567 354,00 UAH UA138201720344281008102033076
ДПТНЗ Нижанковицький професійний ліцей
UA913052990000026000001009597
ПП"Захiдстильбудпроект"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 055 130,00
UAH (в тому числі ПДВ 175 855,00 UAH)