Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дубенської м.р. |
Код ЄДРПОУ: | 04590725 |
Місцезнаходження: | 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Тараса Бульби 4 |
Контактна особа: |
Пахалюк Юлія Василівна +380992951215 ostt26@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 17:13 |
Оскарження наміру укласти договір: | 31 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 70% в місяці наступному за місяцем в якому було поставлено природний газ і 30% до 15 числа місяця, наступного за місяцем оплати 70% | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
25 жовтня 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 16:55 |
Протокол |
25 жовтня 2021 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
25 жовтня 2021 16:55 |
Протокол
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-28-000029 ● bdeb0d65fd75494c9f9fbb109514343f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.10.2021 № 669
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2021 № 669
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2021-10-25-013644-b 25.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-28 16:40:25
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Природний газ», ДК:021-2015:09120000-6 - Газове паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-25-013644-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-25-013644-b, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону, зокрема: « Відповідно до Протоколу засідання №15/09-21 Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСНС України від 12 жовтня 2021 року та Протоколу №31 від 09.10.2021 року позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області 09.10.2021 року - затверджено код та рівень НС (10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення, Регіонального рівня у Рівненській області.). З метою забезпечення газопостачання, замовнику необхідно із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдінг» укласти договорів постачання природного газу, як бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору, пропозиція укладати договори постачання природного газу із строком поставки до 31 грудня 2022 року. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдінг» про закупівлю: код за ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, призведе до припинення/обмеження газопостачання Замовнику та може поставити під загрозу його функціонування, а отже спричинить виникнення негативних соціальних процесів та небажаних наслідків для громадян».
У зв’язку з чим, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-25-013644-b не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону? А також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі у визначеного Замовником суб’єкта господарювання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-01 15:18:21
Пояснення
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті за посиланням:
https://osv.org.ua/rada/04590725/obgruntuvannya-zastosuvannya-konkurentnih-procedur-zakupivel-15-28-32-29-01-2021/
а також, до відповіді на пояснення долучити обгрунтування.
Надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Протокол засідання №15/09-21 Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСНС України від 12 жовтня 2021 року;
- Протокол №31 від 09.10.2021 року позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області 09.10.2021 року - затверджено код та рівень НС (10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення, Регіонального рівня у Рівненській області.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-03 09:45:13
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Наказом № 669 від 28.10.2021 Про початок моніторингу закупівель ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ м. Рівне прийняла рішення про початок моніторингу закупівлі по предмету «Природний газ» ДК 021:2015 09120000-6: Газове паливо.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
ВИРІШИЛА:
Врахувати зауваження Держаудитслужби викладених у висновку. У подальшому, при проведенні закупівель не допускати порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг" #42399676 |
Переможець |
579 390,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 16:50
|
Додаткова угода 3 до дог 16 1079 2 БО Т (2).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2022 13:43
|
16-1079 ду.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 12:20
|
16-1079 дуe.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 15:03
|
Протокол _32.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 14:51
|
Календарний план | зміни до договору |
16 листопада 2021 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 09:38
|
Календарний план | укладений |
10 листопада 2021 09:00
|
Договір | укладений |
10 листопада 2021 09:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно тексту протоколу №32 від 16.11.2021 |
Номер договору про закупівлю: | Календарний план |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди №1 від 02.02.2022 №16-1079/21-БО-Т від 09.11.2021 |
Номер договору про закупівлю: | Календарний план |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно тексту додаткової угоди № 2 від 09.08.2022 до Договору №16-1079/2-БО-Т від 09.11.2021 |
Номер договору про закупівлю: | Календарний план |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно тексту додаткової угоди №3 від 29.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | Календарний план |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |