Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
579 390,00 UAH
UA-2021-10-25-013644-b d4f07dcad55b40a4aeae0dbefce7d00f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пахалюк Юлія Василівна

+380992951215 ostt26@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дубенської м.р.
Код ЄДРПОУ: 04590725
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Тараса Бульби 4
Контактна особа: Пахалюк Юлія Василівна
+380992951215
ostt26@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Обгрунтування застосування переговорної процедури: Для безперебійної роботи позашкільних навчальних закладів Управління освіти Дубенської міської ради та з початком опалювального сезону 2021/2022 років, потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю код ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо» (Природний газ) на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону. Відповідно до Протоколу засідання №15/09-21 Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСНС України від 12 жовтня 2021 року та Протоколу №31 від 09.10.2021 року позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області 09.10.2021 року - затверджено код та рівень НС (10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення, Регіонального рівня у Рівненській області.). З метою забезпечення газопостачання, замовнику необхідно із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдінг» укласти договорів постачання природного газу, як бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору, пропозиція укладати договори постачання природного газу із строком поставки до 31 грудня 2022 року. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдінг» про закупівлю: код за ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, призведе до припинення/обмеження газопостачання Замовнику та може поставити під загрозу його функціонування, а отже спричинить виникнення негативних соціальних процесів та небажаних наслідків для громадян. На підставі вищезазначеного, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 17:13
Оскарження наміру укласти договір: 31 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Грушевського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
10000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Грушевського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
15000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Запорізька, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 70% в місяці наступному за місяцем в якому було поставлено природний газ і 30% до 15 числа місяця, наступного за місяцем оплати 70% Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

25 жовтня 2021 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 16:55
Протокол
25 жовтня 2021 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 16:55
Протокол
25 жовтня 2021 16:47
протокол 19.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-28-000029 ● bdeb0d65fd75494c9f9fbb109514343f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2021 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

28.10.2021 № 669
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2021 № 669

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2021-10-25-013644-b 25.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-28 16:40:25

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Природний газ», ДК:021-2015:09120000-6 - Газове паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-25-013644-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-25-013644-b, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону, зокрема: « Відповідно до Протоколу засідання №15/09-21 Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСНС України від 12 жовтня 2021 року та Протоколу №31 від 09.10.2021 року позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області 09.10.2021 року - затверджено код та рівень НС (10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення, Регіонального рівня у Рівненській області.). З метою забезпечення газопостачання, замовнику необхідно із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдінг» укласти договорів постачання природного газу, як бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору, пропозиція укладати договори постачання природного газу із строком поставки до 31 грудня 2022 року. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдінг» про закупівлю: код за ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, призведе до припинення/обмеження газопостачання Замовнику та може поставити під загрозу його функціонування, а отже спричинить виникнення негативних соціальних процесів та небажаних наслідків для громадян».
У зв’язку з чим, поясніть чому повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-25-013644-b не містить документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону? А також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі у визначеного Замовником суб’єкта господарювання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-01 15:18:21

Пояснення

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті за посиланням:
https://osv.org.ua/rada/04590725/obgruntuvannya-zastosuvannya-konkurentnih-procedur-zakupivel-15-28-32-29-01-2021/
а також, до відповіді на пояснення долучити обгрунтування.
Надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Протокол засідання №15/09-21 Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСНС України від 12 жовтня 2021 року;
- Протокол №31 від 09.10.2021 року позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області 09.10.2021 року - затверджено код та рівень НС (10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення, Регіонального рівня у Рівненській області.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-11-03 09:45:13

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Наказом № 669 від 28.10.2021 Про початок моніторингу закупівель ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ м. Рівне прийняла рішення про початок моніторингу закупівлі по предмету «Природний газ» ДК 021:2015 09120000-6: Газове паливо.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.

ВИРІШИЛА:
Врахувати зауваження Держаудитслужби викладених у висновку. У подальшому, при проведенні закупівель не допускати порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
Переможець 579 390,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 17:13

Документи

25 жовтня 2021 17:13
Електронний підпис
25 жовтня 2021 17:09
протокол 19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 17:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз Трейдинг"
#42399676
579 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2021 17:13
Електронний підпис
25 жовтня 2021 17:09
протокол 19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 11:24
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 16:50
Додаткова угода 3 до дог 16 1079 2 БО Т (2).pdf зміни до договору
29 грудня 2022 16:43
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 13:43
16-1079 ду.pdf зміни до договору
09 серпня 2022 13:42
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 12:20
16-1079 дуe.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 12:19
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 15:03
Протокол _32.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 14:51
Календарний план зміни до договору
16 листопада 2021 14:51
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 09:38
Календарний план укладений
10 листопада 2021 09:00
Договір укладений
10 листопада 2021 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно тексту протоколу №32 від 16.11.2021
Номер договору про закупівлю: Календарний план
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №1 від 02.02.2022 №16-1079/21-БО-Т від 09.11.2021
Номер договору про закупівлю: Календарний план
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно тексту додаткової угоди № 2 від 09.08.2022 до Договору №16-1079/2-БО-Т від 09.11.2021
Номер договору про закупівлю: Календарний план
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно тексту додаткової угоди №3 від 29.12.2022
Номер договору про закупівлю: Календарний план
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 488 484,35
UAH (в тому числі ПДВ 81 414,06 UAH)