Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція приміщень з встановленням медико-технологічного обладнання рентгенкабінету на 1-му поверсі поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР» за адресою: вул. Лесі Українки, 16, м. Житомир» ДК 021:2015 (CPV): 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
1 007 510,80 UAH
UA-2021-10-25-011493-b ● 2a974ab2cdc84a889a244c02e05daa29
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Маренич +380674112559 tmo2_alina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2021 12:06 |
Очікувана вартість: | 1 007 510,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 037,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приміщень з встановленням медико-технологічного обладнання рентгенкабінету на 1-му поверсі поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР» за адресою: вул. Лесі Українки, 16, м. Житомир» ДК 021:2015 (CPV): 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2021 09:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2021 09:38 |
Зміни в оголошенні.docx | |
27 жовтня 2021 09:38 |
Оголошення реконструкція під рентген зі змінами.doc | |
25 жовтня 2021 15:45 |
Додаток 2 Технічне завдання (обсяг робіт) рентгенкабінет.docx | |
25 жовтня 2021 15:45 |
договор_(проект)_Додаток_3.docx |
27 жовтня 2021 09:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 жовтня 2021 09:38 |
Зміни в оголошенні.docx
|
|||
27 жовтня 2021 09:38 |
Оголошення реконструкція під рентген зі змінами.doc
|
|||
25 жовтня 2021 15:45 |
Додаток 2 Технічне завдання (обсяг робіт) рентгенкабінет.docx
|
|||
25 жовтня 2021 15:45 |
договор_(проект)_Додаток_3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо класу наслідків та проекту договору
Дата подання: 26 жовтня 2021 14:05
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 15:57
Дайте відповідь, будь ласка, який клас наслідків по об'єкту будівництва? Та чи потрібно для подання пропозиції заповнювати проект договору: шапку договору, реквізити?
Відповідь: Добрий день. Клас наслідків по об'єкту будівництва - Сс1, для подання пропозиції потрібно заповнювати проект договору: шапку договору, реквізити, Ваша цінова пропозиція тощо.
Питання щодо додатку1, таблиці2.
Дата подання: 27 жовтня 2021 09:06
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 09:50
Добрий день шановний Замовнику! Виникло наступне питання: Щодо додатку 1, таблиці 2, пункту 2.1. (Кольорову скан-копію з оригіналу Сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» до сфери сертифікації згідно якого обов‘язково входить: будівництво житлових і нежитлових будівель, електромонтажні роботи, інші будівельно-монтажні роботи тощо)
Ці вимоги носить дискримінаційний/вибірковий характер (відносно тих, в кого він вже є в наявності, тобто заздалегідь визначених підприємств). Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною.
Відповідно до статті 31 господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ його отримувати), а інших - у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у Вас, як Замовника, вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує одну із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"). По-друге, звісно, що будь-яке підприємство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов'язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов'язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"). По-третє, в нормі частини 3 статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" вказано, що інформація повинна бути "відповідно до законодавства". А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, документація щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 серпня 2009 року № 225 затверджено Національний стандарт України "Системи управління якістю", а саме пункт 0.1 "Загальні положення": "запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації". Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов'язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 "Загальні положення" : "Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації". Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошенню Вами спрощеної закупівлі. 3)Національним стандартом України "Системи управління якістю. Вимоги", частиною 1.1 розділу 1 "Сфера застосування" передбачено: "Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін "продукція" поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; б) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг (робіт) як в оголошеній Вами спрощеної закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
В п.2.2, таблиці 2, Додатку 1, замовник вимагає надати «Кольорову скан-копію з оригіналу ліцензії, наданої учаснику процедури закупівлі, на використання програмного комплексу АВК-5 (або аналог)».
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що порушує принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки в нормативних(законодавчих) документах ніде не зазначено, що учасник процедури закупівлі (виконавець робіт) обов`язково зобов`язаний мати ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві .
Ніхто не забороняє, потенційному учаснику закупівлі орендувати робоче місце в іншої організації, на використання програмного продукту АВК-5 (або аналог). Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є будівельні роботи, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації.
Вимагаємо,».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. До оголошення вже внесені відповідні зміни та виключені вказані пункти.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Будівельник-А" #31415124 |
Рішення скасоване |
897 183,35
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 09:12
|
ПП "Будівельник-А" #31415124 |
Відхилено |
897 183,35
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 09:17
|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
995 695,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:54
|
дод.уг. №2 до дог.№1004.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 12:58
|
Календарний графік виконання робіт.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 14:42
|
ЛК2-1-1.PDF | укладений |
23 листопада 2021 14:25
|
ЛК2-1-3.PDF | укладений |
23 листопада 2021 14:25
|
ЛК2-1-9.PDF | укладений |
23 листопада 2021 14:25
|
ЛК2-2-3.PDF | укладений |
23 листопада 2021 14:25
|
1004.PDF | укладений |
23 листопада 2021 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1004 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити термін дії договору до 31.03.2022р. Редагування ПДВ на 0,01 коп., згідно вимог Прозорро. Інакше внести зміни не дає Система. |
Номер договору про закупівлю: | 1004 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |