Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приміщень з встановленням медико-технологічного обладнання рентгенкабінету на 1-му поверсі поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР» за адресою: вул. Лесі Українки, 16, м. Житомир» ДК 021:2015 (CPV): 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
1 007 510,80 UAH
UA-2021-10-25-011493-b 2a974ab2cdc84a889a244c02e05daa29
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Маренич

+380674112559 tmo2_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42789136
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Світлана Миколаївна Маренич
+380674112559
tmo2_alina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 03 листопада 2021 12:06
Очікувана вартість: 1 007 510,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 037,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приміщень з встановленням медико-технологічного обладнання рентгенкабінету на 1-му поверсі поліклініки КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР» за адресою: вул. Лесі Українки, 16, м. Житомир» ДК 021:2015 (CPV): 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо класу наслідків та проекту договору
Дата подання: 26 жовтня 2021 14:05
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 15:57
Дайте відповідь, будь ласка, який клас наслідків по об'єкту будівництва? Та чи потрібно для подання пропозиції заповнювати проект договору: шапку договору, реквізити?
Відповідь: Добрий день. Клас наслідків по об'єкту будівництва - Сс1, для подання пропозиції потрібно заповнювати проект договору: шапку договору, реквізити, Ваша цінова пропозиція тощо.
Питання щодо додатку1, таблиці2.
Дата подання: 27 жовтня 2021 09:06
Дата відповіді: 27 жовтня 2021 09:50
Добрий день шановний Замовнику! Виникло наступне питання: Щодо додатку 1, таблиці 2, пункту 2.1. (Кольорову скан-копію з оригіналу Сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» до сфери сертифікації згідно якого обов‘язково входить: будівництво житлових і нежитлових будівель, електромонтажні роботи, інші будівельно-монтажні роботи тощо) Ці вимоги носить дискримінаційний/вибірковий характер (відносно тих, в кого він вже є в наявності, тобто заздалегідь визначених підприємств). Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною. Відповідно до статті 31 господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ його отримувати), а інших - у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у Вас, як Замовника, вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує одну із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"). По-друге, звісно, що будь-яке підприємство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов'язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов'язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"). По-третє, в нормі частини 3 статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" вказано, що інформація повинна бути "відповідно до законодавства". А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, документація щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 серпня 2009 року № 225 затверджено Національний стандарт України "Системи управління якістю", а саме пункт 0.1 "Загальні положення": "запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації". Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов'язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 "Загальні положення" : "Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації". Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошенню Вами спрощеної закупівлі. 3)Національним стандартом України "Системи управління якістю. Вимоги", частиною 1.1 розділу 1 "Сфера застосування" передбачено: "Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін "продукція" поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; б) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг (робіт) як в оголошеній Вами спрощеної закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі. В п.2.2, таблиці 2, Додатку 1, замовник вимагає надати «Кольорову скан-копію з оригіналу ліцензії, наданої учаснику процедури закупівлі, на використання програмного комплексу АВК-5 (або аналог)». Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що порушує принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки в нормативних(законодавчих) документах ніде не зазначено, що учасник процедури закупівлі (виконавець робіт) обов`язково зобов`язаний мати ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві . Ніхто не забороняє, потенційному учаснику закупівлі орендувати робоче місце в іншої організації, на використання програмного продукту АВК-5 (або аналог). Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є будівельні роботи, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації. Вимагаємо,».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. До оголошення вже внесені відповідні зміни та виключені вказані пункти.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будівельник-А" 897 183,35
UAH з ПДВ
897 183,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 995 695,00
UAH з ПДВ
995 695,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 18:00
Електронний підпис
02 листопада 2021 18:00
31.Витяг ПДВ.pdf
02 листопада 2021 18:00
11.Довідка МТБ.pdf
02 листопада 2021 18:00
23.Пропозиція.pdf
02 листопада 2021 18:00
28.Договори оренди.rar
02 листопада 2021 18:00
9.Календарних графік.pdf
02 листопада 2021 18:00
14.Аналогічний договір №125.pdf
02 листопада 2021 18:00
27.Інвентарізаційний опис.pdf
02 листопада 2021 18:00
29.ІТП Дипломи.pdf
02 листопада 2021 18:00
15.1.відгук Бершадь.pdf
02 листопада 2021 18:00
34.Рішення засновника.pdf
02 листопада 2021 18:00
1.Проект Договору.pdf
02 листопада 2021 18:00
16.Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2021 18:00
15.Відгук.pdf
02 листопада 2021 18:00
Кошторис.rar
02 листопада 2021 18:00
26.Тех паспорт.pdf
02 листопада 2021 18:00
10.Техн,якісні характ.pdf
02 листопада 2021 18:00
32.Витяг ЄДР.pdf
02 листопада 2021 18:00
30.Протоколи.rar

Публічні документи

02 листопада 2021 16:12
Електронний підпис
02 листопада 2021 16:11
Проект Договору_підписаний.pdf
02 листопада 2021 16:11
Розрахунки1.pdf
02 листопада 2021 16:11
матеріально-технічна база.rar
02 листопада 2021 16:11
Розрахунки2.pdf
02 листопада 2021 16:11
дипломи працівників_копії.pdf
02 листопада 2021 16:11
Листи_Довідки_Форми тощо.pdf
02 листопада 2021 16:11
Ліцензія.pdf
02 листопада 2021 16:11
Установчі документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будівельник-А"

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будівельник-А"
#31415124
Рішення скасоване 897 183,35
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 09:12
ПП "Будівельник-А"
#31415124
Відхилено 897 183,35
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 09:17
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 995 695,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2021 09:18

Документи

08 листопада 2021 10:21
Електронний підпис
08 листопада 2021 10:12
260.PDF

Документи

16 листопада 2021 09:17
Електронний підпис
16 листопада 2021 09:16
262.PDF

Документи

16 листопада 2021 09:18
Електронний підпис
16 листопада 2021 09:18
262.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2021 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
995 695,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2021 09:18
Електронний підпис
16 листопада 2021 09:18
262.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 14:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:54
дод.уг. №2 до дог.№1004.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 12:58
Календарний графік виконання робіт.PDF зміни до договору
24 листопада 2021 12:57
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 14:42
ЛК2-1-1.PDF укладений
23 листопада 2021 14:25
ЛК2-1-3.PDF укладений
23 листопада 2021 14:25
ЛК2-1-9.PDF укладений
23 листопада 2021 14:25
ЛК2-2-3.PDF укладений
23 листопада 2021 14:25
1004.PDF укладений
23 листопада 2021 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1004
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії договору до 31.03.2022р. Редагування ПДВ на 0,01 коп., згідно вимог Прозорро. Інакше внести зміни не дає Система.
Номер договору про закупівлю: 1004
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 873 758,03
UAH (в тому числі ПДВ 145 626,33 UAH)