Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стерилізатор паровий ГП-400 або еквівалент (НК 024:2019 – 38671 стерилізатор паровий) - ДК 021:2015 - 33191110-9 - автоклави; Стерилізатор повітряний ГП-100 або еквівалент (НК 024:2019 – 35364 стерилізатор сухожаровий) - ДК 021:2015 - 33191100-6 - стерилізатори
Очікувана вартість
850 751,00 UAH
UA-2021-10-25-010747-b ● 35c700f9d5cb49efb3c50827c879772d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Кіровоградська обласна фітосанітарна лабораторія" |
Код ЄДРПОУ: | 38436088 |
Місцезнаходження: | 25019, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Художника Ярошенка, 1 |
Контактна особа: |
Хохлаткіна Інна Володимирівна 380522270725 lab@fitolab.kr.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2021 11:32 |
Очікувана вартість: | 850 751,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 253,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Інша інформація щодо закупівлі: Місцезнаходження замовника: Україна, 25019, Кіровоградська обл., місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ ХУДОЖНИКА ЯРОШЕНКА, будинок 1. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стерилізатор паровий ГП-400 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Курганна, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 33191110-9 — Автоклави
НК 024:2019: 38671 — Стерилізатор паровий
1 штуки
Стерилізатор повітряний ГП-100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Курганна, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 33191100-6 — Стерилізатори
НК 024:2019: 35364 — Стерилізатор сухожаровий
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 7 банківських днів з моменту поставки товару відповідно до надходження бюджетних коштів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 15:27 |
Проект договору.docx | |
25 жовтня 2021 15:27 |
Тендерна документація_ стерилізатори.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги в технічній частині документації замовника
Дата подання: 28 жовтня 2021 10:54
Дата відповіді: 01 листопада 2021 09:41
Шановний замовнику!
1. Додаток 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі містить вимогу до учасників надати "Оригінал або копія Гарантійного листа виробника яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, якості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів, повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі", АЛЕ Відповідно до спільного листа Міністерства охорони здоров'я та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf) вимога надати гарантійний лист порушує вимоги законодавства, якими передбачена недискримінація учасників. Дискримінаційний характер цієї умови очевидний: у тендері не можуть взяти участь ті постачальники, які не є виробниками чи їхніми представництвами, або ж не мають з ними договірних відносин. До того ж, виробники на власний розсуд вирішують, яким учасникам надавати гарантійні листи — і це суттєво звужує конкуренцію. І найголовніше, надання учасником гарантійного листа від виробника не гарантує своєчасного постачання товару. Натомість замовник може захищатися вимогою про обов’язкове відшкодування збитків в разі порушення умов договору.
Чи будуть внесені зміни до тендерної документації та прибрана вимога надати гарантійний лист виробника на товар?
2. Необхідно уточнити характеристики товару: Стерилізатор паровий ГП-400 або еквівалент - не зазначено чи автоматичне керування обладнанням? Якщо так, то дисплей кольоровий? Скільки дюймів? Чи потрібен бути в комплекті насос для подачі води в парогенератор?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші звернення за роз'ясненнями щодо процедури закупівлі UA-2021-10-25-010747-b повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Статтею 22 Закону закріплений перелік обов’язкових складових тендерної документації. Крім того, частина третя зазначеної статті Закону вказує на те, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, під час складання тендерної документації Замовник врахував принципи здійснення публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Підпунком 5.1 пункту 5 розділу І тендерної документації Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Враховуючи вищевказані норми чинного законодавства, можна дійти до висновку, що замовники самостійно встановлюють вимоги у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону, якою закріплені принципи здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
Вимога про надання гарантійного листа виробника встановлена з метою уникнення подання учасниками фальсифікованого товару. Замовник вказаною вимогою перш за все прагне уникнути поставки неякісної продукції. Адже, надання вищезазначеного гарантійного листа поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, якості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів.
Отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, при цьому при закупівлі будь-якою групи товарів, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) товарів, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів.
Слід зазначити, що виробники виробів медичного обладнання, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому.
Таким чином, вказані виробники на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Наголошуємо, що вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні вироби медичного призначення, що є предметом зазначеної закупівлі.
Крім того, вимога щодо надання Учасниками гарантійного листа виробника щодо можливості поставки товарів, що є предметом закупівлі, є необхідною з метою унеможливлення участі недобросовісних учасників та закупівлі товарів не відповідної якості.
Наголошуємо, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну. При цьому, лист спільний лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018, на який Ви посилаєтесь, стосується виключно лікарських засобів, тоді як предметом закупівлі є ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Так,у Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказав, зокрема, всі необхідні технічні характеристики предмета закупівлі - Стерилізатора парового ГП-400 або еквівалент та Стерилізатора повітряного ГП-100. При цьому вказав, що Учасник підтверджує відповідність технічних характеристик, запропонованого ним товару, встановленим в Технічній специфікації (Опис предмета закупівлі), викладеній у Додатку 1 до тендерної документації.
Разом з тим, з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних, якісним та іншим характеристикам товару, визначених цієї тендерною документацією.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодаства у сфері публічних закупівель, складена повно та якісно відповідно до потреб Замовника.
1. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Статтею 22 Закону закріплений перелік обов’язкових складових тендерної документації. Крім того, частина третя зазначеної статті Закону вказує на те, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, під час складання тендерної документації Замовник врахував принципи здійснення публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Підпунком 5.1 пункту 5 розділу І тендерної документації Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Враховуючи вищевказані норми чинного законодавства, можна дійти до висновку, що замовники самостійно встановлюють вимоги у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону, якою закріплені принципи здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Закон не зобов’язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
Вимога про надання гарантійного листа виробника встановлена з метою уникнення подання учасниками фальсифікованого товару. Замовник вказаною вимогою перш за все прагне уникнути поставки неякісної продукції. Адже, надання вищезазначеного гарантійного листа поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, якості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів.
Отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, при цьому при закупівлі будь-якою групи товарів, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) товарів, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів.
Слід зазначити, що виробники виробів медичного обладнання, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому.
Таким чином, вказані виробники на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Наголошуємо, що вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні вироби медичного призначення, що є предметом зазначеної закупівлі.
Крім того, вимога щодо надання Учасниками гарантійного листа виробника щодо можливості поставки товарів, що є предметом закупівлі, є необхідною з метою унеможливлення участі недобросовісних учасників та закупівлі товарів не відповідної якості.
Наголошуємо, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну. При цьому, лист спільний лист № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018, на який Ви посилаєтесь, стосується виключно лікарських засобів, тоді як предметом закупівлі є ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Так,у Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказав, зокрема, всі необхідні технічні характеристики предмета закупівлі - Стерилізатора парового ГП-400 або еквівалент та Стерилізатора повітряного ГП-100. При цьому вказав, що Учасник підтверджує відповідність технічних характеристик, запропонованого ним товару, встановленим в Технічній специфікації (Опис предмета закупівлі), викладеній у Додатку 1 до тендерної документації.
Разом з тим, з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних, якісним та іншим характеристикам товару, визначених цієї тендерною документацією.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодаства у сфері публічних закупівель, складена повно та якісно відповідно до потреб Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-25-010747-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Полтава Медобладнання", Код ЄДРПОУ:39912774
Дата подання: 02 грудня 2021 11:40
Дата подання: 02 грудня 2021 11:40
на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-25-010747-b
Узагальнена назва закупівлі:
Стерилізатор паровий ГП-400 або еквівалент (НК 024:2019 – 38671 стерилізатор паровий) - ДК 021:2015 - 33191110-9 - автоклави; Стерилізатор повітряний ГП-100 або еквівалент (НК 024:2019 – 35364 стерилізатор сухожаровий) - ДК 021:2015 - 33191100-6 - стерилізатори
(далі – Процедура закупівлі)
найменування Органу оскарження Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються Державна установа "Кіровоградська обласна фітосанітарна лабораторія" (далі – Замовник)
Код ЄДРПОУ: 38436088
Адреса: вул. Художника Ярошенка 1, м. Кропивницький, Кіровоградська область, Україна, 25019
Електронна пошта: lab@fitolab.kr.ua
Контактний телефон: +380522270725
ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" (далі – ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ", суб'єкт оскарження);
Код ЄДРПОУ: 39912774
Адреса: 36000, Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Баяна, будинок 35
Електронна пошта: poltavamb@gmail.com
Контактний телефон: +380960382658
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Державною установою "Кіровоградська обласна фітосанітарна лабораторія" було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-10-25-010747-b.
ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ", подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Борісової Тетяни Андріївни.
ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ", вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Інною Хохлаткіною від 22.11.2021 учасника ФОП Борісову Тетяну Андріївну було визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Стерилізатор паровий ГП-400 або еквівалент (НК 024:2019 – 38671 стерилізатор паровий) - ДК 021:2015 - 33191110-9 - автоклави; Стерилізатор повітряний ГП-100 або еквівалент (НК 024:2019 – 35364 стерилізатор сухожаровий) - ДК 021:2015 - 33191100-6 - стерилізатори та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
ФОП Борісової Тетяни Андріївни
1. Додатком 1 до тендерної документації передбачена наявність документів, в тому числі Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність встановленим медичним критеріям безпеки на продукцію, стерилізатор паровий.
ФОП Борісова Тетяна Андріївна у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме документів щодо Стерилізатора парового ГП-400 або еквіваленту Додатку 1 до тендерної документації надала файл «ДОДАТОК 4.1 -ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА.pdf» стор. 21 Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.08.2020 р. №12.2-18-1/18092 відповідно до якого об’єктом експертизи є ТУ У 32.5-41301870-001:2020 «СТЕРИЛІЗАТОРИ ПАРОВІ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ» - нормативний документ на стерилізатори парові
Таким чином, наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.08.2020 р. №12.2-18-1/18092 не можна враховувати як документ, яким виконано вимоги Додатку 1 до тендерної документації, а саме наявність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність встановленим медичним критеріям безпеки на продукцію, стерилізатор паровий.
Тому, з огляду на все викладене вище, тендерна пропозиція ФОП Борісової Тетяни Андріївни не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо визначення даного учасника переможцем процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Стерилізатор паровий ГП-400 або еквівалент (НК 024:2019 – 38671 стерилізатор паровий) - ДК 021:2015 - 33191110-9 - автоклави; Стерилізатор повітряний ГП-100 або еквівалент (НК 024:2019 – 35364 стерилізатор сухожаровий) - ДК 021:2015 - 33191100-6 - стерилізатори.
3) Зобов’язати Замовника – Державну установу "Кіровоградська обласна фітосанітарна лабораторія" – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Інною Хохлаткіною від 22.11.2021 щодо визначення учасника ФОП Борісову Тетяну Андріївну переможцем процедури закупівлі.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги,
Директор м.п. Роман КУЧЕРЯВИЙ
ТОВ "ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ"
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2021 10:51
рішення від 06.12.2021 № 27029.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2021 10:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.12.2021 № 27711.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2021 16:41
рішення від 15.12.2021 № 27711.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2021 12:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії № 27711-р/пк-пз від 15.12.2021 протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.12.2021 скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Борісової Тетяни Андріївни переможцем процедури закупівлі — Стерилізатор паровий ГП-400 або еквівалент (НК 024:2019 – 38671 стерилізатор паровий) - ДК 021:2015 - 33191110-9 - автоклави; Стерилізатор повітряний ГП-100 або еквівалент (НК 024:2019 – 35364 стерилізатор сухожаровий) - ДК 021:2015 - 33191100-6 – стерилізатори. Вказана інформація оприлюднена в електронній системі закупівель
Дата виконання рішення замовником: 21 грудня 2021 16:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Полтава Медобладнання" |
840 351,00
UAH з ПДВ
|
840 351,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Борісова Тетяна Андріївна |
850 300,00
UAH з ПДВ
|
850 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГАНЬШИН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
850 500,00
UAH з ПДВ
|
850 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Полтава Медобладнання" #39912774 |
Рішення скасоване |
840 351,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 10:37
|
ФОП Борісова Тетяна Андріївна #2583804949 |
Рішення скасоване |
850 300,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 14:54
|
ТОВ "Полтава Медобладнання" #39912774 |
Відхилено |
840 351,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 15:58
|
ФОП Борісова Тетяна Андріївна #2583804949 |
Відхилено |
850 300,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 16:02
|
ФОП "ГАНЬШИН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3554901972 |
Відхилено |
850 500,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 10:37
|
Інформація про відміну
Дата відміни
24 грудня 2021 10:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі