Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Олія соняшникова рафінована (фасована) (код ДК 021:2015: 15421000-5 Рафіновані олії)», код ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири
Очікувана вартість
26 460,00 UAH
UA-2021-10-25-008190-b 5e165cff9b2940f7b31630b59cf857f9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Челнокова

+380661352229 echelnokova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чугуївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22682750
Вебсайт: http://www.chuguev-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20
Контактна особа: Катерина Челнокова
+380661352229
echelnokova@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 14:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 14:05
Очікувана вартість: 26 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 264,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції: 1. Розмір забезпечення пропозиції учасника (розмір гарантії, страхова сума): 500,00 грн. (у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів на умовах, визначених тендерною документацією). 2. Вид забезпечення пропозиції: страхова гарантія. 3. Строк дії забезпечення пропозиції: 100 днів з кінцевого строку подання пропозиції. Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), страховими організаціями) (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком №6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язковими для складання гарантії. Примітка, у звязку з відсутністю технічної можливості відобразати в даному полі більше інформації, просимо звернути увагу учасників на пункт 11 Оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 кілограми
«Олія соняшникова рафінована (фасована) (код ДК 021:2015: 15421000-5 Рафіновані олії)», код ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, ., за адресами закладів освіти м. Чугуєва та Управління освіти Чугуївської міської ради (Додаток 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції: 1. Розмір забезпечення пропозиції учасника (розмір гарантії, страхова сума): 500,00 грн. (у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів на умовах, визначених тендерною документацією). 2. Вид забезпечення пропозиції: страхова гарантія. 3. Строк дії забезпечення пропозиції: 100 днів з кінцевого строку подання пропозиції. Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), страховими організаціями) (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком №6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язковими для складання гарантії. Примітка, у звязку з відсутністю технічної можливості відобразати в даному полі більше інформації, просимо звернути увагу учасників на пункт 11 Оголошення.

Сума забезпечення: 500 UAH
Форма підтвердження: документ
25 жовтня 2021 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 14:11
Оголошення (олія) .doc
25 жовтня 2021 14:11
Проект договору (Додаток 4) олія.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ОБЕРЕМКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" 26 439,00
UAH з ПДВ
26 439,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 16:35
Електронний підпис
02 листопада 2021 16:34
Виписка.pdf
02 листопада 2021 16:34
Трудові договора.pdf
02 листопада 2021 16:34
Св-во КАСТОД_.pdf
02 листопада 2021 16:34
Договір проф. дезінфек..pdf
02 листопада 2021 16:34
Лiцензiя_Кастодi.pdf
02 листопада 2021 16:34
Витяг ЄП.pdf
02 листопада 2021 16:34
Експлутаційний дозвіл.pdf
02 листопада 2021 16:34
Медичні книжки.pdf
02 листопада 2021 16:34
Договора оренди ТЗ.pdf
02 листопада 2021 16:34
Договір дератизації 20.pdf
02 листопада 2021 16:34
Додаток 1 пропозиція.pdf
02 листопада 2021 16:34
Наказ НАССР.pdf
02 листопада 2021 16:34
Наказ про призначення.pdf
02 листопада 2021 16:34
Правила ф_нризик_КАСТОД_.pdf
02 листопада 2021 16:34
Акти дератизації 2020 р..pdf
02 листопада 2021 16:34
Довідка пояснення печатка.pdf
02 листопада 2021 16:34
Сертифікат НАССР.pdf
02 листопада 2021 16:34
Протокол навчання 2021.pdf
02 листопада 2021 16:34
Медичні довідки.pdf
02 листопада 2021 16:34
Договір зберігання.pdf
02 листопада 2021 16:34
Додаток 3.pdf
02 листопада 2021 16:34
Гарантійний лист дата.pdf
02 листопада 2021 16:34
Паспорт, код.pdf
02 листопада 2021 16:34
Акти дератизації2021 р.pdf
02 листопада 2021 16:34
Довідка.pdf
02 листопада 2021 16:34
Проект договору.pdf
02 листопада 2021 16:34
Довідка потужності.pdf
02 листопада 2021 16:34
Договір транспорт.pdf
02 листопада 2021 16:34
Договір дератизації 2021.pdf
02 листопада 2021 16:34
Лист згода поставка.pdf
02 листопада 2021 16:34
Дислокація.pdf
02 листопада 2021 16:34
Трудові книжки.pdf
02 листопада 2021 16:34
Додаток 5 лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОБЕРЕМКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОБЕРЕМКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3066208367
Переможець 26 439,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 16:41

Документи

04 листопада 2021 16:41
Електронний підпис
04 листопада 2021 16:40
Протокол №293.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОБЕРЕМКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3066208367
26 439,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2021 16:41
Електронний підпис
04 листопада 2021 16:40
Протокол №293.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 20:30
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 14:05
Д.у.№1(482).pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 14:53
Договір №482.pdf укладений
10 листопада 2021 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 482
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 26 363,47
UAH