Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОЛІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04348409 |
Вебсайт: | http://oliivska.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 12402, Україна , Житомирська обл., с. Оліївка, вул. Леоніда Ступницького, буд. 68 |
Контактна особа: |
Ірина Гончарук +380678907718 1822085600_zakupki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2021 10:01 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 2 902 057,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 510,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 11:48 |
ТД поточний ремонт дор.покр. Нова редакція.doc | |
26 жовтня 2021 08:59 |
ПРОТОКОЛ внесення змін.docx | |
25 жовтня 2021 14:57 |
Додаток 3 проєкт договору.doc | |
25 жовтня 2021 14:57 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії Троковичі.doc | |
25 жовтня 2021 14:57 |
Інформаційний стенд.docx | |
25 жовтня 2021 14:57 |
стенд інформаційний зразок.pdf | |
25 жовтня 2021 14:03 |
Технічне завдання поточний середній ремонт авт.дор.заг.кор. Трок-Гадз. С062201.docx | |
25 жовтня 2021 14:03 |
Договiрна_цiна_Додаток_1_до_проeкту_договору.docx |
26 жовтня 2021 11:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 жовтня 2021 11:48 |
ТД поточний ремонт дор.покр. Нова редакція.doc
|
|||||||||
26 жовтня 2021 08:59 |
ПРОТОКОЛ внесення змін.docx
|
|||||||||
25 жовтня 2021 14:57 |
Додаток 3 проєкт договору.doc
|
|||||||||
25 жовтня 2021 14:57 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії Троковичі.doc
|
|||||||||
25 жовтня 2021 14:57 |
Інформаційний стенд.docx
|
|||||||||
25 жовтня 2021 14:57 |
стенд інформаційний зразок.pdf
|
|||||||||
25 жовтня 2021 14:03 |
Технічне завдання поточний середній ремонт авт.дор.заг.кор. Трок-Гадз. С062201.docx
|
|||||||||
25 жовтня 2021 14:03 |
Договiрна_цiна_Додаток_1_до_проeкту_договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-09-000040 ● 4d4cebc628fb468ca9b62a475badbe5f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2022 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2022 № 5
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 09.06.2022 № 5
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-10-25-007937-b 25.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-16 12:27:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062201 Троковичі-Гадзинка ч/з Городище км 2+630 – км 3+480, Житомирська область, код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 2 902 057,60грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-007937-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-17 10:34:58
Пояснення
У відповідь на Ваш запит «ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ» про надання пояснень від 16.06.2022р. щодо відкритих торгів на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062201 Троковичі-Гадзинка ч/з Городище км 2+630 – км 3+480, Житомирська область, код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 2 902 057,60грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-007937-b).
Замовник, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про бублічні закупівлі» (далі-Закон). Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов’язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель .
Згідно рішенням № 181 сьомої сесії 8 скликання від 28.05.2021р.(скан.копія додається) Оліївської сільської ради Житомирського району, Житомирської області, було затвердженно проектно-кошторисну документацію на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062201 Троковичі-Гадзинка ч/з Городище км 2+630 – км 3+480, Житомирська область». Та згідно даного було направлено кошти з місцевого бюджету на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С062201 Троковичі-Гадзинка ч/з Городище км 2+630 – км 3+480, Житомирська область»
Відповідно до проектної документації, начальником відділу , архітектури , житловокомунального господарства, благоустрою та інфраструктури Городнюком В.Б., Було надане «Технічне завдання» (скан копія додається). Уповноваженій особі, , із Очікованою вартістю предмета закупівлі, рішення № 181 від 28.05.2021р 8 скликання, та проектна документація,..
Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області має посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) : http://oliivska.gromada.org.ua. За розміщення інформації на офіційному сайті відповідальнісь несе Інформаційно-організаційний відділ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Оліївською сільською радою Житомирського району Житомирської області ретельно розглянуто висновок від 30.06.2022 про результати моніторингу закупівлі UA-M-2022-06-09-000040, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо проведення закупівлі UA-2021-10-25-007937-b. За результатами розгляду висновку моніторингу UA-M-2022-06-09-000040 та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляю, що-до закупівлі UA-2021-10-25-007937-b Оліївська сільська рада Житомирського району Житомирської області вживла заходи щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 02.12.2021 року № 252. Додаток: додаткова угода №1 від 11 липня 2022 року
2022-07-11 17:47:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710.) • усунуто
Порушення усунуто
2022-09-28 16:02:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
1 892 496,67
UAH з ПДВ
|
1 892 496,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" |
2 200 635,60
UAH з ПДВ
|
2 200 635,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
2 500 002,00
UAH з ПДВ
|
2 500 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" #41198416 |
Переможець |
1 892 496,67
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2022 16:36
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
13 липня 2022 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 14:40
|
252.pdf | укладений |
02 грудня 2021 14:37
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 892 496,67
UAH (в тому числі ПДВ 315 416,11 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України, сторони прийшли до спільної згоди розірвати договір № 252 від 02.12.2021 року |