Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Вебсайт: | http://www.pz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Юрій Валентинович Доля +380577245184 pz_tender@lotus.pz.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 14:23 |
Очікувана вартість: | 1 195 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 976,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 13:29 |
37 ТД діод лавинний.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-18-000092 ● 55b0755a90e74d06b1d49e046c0b4457
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2022 09:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.01.2022 №15
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. ід 18.01.2022 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.01.2022 № 15
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2021-10-25-006986-b 25.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-19 10:18:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електронне обладнання (діод лавинний)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-25-006986-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-21 14:29:54
Відповідь
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та очікуваної вартості предмету закупівлі «Електронне обладнання (діод лавинний)» (електронна закупівлі у системі за номером UA-2021-10-25-006986-b) здійснюється у відповідності до постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання держаних коштів».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розроблені та погодженні безпосередньо замовником продукції та визначені у Додатку №4 до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ «Укрзалізниця».
Очікувана вартість предмету закупівлі формується на підставі проведеного моніторингу ринку та визначається з трьох пропозицій, які надаються потенційними постачальниками заявленої продукції та примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженому Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 року. Закупівля здійснюється за власні кошти АТ «Укрзалізниця».
До уваги були взяті комерційні пропозиції: юридична особа №1 – м. Дніпро – очікувана вартість закупівлі – 2 739 000, 00 грн. з ПДВ; юридична особа №2 – м. Харків – очікувана вартість закупівлі – 1 431 750,00 грн. з ПДВ; юридична особа №3 – м. Запоріжжя – очікувана вартість закупівлі – 2 241 000,00 грн. з ПДВ.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланнями офіційного сайту регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (https://www.pz.gov.ua) та https://www.pz.gov.ua/zakup11.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-28 10:15:20
Запит про надання пояснннь
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електронне обладнання (діод лавинний)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-25-006986-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Пунктами другим та третім Додатку 4 до тендерної документації передбачено надання учасником на кожен вид продукції скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо) та скановані копії документів, які підтверджують взаємовідносини із виробником , якщо учасник не є виробником продукції.
Учасником ТОВ «ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ» в складі своєї тендерної пропозиції надано декларацію постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1), в якій зазначено, що виробником діодів лавинних DL 161-200-12 є Янчжоу МАРІЯ Імпорт Експорт Трейдінг Ко, Лтд, Китай.
Згідно інформації у вільному доступі, а саме виписки з Торгового реєстру Китайських Компаній, підприємство Yangzhou MARIA Import and Export Trading Co.,Ltd China є торговою компанією та не має в переліку своїх видів діяльності виготовлення напівпровідникових пристроїв.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-02 08:23:33
відповідь
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку №4 тендерної документації на закупівлю закупівлі «Електронне обладнання (діод лавинний)» учасник торгів у тендерній пропозиції повинен надати правові документи щодо виготовлення та постачання продукції.
Учасником торгів ТОВ «ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ», який не є виробником продукції, у складі своєї тендерної пропозиції було надано скановану копію документу, який підтверджує взаємовідносини з виробником - лист виробника продукції про представництво учасником його інтересів та підтверджує повноваження учасника щодо постачання продукції виробника (лист - файл «18-представництво.pdf» - додається).
Крім того, учасником було надано сканований зразок сертифікату якості виробника (файл «16-зразок сертифікату якості.pdf» - додається), що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання.
Зазначені документи є дійсними на весь термін постачання продукції та містять гарантії виробника щодо якості продукції.
Повідомляємо, надання інших будь яких підтверджуючих документів (в т.ч. виписка з Торгового реєстру Китайських компаній) про підтвердження виробника та походження продукції тендерної документацією не передбачалось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Відповідь пояснення: В тендерній документації на закупівлю «Електронне обладнання» (діод лавинний) в Додатку 4 Замовником встановлені технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація у тендерної документації (файл «37 ТД діод лавинний.docx, стор. 21 Додаток 4) відображена у таблиці, яка містить цифрове позначення продукції в автоматизованому класифікаторі продукції, найменування та опис предмету закупівлі, одиниця виміру, кількість та характеристики (№ креслення, марка (модель), ґатунок, розмір ДСТУ (ТУ), ГОСТ). При цьому в таблиці технічної специфікації характеристики визначені з відповідним посиланням: «Відповідно Технічних вимог до предмету закупівлі», тобто вказані технічні характеристики та вимоги до продукції надані у таблиці розділу 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» (файл «37 ТД діод лавинний.docx, стор. 22 Додаток 4) тендерної документації. Учасником-переможцем ТОВ «ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надано файл «12-тс дод4.pdf», в якому міститься інформація стосовно кількісних, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, яка відповідає вимогам підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Враховуючи Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпункт 3, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі якщо це передбачено тендерною документацією), та завантаження файлів в електронну систему закупівель сканкопій, зокрема, інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з вимогами Додатку 4 тендерної документації. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема відповідна технічна специфікація, розміщені в Додатку 4 тендерної документації. Таблицею в Додатку 4 документації передбачено вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Тобто встановлені вимоги саме до продукції. Вимоги надати інформацію в складі тендерної пропозиції у вигляді такої таблиці відсутні. В свою чергу, надати документи на підтвердження відповідності продукції вимогам нормативних документів та вказати дані щодо якісних і технічних характеристик предмету закупівлі учасник повинен на виконання розділу 2 Додатку 4 документації. Відповідні умови учасник ТОВ «ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ» виконав. Також слід вказати, що згідно з Розділом V «Оцінка тендерної пропозиції» пунктом 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» до формальних (несуттєвих) помилок віднесено ситуацію, коли у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації (підпункт 5). Отже, враховуючи наявність в складі тендерної пропозиції документів, які вимагалися тендерною документацією, та відсутність вимоги заповнювати таблицю розміщену в Додатку 4 до тендерної документації, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ» у замовника відсутні. Інформація наведена у висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби врахована замовником.
2022-02-17 10:14:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ" |
1 183 995,00
UAH з ПДВ
|
1 183 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЗУБАХІН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ |
1 188 975,00
UAH з ПДВ
|
1 188 975,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ |
1 192 710,00
UAH з ПДВ
|
1 192 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ" #32032253 |
Відхилено |
1 183 995,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 11:30
|
ФОП ЗУБАХІН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ #2367800258 |
Відхилено |
1 188 975,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 10:46
|
ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ #42497026 |
Переможець |
1 192 710,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 16:49
|
37 Лист щодо розірвання договору 2220.pdf | укладений |
16 січня 2023 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:20
|
37 Договір.pdf | укладений |
10 січня 2022 15:18
|