Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 0000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2021 14:17 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 000000000000000000000000000000000000000000 |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 000000000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45200000-9: Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 14:40 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
29 жовтня 2021 17:19 |
00000000 |
29 жовтня 2021 17:18 |
000000000000000000000000000000000000000000000 |
29 жовтня 2021 17:18 |
000000000000000 |
27 жовтня 2021 15:41 |
000000000000000 |
27 жовтня 2021 15:41 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000 |
25 жовтня 2021 13:08 |
00000000000000000000000000000000 |
10 листопада 2021 14:40 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
29 жовтня 2021 17:19 |
00000000
|
||||
29 жовтня 2021 17:18 |
000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
29 жовтня 2021 17:18 |
000000000000000
|
||||
27 жовтня 2021 15:41 |
000000000000000
|
||||
27 жовтня 2021 15:41 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
25 жовтня 2021 13:08 |
00000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-08-000012 ● c8e53e85beb6452c810cf78f44140aa8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 09:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-10-25-006521-b 25.10.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-09 17:04:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт пов'язаних з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва, та об'єктів цивільного будівництва (45200000-9) на об'єкті: "Реконструкція будівлі №34 під гуртожиток у військовому містечку № 11, м. Васильків. Київської області" (шифр 2018-61) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-006521-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення (інформацію та документи) щодо не укладання договору з ТОВ «Виробничо-будівельна компанія Воля».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-14 19:31:38
Пояснення по суті закупівлі:Роботи пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва, та об'єктів цивільного будівництва (45200000-9) на об'єкті: "Реконструкція будівлі №34 під гуртожиток у військовому містечку № 11, м. Васильків. Київської області" (шифр 2018-61)
Міністерством оборони України (Управлінням будівництва та модульних конструкцій Головного управління майна та ресурсів) (далі – Замовник) було розпочато проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Роботи пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва, та об'єктів цивільного будівництва (45200000-9) на об'єкті: "Реконструкція будівлі №34 під гуртожиток у військовому містечку № 11, м. Васильків. Київської області" (шифр 2018-61). Корегування. ID: UA-2021-10-25-006521-b.
07 лютого 2022 року Державною аудиторською службою України було розпочато моніторинг процедур закупівель про, що був виданий наказ про початок моніторингу за
№ 19.
09 лютого 2022 року Державною аудиторською службою України було надано запит про надання пояснень, щодо процедури закупівлі: Роботи пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва, та об'єктів цивільного будівництва (45200000-9) на об'єкті: "Реконструкція будівлі №34 під гуртожиток у військовому містечку № 11, м. Васильків. Київської області" (шифр 2018-61). Корегування. ID: UA-2021-10-25-006521-b.
Замовник, проаналізувавши викладену в запиті інформацію, вважає за необхідне надати наступні пояснення:
1. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість;
Підставою для укладання договору на виконання робіт з реконструкції вищезазначеного об’єкта є додаток № 3 до тендерної документації – відомість обсягів робіт.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders/
3. Надати пояснення (інформацію та документи) щодо не укладання договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури з ТОВ «Виробничо-будівельна компанія Воля».
Договір не був укладений на підставі пункту 1, частини 1 статті 32 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
00000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 11:56
|