Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Черкасиінвестбуд |
Код ЄДРПОУ: | 22797909 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Байди Вишневецького, 47 |
Контактна особа: |
Сазикіна Ірина Євгеніївна +380977594361 invest_19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2021 14:28 |
Очікувана вартість: | 3 374 377,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 872,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 12:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 12:42 |
технічна частина_зіни.zip | |
08 листопада 2021 12:42 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦiЯ_зміни.docx | |
08 листопада 2021 12:42 |
Перелік змін.docx | |
08 листопада 2021 12:42 |
ДОДАТОК_2_ДО_ТД_зміни.docx | |
08 листопада 2021 12:42 |
Додаток 3 до ТД_зміни.docx | |
08 листопада 2021 12:42 |
ДОДАОТК_1_ДО_ТД_зміни.docx | |
25 жовтня 2021 12:55 |
технічна частина.zip | |
25 жовтня 2021 12:55 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦiЯ.docx | |
25 жовтня 2021 12:55 |
ДОДАТОК_2_ДО_ТД.docx | |
25 жовтня 2021 12:55 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
25 жовтня 2021 12:55 |
ДОДАОТК_1_ДО_ТД.docx |
08 листопада 2021 12:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2021 12:42 |
технічна частина_зіни.zip
|
|||
08 листопада 2021 12:42 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦiЯ_зміни.docx
|
|||
08 листопада 2021 12:42 |
Перелік змін.docx
|
|||
08 листопада 2021 12:42 |
ДОДАТОК_2_ДО_ТД_зміни.docx
|
|||
08 листопада 2021 12:42 |
Додаток 3 до ТД_зміни.docx
|
|||
08 листопада 2021 12:42 |
ДОДАОТК_1_ДО_ТД_зміни.docx
|
|||
25 жовтня 2021 12:55 |
технічна частина.zip
|
|||
25 жовтня 2021 12:55 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦiЯ.docx
|
|||
25 жовтня 2021 12:55 |
ДОДАТОК_2_ДО_ТД.docx
|
|||
25 жовтня 2021 12:55 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
25 жовтня 2021 12:55 |
ДОДАОТК_1_ДО_ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-12-000027 ● e57acbe9306b440db6fab4a3b890467e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2022 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.04.2022 № 148
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.04.2022 № 148.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-25-006239-b, 25.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2584-2022 від 31.03.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-13 10:30:37
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-25-006239-b, яка проводилась комунальним підприємством «Черкасиінвестбуд» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-15 12:49:47
ПОЯСНЕННЯ Згідно ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПОЯСНЕННЯ
Згідно ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) повідомляємо наступне:
1. Замовником визначалися технічні та якісні характеристик предмета закупівлі згідно проектної документації. А очікувану вартість визначено згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Тобто очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту «Будівництво дитячого та спортивного майданчику на розі вул. Абрикосова та вул. Онопрієнка в м. Черкаси» визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на підставі зведеного кошторису проектної документації, що пройшла державну експертизу (експертний звіт від 15.12.2020 № 24-0432-20КД). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалася додатково на інших вебсайту, окрім вебсайту - https://prozorro.gov.ua.
З повагою!
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-13 13:56:03
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-25-006239-b, яка проводилась комунальним підприємством «Черкасиінвестбуд» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
За нормою частини 2 статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація, зокрема, про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Під час моніторингу відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що у графі «Код згідно з КЕКВ» річного плану закупівель по процедурі за ID: UA-2021-10-25-006239-b, зазначено - «відсутній» в той час, як джерелом фінансування вказаної закупівлі передбачено кошти місцевого бюджету.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини відсутності інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету у річному плані закупівель для процедури за ID: UA-2021-10-25-006239-b.
Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем ТОВ «АГРОПЕТРОЛЬ ЛТД» не надано замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «АГРОПЕТРОЛЬ ЛТД», яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону?
3. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-15 12:57:47
ПОЯСНЕННЯ Згідно ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПОЯСНЕННЯ
Згідно ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) повідомляємо наступне:
1. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на момент затвердження тендерної документації (далі-Закон) - тендерна документація повинна містити підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності вимогам згідно із законодавством. При цьому, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону інформація про спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених п. 5, 6, 12 і 13 ч.1 та ч. 2 ст. 17, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. А відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону - перевіряється безпосередньо замовником у державних реєстрах доступ до яких є вільним, та відповідно документи від переможців не вимагаються.
Отже, враховуючи, що норми ст. 17 Закону, окрім ч. 2 цієї статті, є імперативними нормами та відповідно визначають обов’язкові правила дій, а відступати від цих правил заборонено, то Замовником виконані такі вимоги, а порушення відсутні. Щодо надання документального підтвердження перевірки Замовником відсутності підстав визначених пунктами 2, 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону, то повідомляємо, що Закон не містить такої імперативної норми, що зобов’язує зберігати витяги із державних реєстрів, доступ до яких є вільним.
З повагою!
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-04-15 12:54:49
Пояснення з власної ініціативи
Державній аудиторській службі України
Моніторинг - UA-M-2022-04-12-000027
Оголошення - UA-2021-10-25-006239-b
Дата запиту: 2022-04-13 10:30:37
Предмет закупівлі - Будівництво дитячого та спортивного майданчику на розі вул. Абрикосова та вул. Онопрієнка в м. Черкаси ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
ПОЯСНЕННЯ
Згідно ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) повідомляємо наступне:
1. Замовником визначалися технічні та якісні характеристик предмета закупівлі згідно проектної документації. А очікувану вартість визначено згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Тобто очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту «Будівництво дитячого та спортивного майданчику на розі вул. Абрикосова та вул. Онопрієнка в м. Черкаси» визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на підставі зведеного кошторису проектної документації, що пройшла державну експертизу (експертний звіт від 15.12.2020 № 24-0432-20КД). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалася додатково на інших вебсайту, окрім вебсайту - https://prozorro.gov.ua.
Додатки:
1. Експертний звіт від 15.12.2020 № 24-0432-20КД.
З повагою
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-04-15 13:02:30
Пояснення з власної ініціативи
Державній аудиторській службі України
Моніторинг - UA-M-2022-04-12-000027
Оголошення - UA-2021-10-25-006239-b
Дата запиту: 2022-04-13 10:30:37
Предмет закупівлі - Будівництво дитячого та спортивного майданчику на розі вул. Абрикосова та вул. Онопрієнка в м. Черкаси ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
ПОЯСНЕННЯ
Згідно ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) повідомляємо наступне:
1. Замовником визначалися технічні та якісні характеристик предмета закупівлі згідно проектної документації. А очікувану вартість визначено згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Тобто очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту «Будівництво дитячого та спортивного майданчику на розі вул. Абрикосова та вул. Онопрієнка в м. Черкаси» визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на підставі зведеного кошторису проектної документації, що пройшла державну експертизу (експертний звіт від 15.12.2020 № 24-0432-20КД). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалася додатково на інших вебсайту, окрім вебсайту - https://prozorro.gov.ua.
Додатки:
1. Експертний звіт від 15.12.2020 № 24-0432-20КД.
З повагою
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-04-18 18:03:19
Пояснення з власної ініціативи
Державній аудиторській службі України
Моніторинг - UA-M-2022-04-12-000027
Оголошення - UA-2021-10-25-006239-b
Дата запиту: 2022-04-13 13:56:03
Предмет закупівлі - Будівництво дитячого та спортивного майданчику на розі вул. Абрикосова та вул. Онопрієнка в м. Черкаси ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
У відповідь на ваш запит щодо надання пояснення про причини відсутності інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету у річному плані закупівель для процедури за ID: UA-2021-10-25-006239-b, повідомляю наступне:
Уповноваженою особою Сазикіною Іриною Євгенівною при розгляді змін до Річного плану закупівель на 2021 рік були затверджені зміни до Річного плану на 2021 рік (Протокол 12 від 22.10.2021 - додається) за предметом закупівлі «Будівництво дитячого та спортивного майданчику на розі вул. Абрикосова та вул. Онопрієнка в м. Черкаси» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) шляхом проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» із визначенням коду економічної класифікації видатків бюджету – 3210.
При оприлюдненні змін до Річного плану закупівель на 2021 рік Уповноваженою особою було допущено механічну помилку при внесенні інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету у річному плані закупівель для процедури за ID: UA-2021-10-25-006239-b.
У зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика https://www.dzo.com.ua/ після завершення процедури відкритих торгів не дозволяють виправлення інформації в уже оприлюднених змінах до Річного плану закупівель на 2021 рік, прошу вважати кодом економічної класифікації видатків бюджету – 3210 за предметом закупівлі «Будівництво дитячого та спортивного майданчику на розі вул. Абрикосова та вул. Онопрієнка в м. Черкаси» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) для процедури за ID: UA-2021-10-25-006239-b.
З повагою!
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення припинити зобов'язання за укладеним договором з ТОВ "АГРОПЕТРОЛЬ ЛТД" та застосувати дисциплінарне стягнення до особи, якою було допущено порушення. З повагою!
2022-04-29 10:48:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Розірвання договору
2022-11-21 11:58:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОПЕТРОЛЬ ЛТД" |
3 357 076,18
UAH з ПДВ
|
3 357 076,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БУГАЙ ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ " |
3 372 548,00
UAH з ПДВ
|
3 372 548,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОПЕТРОЛЬ ЛТД" #41068180 |
Переможець |
3 357 076,18
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 11:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2021 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2022 10:47
|
Додаткова угода 2 | укладений |
02 травня 2022 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:33
|
ДУ 1_підряд.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 12:37
|
договір | укладений |
24 грудня 2021 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перенесення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 23/12-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |