Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги поточний ремонт доріг Світловодської територіальної громади (грейдерування)
Очікувана вартість
148 510,00 UAH
UA-2021-10-25-004571-b ● 4144ec2302fa4da186b82ac9c2f8e596
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26240718 |
Місцезнаходження: | 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4 |
Контактна особа: |
Баглай Валерій Петрович 380523672570 uzhkkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2021 14:54 |
Очікувана вартість: | 148 510,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 742,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття вул.Конько (грейдерування) м.Світловодськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Конько
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за виконані роботи проводиться на підставі акту виконаних робіт в 10-ти денний термін після їх приймання, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 11:47 |
Прот. УО рішення СЗ поточний Конько .PDF | |
25 жовтня 2021 11:47 |
Оголошення СЗ поточний Конько (1).docx | |
25 жовтня 2021 11:46 |
Проєкт договору (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-25-004571-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАРАНЕЦЬ ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 27 жовтня 2021 18:52
Прохання внести зміни у документацію закупівлі.
Прошу внести видалити наступну вимогу у п. 2. Кваліфікаційні критерії до учасників
- інформаційну довідку джерел поставки основних дорожніх матеріалів (в разі відсутності власного АБЗ надати інформаційну довідку з вказанням найменування та місцезнаходження постачальника та виробничих потужностей (АБЗ). Також гарантійний лист постачальника (керівника АБЗ) про згоду відпуску Учаснику дорожніх матеріалів відповідно визначеного строку та об’ємів надання послуг, у період виконання ремонту);
Виконання послуг за предметом закупівлі не потребує матеріалів, що поставляються з АБЗ, зокрема асфальтобетонних сумішей. У технічному завданні не вказані матеріали необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі. Тому наявність зазначеної вище вимоги у документації є необгрунтованою.
Розгорнути
Згорнути
- інформаційну довідку джерел поставки основних дорожніх матеріалів (в разі відсутності власного АБЗ надати інформаційну довідку з вказанням найменування та місцезнаходження постачальника та виробничих потужностей (АБЗ). Також гарантійний лист постачальника (керівника АБЗ) про згоду відпуску Учаснику дорожніх матеріалів відповідно визначеного строку та об’ємів надання послуг, у період виконання ремонту);
Виконання послуг за предметом закупівлі не потребує матеріалів, що поставляються з АБЗ, зокрема асфальтобетонних сумішей. У технічному завданні не вказані матеріали необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі. Тому наявність зазначеної вище вимоги у документації є необгрунтованою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2021 12:24
Згодні на Ваші зауваження - видалено
Номер вимоги: UA-2021-10-25-004571-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАРАНЕЦЬ ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 27 жовтня 2021 18:54
Прохання внести зміни у документацію
Прошу видалити п. 20. Додатку 2 "Ущільнення асфальтобетонних сумішей приймати, виходячи з фактичного парку техніки, що планується до застосування відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.(зі змінами).", оскільки предмет закупівлі не потребує укладання асфальтобетонних покриттів із асфальтобетонних сумішей.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2021 12:23
Згодні на Ваші зауваження, видалено.
Номер вимоги: UA-2021-10-25-004571-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАРАНЕЦЬ ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 27 жовтня 2021 19:05
Прохання внести зміни у документацію
У Додатку 2 документації вимагається наступна техніка необхідна для виконання робіт:
- Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]
- Автонаважувачі дорожні вантажопідйомність 2 т
- Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т
- Машини поливально-мийні, місткість 6000 л
Такі детальні вимоги до технічних характеристик техніки є дискримінаційними і не дозволяють на взяти участь, оскільки ми маємо два котки 6т і 8т, машину поливайно-мийну місткістю 3000л, автогрейдер 150к.с. і тактор 120 к.с. За домопомогою даної техніки ми можемо виконати послуги за предметом закупівлі у необхідні строки. Крім того ми не плануємо залучати автонавантажувач, оскільки маємо багато робітників, які можуть вантажити-розвантажувати матеріали вручну. Крім того документація вимагає наявність кожного типу техніки у множині, що означає необхідність мати по 2 одиниці техніки кожного типу. В той же час ми маємо по одній одиниці техніки і цього достатньо для виконання послуг за предметом закупівлі.
У зв'язку із вище зазначеним просимо внести зміни до вимог щодо наяної техніки і пропонуємо зазначити їх у наступній редакції:
Техніка необхідна для виконання робіт:
- Трактор на гусеничному ходу - не менше 1 шт
- Автонаважувач дорожній або навантаження вручну
- Автогрейдер - не менше 1 шт
- Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий - не менше 1 шт
- Машина поливально-мийна
Розгорнути
Згорнути
- Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]
- Автонаважувачі дорожні вантажопідйомність 2 т
- Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т
- Машини поливально-мийні, місткість 6000 л
Такі детальні вимоги до технічних характеристик техніки є дискримінаційними і не дозволяють на взяти участь, оскільки ми маємо два котки 6т і 8т, машину поливайно-мийну місткістю 3000л, автогрейдер 150к.с. і тактор 120 к.с. За домопомогою даної техніки ми можемо виконати послуги за предметом закупівлі у необхідні строки. Крім того ми не плануємо залучати автонавантажувач, оскільки маємо багато робітників, які можуть вантажити-розвантажувати матеріали вручну. Крім того документація вимагає наявність кожного типу техніки у множині, що означає необхідність мати по 2 одиниці техніки кожного типу. В той же час ми маємо по одній одиниці техніки і цього достатньо для виконання послуг за предметом закупівлі.
У зв'язку із вище зазначеним просимо внести зміни до вимог щодо наяної техніки і пропонуємо зазначити їх у наступній редакції:
Техніка необхідна для виконання робіт:
- Трактор на гусеничному ходу - не менше 1 шт
- Автонаважувач дорожній або навантаження вручну
- Автогрейдер - не менше 1 шт
- Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий - не менше 1 шт
- Машина поливально-мийна
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2021 12:21
На Вашу вимогу щодо техніки , яка необхідна для виконання цих робіт, то ми вважаемо за необхіде саме таку техніку для вчасного та якісного виконання робіт
Номер вимоги: UA-2021-10-25-004571-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАРАНЕЦЬ ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 27 жовтня 2021 19:20
Прохання внести зміни у документацію
Відповідно до п. 2 Розділу 3. "Інструкція з підготовки пропозицій" лише переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1та 7 ч.1 ст17 Закону.
Спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі у розумінні Закону, хоч і регулюються Законом. Роз'яснення ДП "Прозорро" з цього приводу. https://infobox.prozorro.org/articles/mifi-zamovnika-shchodo-sproshchenih-zakupivel
Тому замовник може не вимагати в переможця документи документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17. Електронна система технічно дає можливість завантажити підписаний договір через 3 дні після публікації наміру про укладення договору. Натомість замовник готовий чекати зазначені довідки 10 днів і не підписувати договір до тих пір.
У зв'язку із вищезазначеним пропонуємо видалити зазначену вимогу із документації або принаймні змінити її наступним чином:
"Лише переможець торгів у строк, що не перевищує 3 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику довідки у довільній формі, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1та 7 ч.1 ст17 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі у розумінні Закону, хоч і регулюються Законом. Роз'яснення ДП "Прозорро" з цього приводу. https://infobox.prozorro.org/articles/mifi-zamovnika-shchodo-sproshchenih-zakupivel
Тому замовник може не вимагати в переможця документи документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17. Електронна система технічно дає можливість завантажити підписаний договір через 3 дні після публікації наміру про укладення договору. Натомість замовник готовий чекати зазначені довідки 10 днів і не підписувати договір до тих пір.
У зв'язку із вищезазначеним пропонуємо видалити зазначену вимогу із документації або принаймні змінити її наступним чином:
"Лише переможець торгів у строк, що не перевищує 3 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику довідки у довільній формі, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1та 7 ч.1 ст17 Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2021 12:16
На Вашу вимогу внесені зміни згідно Вашого зауваження
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 жовтня 2021 13:09 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість внести зміни до оголошення про спрощену закупівлю з технічних причин |
Документи:
29 жовтня 2021 13:08
|
Електронний підпис |
29 жовтня 2021 13:07
|
Протокол відміна СЗ.PDF |