Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги поточний ремонт доріг Світловодської територіальної громади (грейдерування)
Очікувана вартість
148 510,00 UAH
UA-2021-10-25-004571-b 4144ec2302fa4da186b82ac9c2f8e596
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баглай Валерій Петрович

380523672570 uzhkkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26240718
Місцезнаходження: 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4
Контактна особа: Баглай Валерій Петрович
380523672570
uzhkkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 23:00
Початок аукціону: 03 листопада 2021 14:54
Очікувана вартість: 148 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 742,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття вул.Конько (грейдерування) м.Світловодськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Конько
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за виконані роботи проводиться на підставі акту виконаних робіт в 10-ти денний термін після їх приймання, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 11:47
Прот. УО рішення СЗ поточний Конько .PDF
25 жовтня 2021 11:47
Оголошення СЗ поточний Конько (1).docx
25 жовтня 2021 11:46
Проєкт договору (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-25-004571-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАРАНЕЦЬ ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 27 жовтня 2021 18:52
Прохання внести зміни у документацію закупівлі.
Прошу внести видалити наступну вимогу у п. 2. Кваліфікаційні критерії до учасників
- інформаційну довідку джерел поставки основних дорожніх матеріалів (в разі відсутності власного АБЗ надати інформаційну довідку з вказанням найменування та місцезнаходження постачальника та виробничих потужностей (АБЗ). Також гарантійний лист постачальника (керівника АБЗ) про згоду відпуску Учаснику дорожніх матеріалів відповідно визначеного строку та об’ємів надання послуг, у період виконання ремонту);

Виконання послуг за предметом закупівлі не потребує матеріалів, що поставляються з АБЗ, зокрема асфальтобетонних сумішей. У технічному завданні не вказані матеріали необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі. Тому наявність зазначеної вище вимоги у документації є необгрунтованою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2021 12:24
Згодні на Ваші зауваження - видалено
Номер вимоги: UA-2021-10-25-004571-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАРАНЕЦЬ ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 27 жовтня 2021 18:54
Прохання внести зміни у документацію
Прошу видалити п. 20. Додатку 2 "Ущільнення асфальтобетонних сумішей приймати, виходячи з фактичного парку техніки, що планується до застосування відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.(зі змінами).", оскільки предмет закупівлі не потребує укладання асфальтобетонних покриттів із асфальтобетонних сумішей.

Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2021 12:23
Згодні на Ваші зауваження, видалено.
Номер вимоги: UA-2021-10-25-004571-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАРАНЕЦЬ ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 27 жовтня 2021 19:05
Прохання внести зміни у документацію
У Додатку 2 документації вимагається наступна техніка необхідна для виконання робіт:
- Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]
- Автонаважувачі дорожні вантажопідйомність 2 т
- Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т
- Машини поливально-мийні, місткість 6000 л

Такі детальні вимоги до технічних характеристик техніки є дискримінаційними і не дозволяють на взяти участь, оскільки ми маємо два котки 6т і 8т, машину поливайно-мийну місткістю 3000л, автогрейдер 150к.с. і тактор 120 к.с. За домопомогою даної техніки ми можемо виконати послуги за предметом закупівлі у необхідні строки. Крім того ми не плануємо залучати автонавантажувач, оскільки маємо багато робітників, які можуть вантажити-розвантажувати матеріали вручну. Крім того документація вимагає наявність кожного типу техніки у множині, що означає необхідність мати по 2 одиниці техніки кожного типу. В той же час ми маємо по одній одиниці техніки і цього достатньо для виконання послуг за предметом закупівлі.

У зв'язку із вище зазначеним просимо внести зміни до вимог щодо наяної техніки і пропонуємо зазначити їх у наступній редакції:
Техніка необхідна для виконання робіт:
- Трактор на гусеничному ходу - не менше 1 шт
- Автонаважувач дорожній або навантаження вручну
- Автогрейдер - не менше 1 шт
- Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий - не менше 1 шт
- Машина поливально-мийна
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2021 12:21
На Вашу вимогу щодо техніки , яка необхідна для виконання цих робіт, то ми вважаемо за необхіде саме таку техніку для вчасного та якісного виконання робіт
Номер вимоги: UA-2021-10-25-004571-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАРАНЕЦЬ ДЕНИС ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 27 жовтня 2021 19:20
Прохання внести зміни у документацію
Відповідно до п. 2 Розділу 3. "Інструкція з підготовки пропозицій" лише переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1та 7 ч.1 ст17 Закону.

Спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі у розумінні Закону, хоч і регулюються Законом. Роз'яснення ДП "Прозорро" з цього приводу. https://infobox.prozorro.org/articles/mifi-zamovnika-shchodo-sproshchenih-zakupivel

Тому замовник може не вимагати в переможця документи документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17. Електронна система технічно дає можливість завантажити підписаний договір через 3 дні після публікації наміру про укладення договору. Натомість замовник готовий чекати зазначені довідки 10 днів і не підписувати договір до тих пір.

У зв'язку із вищезазначеним пропонуємо видалити зазначену вимогу із документації або принаймні змінити її наступним чином:
"Лише переможець торгів у строк, що не перевищує 3 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику довідки у довільній формі, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1та 7 ч.1 ст17 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2021 12:16
На Вашу вимогу внесені зміни згідно Вашого зауваження

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2021 13:09
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість внести зміни до оголошення про спрощену закупівлю з технічних причин
Документи:
29 жовтня 2021 13:08
Електронний підпис
29 жовтня 2021 13:07
Протокол відміна СЗ.PDF