Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015-50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з обслуговування систем безперебійного живлення та дизельного двигуна)
Очікувана вартість
699 000,00 UAH
UA-2021-10-25-003158-a ● 30eb12c6b4c441a284849d5280a1b530
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна 380639022020 V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 699 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
послуги з технічного обслуговування дизельного двигуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
2 посл.
послуги з технічного обслуговування систем безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | підписання сторонами договору акту приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 16:55 |
Додаток № 9.docx | |
25 жовтня 2021 16:55 |
340 - ТД Послуги з обслуговування систем безперебійного живлення та дизельного д.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо надання сертифікатів ISO
Дата подання: 05 листопада 2021 21:06
Дата відповіді: 10 листопада 2021 15:41
Шановний Замовнику! додатком №1 до тендерної документації визначено, зокрема:
"Для забезпечення якісного виконання договору та подальшого додаткового супроводу Замовника, учасник закупівлі повинен мати кваліфікований персонал та на підтвердження цього учасник повинен надати в складі тендерної документації:
1) копію діючого сертифікату на відповідність вимогам системи менеджменту якості : ISO 9001:2015;
2) копію діючого сертифікату на відповідність вимогам системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування ISO 45001:2018;
3) копію діючого сертифікату на систему екологічного менеджменту за стандартом ISO 14001:2015".
По-перше, звертаємо Вашу увагу на те, що вищезазначені сертифікати жодним чином не впливають та не гарантують якісне виконання договору та подальший додатковий супровід Замовника. Для підтвердження наявності кваліфікованого персоналу Замовник може вимагати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до надання послуг та / або копії підтверджуючих, надану в Довідці інформацію, документів, наприклад таких, як трудова книжка або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір цивільно-правового характеру, тощо. Ось такі документи дійсно можуть підтвердити спроможність потенційних Учасників забезпечити якісне виконання договору та подальший додатковий супровід Замовника, а сертифікати, що вимагаються в складі пропозиції, підтверджують виключно відповідність Учасників вимогам до систем управління якістю, екологічного менеджменту на підприємствах і в організаціях, які вимагаються виключно з метою звуження кола потенційних учасників. По-друге, звертаємо Вашу увагу, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. По-третє, слід зауважити, що вищезазначені сертифікати не мають жодного відношення до даної закупівлі і жодним чином не впливають на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі, а також не надають Замовнику додаткової гарантії щодо гарантії якісного надання послуг. Таким чином, просимо Вас вилучити вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції:
1) копії діючого сертифікату на відповідність вимогам системи менеджменту якості : ISO 9001:2015;
2) копії діючого сертифікату на відповідність вимогам системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування ISO 45001:2018;
3) копії діючого сертифікату на систему екологічного менеджменту за стандартом ISO 14001:2015". Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Заявник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині
Дискримінаційна вимога щодо наявності власної лінії технічної підтримки
Дата подання: 05 листопада 2021 21:13
Дата відповіді: 10 листопада 2021 15:41
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни в тендерну документації шляхом внесення змін у Додаток №1, а саме вилучити дискримінаційну вимогу щодо наявності власної лінії технічної підтримки Замовників для реєстрації звернень з можливістю заповнення веб-форми для запиту для забезпечення додаткової якісної сервісної підтримки та гарантійного обслуговування. Звертаємо Вашу увагу на те, що для забезпечення додаткової якісної сервісної підтримки та гарантійного обслуговування немає необхідності та не обов'язково мати власну лінію технічної підтримки. Учасники можуть надати гарантійний лист у складі пропозиції з підтвердженням того, що будуть гарантувати гарантійне обслуговування та реєстрацію звернень для забезпечення додаткової якісної сервісної підтримки. Вимога щодо наявності функції заповнення веб-форми для запиту є дискримінаційною, що значно знижує коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Заявник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-25-003158-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 25 листопада 2021 19:50
Скасування рішення про визнання переможця.
Шановний Замовник, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможця. Детальна аргументація у доданому файлі. Дякуємо, та чекаємо на позитивне рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2021 14:55
Відповідно до ч. 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» подавати вимогу на кваліфікацію Учасника може тільки Учасник, тендерну пропозицію якого було розглянуто Замовником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-25-003158-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 29 листопада 2021 13:05
Дата подання: 29 листопада 2021 13:05
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Зміст скарги викладено у додатку.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 грудня 2021 17:32
рішення від 01.12.2021 №26803.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2021 17:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2021 №27378.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2021 14:37
рішення від 09.12.2021 №27378.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2021 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 15 грудня 2021 16:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2021 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
650 064,00
UAH з ПДВ
|
563 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ДОМІНЕЙШН" |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
563 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" |
698 400,00
UAH з ПДВ
|
698 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Рішення скасоване |
563 240,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:12
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Очікує рішення |
563 240,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 січня 2022 17:23 |
Кінець періоду оскарження: | 28 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 17 січня 2022 17:23 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Очікувана вартість предмета Закупівлі та відповідний розмір бюджетного призначення 699 000,00 грн з ПДВ було визначено та затверджено планами на 2021 рік. Строк дії договору згідно додатку 9 до тендерної документації Закупівлі - до 31.12.2021. Замовник вважає що подальша потреба в Закупівлі на зазначених умовах відсутня. |
Документи:
17 січня 2022 17:23
|
Електронний підпис |
17 січня 2022 17:23
|
Протокол УО 340 -5 (відміна тендеру 17.01.2022).docx |