Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хімічні реактиви для проведення досліджень (код ДК 021:2015 – 33690000-3 Лікарські засоби різні)
Очікувана вартість
164 990,00 UAH
UA-2021-10-25-002634-b 435f443b5cc74460b1257fcfbee54e61
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Коновалова

+380542662806 knp5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Віра Коновалова
+380542662806
knp5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 164 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Закупівля здійснюється відповідно до пункту 31 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України № 1599-ІХ, від 01.07.2021 р. «Про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель». На період дії карантину встановленого Кабінетом Міністрів України , відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» для надання медичної допомоги хворим на COVID-19. Розпорядженням Керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної з поширенням коронавірусної хвророби COVID-19 01.06.2021 р. (із змінами) КНП «Клінічна лікарня №5» СМР визначено закладом охорони здоров’я першої хвилі для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 COVID-19».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 упаковка
Набір для визначення концентрації Д-Димеру (D-Dimer), 96 досліджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696200-7 — Реактиви для аналізів крові
НК 024:2019: 47345 — D-димер IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)
10 упаковка
Набір для визначення концентрації PCT (прокальцитоніну), 96 досліджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696200-7 — Реактиви для аналізів крові
НК 024:2019: 61534 — Прокальцитонін ІВД, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)
10 упаковка
Накінечники тип Еппендорф, жовті 0,5-200 мкл (упаковка 1000 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 16822 — Наконечник піпетки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 14:49
Оголошення реактиви.doc
27 жовтня 2021 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 14:49
Оголошення реактиви.doc
25 жовтня 2021 14:30
Оголошення реактиви.doc
25 жовтня 2021 10:43
Оголошення реактиви.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 157 260,00
UAH з ПДВ
157 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 23:24
Електронний підпис
02 листопада 2021 23:23
фін.звіт 2020.pdf
02 листопада 2021 23:23
ЛАМЕД 25.10-40 медичний сервис.pdf
02 листопада 2021 23:23
Пропозиція.pdf
02 листопада 2021 23:23
Витяг 08.09.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
Переможець 157 260,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 09:43

Документи

05 листопада 2021 09:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
157 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2021 09:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:55
Дод угода_1_597_МСІС.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:52
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 13:09
МСІС_597.pdf укладений
10 листопада 2021 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 597
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 156 882,00
UAH