Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04356461 |
Місцезнаходження: | 77422, Україна , Івано-Франківська обл., с. Ямниця, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гандера Лілія Михайлівна 0343653286 lilia.gulaga@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 12:47 |
Очікувана вартість: | 3 515 718,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 578,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до Документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17578 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), та тільки в межах бюджетних призначеньПредмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (зі змінами) Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Найменування: Ямницька сільська рада.Код згідно з ЄДРПОУ:04356461 Місцезнаходження:Україна, Івано-Франківська область, с.Ямниця,вул.Галицька,36, 77422 Мова:українська Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 16:52 |
Тендерна документація.docx | |
25 жовтня 2021 16:52 |
Проект Договору.docx | |
25 жовтня 2021 16:52 |
Оголошення.pdf |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-04-000074 ● 3d6ccf7223474304ad2f4f29779ad719
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2022 19:23 |
04.04.2022 № 130
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 130
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 20 UA-2021-10-25-002448-c 25.10.2021 ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (код ЄДРПОУ 04356461) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-11 20:14:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-13 15:11:44
Пояснення
Ямницька сільська рада (надалі - Замовник) у відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2022 № 130 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі “Капітальний ремонт (заміна) частини дахової покрівлі в приміщенні Павлівського ліцею в с. Павлівка, Ямницької сільської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської обл.” (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)” ( 45261910-6 - Ремонт дахів) (UA-2021-10-25-002448-c) пояснює наступне.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості .
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішень сесії Ямницької сільської ради від 11.03.2021р. “Про внесення змін до бюджету Ямницької сільської територіальної громади на 2021 рік” та “Про спрямування залишку коштів загального та спеціального фондів сільського бюджету”, з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (зі змінами) відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 30.06.2021 №30/690-06/21/А).
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 5 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами).
З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://yamnytsya-otg.if.ua/wp-content/uploads/2021/11/Павлівський-ліцей.pdf.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Стасінчук Наталія Василівна |
3 277 934,74
UAH з ПДВ
|
3 277 934,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КОНТАКТБУД |
3 418 445,00
UAH з ПДВ
|
3 418 445,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Стасінчук Наталія Василівна #2844908922 |
Переможець |
3 277 934,74
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 14:40
|
Договір 1054.pdf | укладений |
02 грудня 2021 14:40
|