Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджа та БФП (50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
850,00 UAH
UA-2021-10-25-001517-c b02c8f8014e04fbc996819aa04e6a289
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бенедюк Наталія Федорівна

+380412485047 zt_tbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний протитуберкульозний диспансер " Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991441
Вебсайт: https://ztoptd.itmed.org/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 62
Контактна особа: Бенедюк Наталія Федорівна
+380412485047
zt_tbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт. Гуйва, вул. Бердичівська 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт
Заправка БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт. Гуйва, вул. Бердичівська 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Заправка картриджа та БФП Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

25 жовтня 2021 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тимченко Максим Петрович
#3426313919
Переможець 850,00
UAH
25 жовтня 2021 14:05

Документи

25 жовтня 2021 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 16:22
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 14:17
договір 126.jpg укладений
25 жовтня 2021 14:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 850,00
UAH