Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книга складського обліку,бланк Особова картка працівника,бланк Меню-вимога
Очікувана вартість
843,00 UAH
UA-2021-10-25-000994-b a3be20085cb54428ba17f3981ffba6a1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губай Світлана Василівна

+380979046458 dnzkhm2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький заклад дошкільної освіти №2 "Соколятко" Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 43720611
Місцезнаходження: 29011, Україна , Хмельницька обл., м Хмельницький, пров.Шостаковича,28-А
Контактна особа: Губай Світлана Василівна
+380979046458
dnzkhm2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Зазначена в договорах і додатках до договорів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Книга складського обліку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29011, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, пров.Шостаковича,буд.28-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
50 шт
Бланк Особова картка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29011, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, пров.Шостаковича,буд.28-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
500 шт
Бланк Меню-вимога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29011, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, пров.Шостаковича,буд.28-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

25 жовтня 2021 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП"Приватна друкарня"
#31733903
Переможець 843,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 09:42

Документи

25 жовтня 2021 09:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 10:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Книга складського обліку 2 шт 210,00
UAH з ПДВ
Бланк Особова картка 50 шт 1,98
UAH з ПДВ
Бланк Меню-вимога 500 шт 0,64
UAH з ПДВ