Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електродвигуна ВАО2-315, 250 кВт, 380/660 В, 1483 об/хв. (інв.№101420613) Управління Головного Каховського магістрального каналу (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-10-25-000780-b 6e55f0b223004b079bcf3e64b4d8c68c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Вікторович Тишковець

+380553641046 tiskovecviktor24@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4
Контактна особа: Віктор Вікторович Тишковець
+380553641046
tiskovecviktor24@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 09:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 09:16
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 3,0 відсотка від вартості договору у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника або у формі оригіналу гарантії (банківської гарантії безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 No 639).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Управління Головного Каховського магістрального каналу.
1.1. Місцезнаходження замовника: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01034662.
1.3. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт електродвигуна ВАО2-315, 250 кВт, 380/660 В, 1483 об/хв. (інв.№101420613) Управління Головного Каховського магістрального каналу (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)».
3. Вид предмета закупівлі: робота
4. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі)
5. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 1 робота.
5.1. Місце поставки товарів , місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Індустріальна, 4, смт. Любимівка, Каховський район, Херсонська область, 74822.
6. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 20.12.2021 року (відповідно до календарного графіку виконання робіт) з правом його дострокового виконання .
7. Умови оплати : Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 180 000,00 грн. (Сто вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.
9. Період уточнення інформації про закупівлю: «29» жовтня 2021 року

10. Кінцевий строк подання пропозицій: «03» листопада 2021 року
11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
12. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
13. Розмір надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 3,0 відсотка від вартості договору .
13.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 3,0 відсотка від вартості договору у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника або у формі оригіналу гарантії (банківської гарантії безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 No 639).
14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
16. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

* Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Додаток 1 «Проєкт договору про закупівлю».
Додаток 2 «Технічна специфікація».
Додаток 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ».
Додаток 4 «ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ»
Додаток 5 «ЗГОДА-ПОВІДОМЛЕННЯ на обробку персональних даних»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт електродвигуна ВАО2-315, 250 кВт, 380/660 В, 1483 об/хв. (інв.№101420613) Управління Головного Каховського магістрального каналу (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, Каховський район, смт. Любимівка, вул. Індустріальна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
3,0 відсотка від вартості договору у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника або у формі оригіналу гарантії (банківської гарантії безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 No 639).
25 жовтня 2021 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 09:22
Документація.pdf
25 жовтня 2021 09:22
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної процедури закупівлі .pdf
25 жовтня 2021 09:22
Проєкт договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 09:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРО" 164 974,80
UAH з ПДВ
164 974,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 18:39
Електронний підпис
02 листопада 2021 18:38
16. Відгук Прат Електро.pdf
02 листопада 2021 18:38
32. Локальний кошторис..pdf
02 листопада 2021 18:38
49. Дозвільні документи.pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
35. Ціни енергоносіїв та м-м..pdf
02 листопада 2021 18:38
9. Оригінал довідки з банку.pdf
02 листопада 2021 18:38
48. Технічна специфікація..pdf
02 листопада 2021 18:38
2. Форма пропозиції..pdf
02 листопада 2021 18:38
7. Наказ на директора.pdf
02 листопада 2021 18:38
31. Пояснювальна записка..pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
14. Договір аналог.pdf
02 листопада 2021 18:38
41.Копія Статуту.pdf
02 листопада 2021 18:38
38. Розрахунки 1-4..pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
14а. Додатки до договору.pdf
02 листопада 2021 18:38
15. Копія акту аналог.pdf
02 листопада 2021 18:38
14. Договір аналог.pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
32. Локальний кошторис..pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
26. План фінансування..pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
21. Проект договору..pdf
02 листопада 2021 18:38
49. Дозвільні документи.pdf
02 листопада 2021 18:38
39. Розрахунок рівня ЗП.pdf
02 листопада 2021 18:38
39. Розрахунок рівня ЗП.pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
33. ПВР..pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
2. Форма пропозиції..pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
26. План фінансування..pdf
02 листопада 2021 18:38
7. Наказ на директора.pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
16. Відгук Прат Електро.pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
41.Копія Статуту.pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
14а. Додатки до договору.pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
38. Розрахунки 1-4..pdf
02 листопада 2021 18:38
21. Проект договору..pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
19. Копія штатного розпису.pdf
02 листопада 2021 18:38
30. ДЦ..pdf
02 листопада 2021 18:38
19. Копія штатного розпису.pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
18.Накази на працівників.pdf
02 листопада 2021 18:38
30. ДЦ..pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
47. Згоди.pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
15. Копія акту аналог.pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
48. Технічна специфікація..pdf.p7s
02 листопада 2021 18:38
33. ПВР..pdf
02 листопада 2021 18:38
47. Згоди.pdf
02 листопада 2021 18:38
31. Пояснювальна записка..pdf
02 листопада 2021 18:38
18.Накази на працівників.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРО"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРО"
#21275540
Переможець 164 974,80
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРО"
#21275540
164 974,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 14:05
Договір 472.pdf укладений
11 листопада 2021 14:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 164 974,80
UAH (в тому числі ПДВ 27 495,80 UAH)