Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту «Реконструкція скверу по вул. Шкільній в м. Запоріжжі» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція)
Очікувана вартість
1 499 143,00 UAH
UA-2021-10-25-000533-b 6b9c6cd0751e49ff854c7110547ab08e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ткаченко

+380996575524 i.tkachenko@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Ірина Ткаченко
+380996575524
i.tkachenko@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2021 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 08:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 08:36
Очікувана вартість: 1 499 143,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (у формі оригіналу банківської гарантії у форматі PDF або JPEG). Банківська гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП\КЕП особи уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з УЕП\КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад файл у форматі p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником УЕП \КЕП особи уповноваженої на підписання банківської гарантії. Банківська гарантія оформлюється відповідно до законодавства, зокрема, Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", Закону України "Про електронні довірчі послуги", постанови Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Детальніше в Додатку № 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія виконання Договору забезпечується наданням переможцем процедури закупівлі оригіналу банківської гарантії забезпечення виконання Договору . Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Детальніше Додаток № 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об’єкту «Реконструкція скверу по вул. Шкільній в м. Запоріжжі» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45454000-4 (Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином Акту прийому-передачі виконаних робіт (форма № КБ-2в, форма № КБ-3), підписаний уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (у формі оригіналу банківської гарантії у форматі PDF або JPEG). Банківська гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП\КЕП особи уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з УЕП\КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад файл у форматі p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником УЕП \КЕП особи уповноваженої на підписання банківської гарантії. Банківська гарантія оформлюється відповідно до законодавства, зокрема, Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", Закону України "Про електронні довірчі послуги", постанови Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Детальніше в Додатку № 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 7000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Гарантія виконання Договору забезпечується наданням переможцем процедури закупівлі оригіналу банківської гарантії забезпечення виконання Договору . Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Детальніше Додаток № 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 28 жовтня 2021 15:50
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дефектного акту або відомості обсягу робіт, на підставі яких учасники мають здійснити розрахунок ціни пропозиції. Прошу внести зміни до оголошення
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 08:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" 1 499 118,20
UAH з ПДВ
1 499 118,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 12:16
Електронний підпис
02 листопада 2021 12:15
11. Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 листопада 2021 12:15
9. Витяг ПДВ.pdf.p7s
02 листопада 2021 12:15
9. Витяг ПДВ.pdf
02 листопада 2021 12:15
11. Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2021 12:15
10. Статут.pdf
02 листопада 2021 12:15
6. Банківська гарантія.zip
02 листопада 2021 12:15
10. Статут.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Статусбудінжиніринг"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг"
#41219095
Переможець 1 499 118,20
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 13:47

Документи

05 листопада 2021 13:47
Електронний підпис
05 листопада 2021 13:46
Протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг"
#41219095
1 499 118,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2021 13:47
Електронний підпис
05 листопада 2021 13:46
Протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 12:56
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 13:38
додаткова угода 6 до договору 120.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 13:32
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2022 15:44
Доп. угода №5 від 28.04.2022 до Договору № 120 від 16.11.2021.pdf зміни до договору
28 квітня 2022 15:37
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:44
Дод. угода №3 до Договору № 120 від 16.11.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 13:11
договор 120.pdf укладений
16 листопада 2021 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням обставин (запровадження воєнного стану в Україні), які зумовлюють необхідність перегляду терміну виконання робіт, а саме: продовження терміну виконання робіт по грудень 2022 року, внесення змін у Графік виконання робіт та у План фінансування.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Внести зміни у пункт 4.1. розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ» Договору про закупівлю робіт від 16.11.2021 № 120, виклавши його в такій редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить 1 311 189,25 грн. (один мільйон триста одинадцять тисяч сто вісімдесят дев’ять гривень 25 копійок) з ПДВ: обсяг фінансування у 2021 році – 1 249 949,47 грн. з ПДВ; обсяг фінансування у 2022 році – 61 239,78 грн. з ПДВ. Загальна вартість робіт за цим Договором визначається узгодженим Сторонами розрахунком договірної ціни, яка є невід’ємною частиною даного Договору. Згідно з пунктом 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу Договірної ціни незалежно від її виду включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку виконання робіт.»; 1.2. Внести зміни у Договірну ціну (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною Договору про закупівлю робіт від 16.11.2021 № 120, виклавши у новій редакції, що додається. 1.3. Внести зміни у Графік виконання робіт (Додаток № 2) Договору про закупівлю робіт від 16.11.2021 № 120, виклавши його у новій редакції, що додається; 1.4. Внести зміни у План фінансування робіт (Додаток № 3) Договору про закупівлю робіт від 16.11.2021 № 120, виклавши його у новій редакції, що додається;
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 311 189,25
UAH (в тому числі ПДВ 218 531,54 UAH)