Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молочні продукти різні
Очікувана вартість
112 005,70 UAH
UA-2021-10-25-000158-b ● 8b3f68fc1cb247969ded2b05fcfe8079
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Центрально-Міський район, ВУЛИЦЯ СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 27 |
Контактна особа: |
Оболоник Віта +380988553769 viktoriatenderkr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2021 08:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 112 005,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 561,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
820 кілограми
Сметана не менше 20% ж. фас.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
490 кілограми
Йогурт не менше 1,5 % ж. фас.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
300 кілограми
Ряжанка не менше 2,5 % ж. фас.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
290 кілограми
Кефір не менше 2,5 % ж. фас.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 08:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 08:28 |
ТД Молочні продукти різні.doc | |
25 жовтня 2021 08:28 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 жовтня 2021 10:00
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 11:34
Шановний замовнику вимогами тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, за ІІІ або IV квартал 2021 року (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту));
Просимо Вас надати уточнення, щодо надання акту виданого на власника (орендодавця) приміщення в разі якщо учасник використовує складські приміщення на підставі договору відповідального зберігання та договором передбачено що за дотримання вищезазначених документів відповідальність покладається на власника приміщення. Дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник має надати Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та норми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, за ІІІ або IV квартал 2021 року (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту)), стосується приміщення, де безпосередньо зберігаються продукти харчування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" |
102 076,00
UAH з ПДВ
|
102 076,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 листопада 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій