Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт приміщень навчального корпусу ЛНУ ім. І. Франка на вул. Драгоманова, 50 у м. Львові»
за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2021-10-23-007283-b ● 993c32c929d646ef86560cb5f1bc5522
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 22:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень навчального корпусу ЛНУ ім. І. Франка на вул. Драгоманова, 50 у м. Львові»
за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Драгоманова, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 13:10 |
Зміни до ТД_02.11.2021.docx | |
02 листопада 2021 13:10 |
ТД__Поточний ремонт навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Драгоманова, 50 у м.Львові _2021_НОВА РЕДАКЦІЯ_2.docx | |
02 листопада 2021 13:10 |
02.11.2021_Оголошення про проведення відкритих торгів Поточний ремонт навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка вул. Драгоманова, 50.docx | |
29 жовтня 2021 20:30 |
ТД__Поточний ремонт навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Драгоманова, 50 у м.Львові _2021_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
29 жовтня 2021 20:30 |
Зміни до ТД_29.10.2021.docx | |
23 жовтня 2021 22:35 |
Оголошення про проведення відкритих торгів Поточний ремонт навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка вул. Драгоманова, 50.docx | |
23 жовтня 2021 22:35 |
ТД__Поточний ремонт навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Драгоманова, 50 у м.Львові _2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-23-007283-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3392603712
Дата подання: 28 жовтня 2021 15:53
Дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон): "Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Зазначимо, що вимога передбачена у Додатку 3 до тендерної документації, зокрема: "Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у складі тендерної пропозиції учасника." є дискримінаційною по відношенюю до інших Учасників та потенційних підрядників з огляду на таке:
1) Така вимога не регулюється жодним нормативно-правовим актом, а отже не відповідає Закону;
2) Вказаний документ отримуєтьмся лише за врегульованою Замовником процедурою, яка не описана та не оприлюднена, ба більше, алгоритм отримання такого документа не встановлено;
3) Ми, як потенційний Учасник та підрядник зверталися неодноразово з проханням провести огляд об'єкта, однак нам було відмовлено з причин (цитуємо): "відповідальна особа зараз на лікарняному, а крім нього ніхто Вам не підпише" - якщо це не пряме та грубе порушення Закону та рівного ставлення до учасників, тоді що?;
4) Замовник чітко не встановив вимоги до вказаного документа, а тому це може призвести до зловживань з боку останнього в майбутньому, зокрема під час кваліфікації.
Підсумовуючи, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести останню до відповідності вимог Закону шляхом усунення дискримінаційних вимог.
У випадку ігнорування даної вимоги або її незадоволення Учасник звертатиметься до органу оскарження (АМКУ) в порядку ст. 18 Закону з подальшими негативними наслідками для Вас.
Просимо не зловживати своїм службовим становищем та не порушувати норми Закону в майбутньому, за це передбачена адміністративна відповідальність в порядку ст. 164-14 КУПАП.
Розгорнути
Згорнути
1) Така вимога не регулюється жодним нормативно-правовим актом, а отже не відповідає Закону;
2) Вказаний документ отримуєтьмся лише за врегульованою Замовником процедурою, яка не описана та не оприлюднена, ба більше, алгоритм отримання такого документа не встановлено;
3) Ми, як потенційний Учасник та підрядник зверталися неодноразово з проханням провести огляд об'єкта, однак нам було відмовлено з причин (цитуємо): "відповідальна особа зараз на лікарняному, а крім нього ніхто Вам не підпише" - якщо це не пряме та грубе порушення Закону та рівного ставлення до учасників, тоді що?;
4) Замовник чітко не встановив вимоги до вказаного документа, а тому це може призвести до зловживань з боку останнього в майбутньому, зокрема під час кваліфікації.
Підсумовуючи, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести останню до відповідності вимог Закону шляхом усунення дискримінаційних вимог.
У випадку ігнорування даної вимоги або її незадоволення Учасник звертатиметься до органу оскарження (АМКУ) в порядку ст. 18 Закону з подальшими негативними наслідками для Вас.
Просимо не зловживати своїм службовим становищем та не порушувати норми Закону в майбутньому, за це передбачена адміністративна відповідальність в порядку ст. 164-14 КУПАП.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2021 20:21
Членами тендерного комітету було проаналізовано вимогу та прийнято рішення про її задоволення, оскільки з урахуванням запровадження додаткових карантинних обмежень передбачених для «червоної зоні» та погіршенням ситуації щодо поширення коронавірусної інфекції. Крім цього звертаємо увагу учасникам на те, що вказана вимога не є дискримінаційною, а такою, яка надає можливість учасникам ознайомитись з об’єктом та отримати повну інформацію про технічні питання проведення ремонтних робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" |
356 732,00
UAH з ПДВ
|
356 732,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НОВОСАД-БУД" |
395 204,40
UAH з ПДВ
|
393 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЕОСТАР ГРУП" |
430 155,60
UAH з ПДВ
|
395 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СОЛТИС ОЛЬГА МИРОСЛАВІВНА" |
418 187,00
UAH з ПДВ
|
398 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" #3392603712 |
Відхилено |
356 732,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 16:57
|
|
ПП "НОВОСАД-БУД" #35964106 |
Відхилено |
393 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 22:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2021 18:45
|
ТОВ "НЕОСТАР ГРУП" #42174506 |
Переможець |
395 100,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 19:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2021 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 12:25
|
Додаткова угода_1_Неостар Груп.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 13:53
|
Додатки до договору (Ремонт на вул. Драгоманова, 50).pdf | укладений |
10 грудня 2021 13:52
|
Договір (Ремонт на вул. Драгоманова, 50).pdf | укладений |
10 грудня 2021 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині зміни реквізитів Сторін (уточнення рахунків). |
Номер договору про закупівлю: | 10/12-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |