Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ СТАЦІОНАРНОЇ ЧАСТИНИ ДИТЯЧОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА., ВУЛ.КОПИЛІВСЬКА 1/7 (КОРЕГУВАННЯ)– додаткові роботи)
Очікувана вартість
186 113,66 UAH
UA-2021-10-23-007209-b d2b2a9cc4a2d42fcac5932b54459ae36
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Намясенко

+380444683391 zakupivli.9dkl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня № 9 Подільського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05492290
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Копилівська, буд. 1/7
Контактна особа: Світлана Намясенко
+380444683391
zakupivli.9dkl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Розпорядженням КМДА № 1081 від 13.06.2019р. та КМДА № 205 від 09.02.2021р. відповідно до програми економічного та соціального розвитку м.Києва передбачено фінансування на Об'єкт. Джерело фінансування - місцевий бюджет. 12.04.2019 Дитячою клінічною лікарнею № 9 Подільського району м. Києва, яка в подальшому змінила назву на КНП «ДКЛ № 9 Подільського району м. Києва» та є правонаступником всіх зобов’язань ДКЛ № 9 Подільського району м. Києва (далі – Замовник) проведено процедуру відкритих торгів по Об’єкту, ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-12-002699-a. Переможцем визначено ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС», з яким було укладено договір підряду № ВТ-2699 від 23.05.2019 на суму 1461782,00 грн. Додатковою угодою № 1 від 19.06.2019 вартість договору приведено у відповідність до експертного висновку № 0730-4241-19/УЕБ/В від 18.06.2019. Додатковою угодою № 8 від 22.10.2021 вартість договору зменшено 1267640.34 грн. В ході виконання робіт на Об’єкті виникла низка додаткових робіт по Об’єкту. Протоколом технічної наради з питань виконання робіт по капітального ремонту від 10.10.2021 р. ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС» повідомлено Замовника та надано дефектний акт, який попередньо узгоджено.
Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 % вартості попереднього договору № ВТ-2699 від 23.05.2019р, відповідно до договорної ціни та зведеного кошторисного розрахунку вартості Об’єкта будівництва. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера В якості підрядної організації для виконання робіт по об'єкту запрошено ТОВ «ВКФ «АТЛАНТ-ПЛЮС» - підприємство, яке є попереднім виконавцем робіт за головним (первинним) договором. Це надає можливість при виконанні робіт забезпечити сумісність нових інженерних та архітектурних рішень з тими, що вже виконані.
Вартість додаткових робіт визначена кошторисною документацією, що додається та знаходиться на розгляді в спеціалізованому підприємстві, що проводить експертизу кошторисної частини проектної документації. Вартість додаткових робіт (186 113,66 грн. (Сто вісімдесят шість тисяч сто тринадцять гривень 66 копійок)) визначена як очікувана та буде уточнена після висновку експертизи кошторисної частини відкорегованого кошторису. Строк виконання робіт - 05 листопада 2021 року.
Враховуючи вищезазначене, у зв’язку із дотриманням всіх умов, передбачених для застосування переговорної процедури на підставі п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме:
основний договір про закупівлю повинен бути укладений за результатами проведення тендеру, тобто конкурентної процедури закупівлі (конкурентна процедура закупівлі — здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу (частина 13 статті 1 Закону);
додаткові роботи чи послуги повинні бути аналогічними;
закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг повинна бути здійснена у того самого учасника;
з моменту укладання основного договору про закупівлю не пройшло трьох років;
вартість робіт та послуг (по одному чи декількох договорах за результатами переговорної процедури закупівлі) не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю;
50 відсотків вартості додаткових аналогічних робіт чи послуг відраховується від остаточної (кінцевої) вартості основного договору про закупівлю з урахуванням змін, внесених до нього (у разі наявності);
має бути належне обґрунтування. Відповідно до частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 21:26
Оскарження наміру укласти договір: 03 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ СТАЦІОНАРНОЇ ЧАСТИНИ ДИТЯЧОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА., ВУЛ.КОПИЛІВСЬКА 1/7 (КОРЕГУВАННЯ)– додаткові роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Київ, вул. Копилівська 1/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 жовтня 2021 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 21:23
Протокол переговорів.pdf
23 жовтня 2021 21:23
Протокол технічної наради.pdf
23 жовтня 2021 21:23
Протокол № 125 від 23.10.2021__ПП.pdf
23 жовтня 2021 21:23
Запрошення.pdf
23 жовтня 2021 21:23
Дефектний акт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС"
#36107594
Переможець 186 113,66
UAH з ПДВ
23 жовтня 2021 21:26

Документи

23 жовтня 2021 21:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2021 21:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АТЛАНТ-ПЛЮС"
#36107594
186 113,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2021 21:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 17:10
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 12:06
ДУ № 1 до Договор підряду № ПП-7209 від 03.11.2021_____186104,60.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:03
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 10:18
Договір підряду № ПП-7209 від 03.11.2021_____186113,66.pdf укладений
05 листопада 2021 10:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 листопада 2021 10:34
186 104,60 UAH UA838201720344311001100036913
КНП"ДКЛ№9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА"
UA343052990000026009020119317
ТОВ"ВКФ"АТЛАНТ-ПЛЮС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору на 9,06 грн на підставі експертного звіту від 01 листопада 2021 року № 0335-4241-21/ЕБК/В щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за дефектним актом.
Номер договору про закупівлю: ПП-7209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 186 104,60
UAH (в тому числі ПДВ 31 017,43 UAH)