Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Шосткинське вище професійне училище" |
Код ЄДРПОУ: | 05537526 |
Вебсайт: | https://vpu19.ucoz.ua/ |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, вулиця Воронізька, будинок 38 |
Контактна особа: |
Наумова Аліса Геннадіївна +380544920338 vpu19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 15:15 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 14:21 |
Очікувана вартість: | 2 570 987,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 138,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,90% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 15:49 |
Додаток 4.docx | |
23 жовтня 2021 18:19 |
Довідка зразок 3.docx | |
23 жовтня 2021 18:19 |
Довідка зразок 2.docx | |
23 жовтня 2021 18:19 |
Довідка зразок 1.docx | |
23 жовтня 2021 18:19 |
Додаток 6 договір.docx | |
23 жовтня 2021 18:19 |
Додаток 5.docx | |
23 жовтня 2021 18:19 |
Додаток 3.docx | |
23 жовтня 2021 18:19 |
Додаток 2.docx | |
23 жовтня 2021 18:19 |
Додаток 1.docx | |
23 жовтня 2021 18:19 |
Тендерна документація.docx |
25 жовтня 2021 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2021 15:49 |
Додаток 4.docx
|
|||
23 жовтня 2021 18:19 |
Довідка зразок 3.docx
|
|||
23 жовтня 2021 18:19 |
Довідка зразок 2.docx
|
|||
23 жовтня 2021 18:19 |
Довідка зразок 1.docx
|
|||
23 жовтня 2021 18:19 |
Додаток 6 договір.docx
|
|||
23 жовтня 2021 18:19 |
Додаток 5.docx
|
|||
23 жовтня 2021 18:19 |
Додаток 3.docx
|
|||
23 жовтня 2021 18:19 |
Додаток 2.docx
|
|||
23 жовтня 2021 18:19 |
Додаток 1.docx
|
|||
23 жовтня 2021 18:19 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000030 ● 5e053fa815b249b0a820054c9ab76e0f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.06.2022 № 9-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.06.2022 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2021-10-23-006883-b від 23.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-14 16:06:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-23-006883-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-17 10:13:33
Пояснення
15 жовтня 2021 року тендерним комітетом ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» в складі: Наумової А.Г., голова комітету; Бурик І.В., заступник голови; Туровчик О.М., секретар; Кролевецької В.Г. та Писклової Т.Л., члени комісії, було розглянуто проектну і кошторисну документацію, виготовлену архітектурно-проектною майстернею «ФОП Якименко Валентина Іванівна». На підставі цієї документації тендерним комітетом прийнято рішення: виготовити тендерну документацію і провести тендерну закупівлю шляхом проведення відкритих торгів щодо предмета закупівлі «Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників за професіями «Кухар», «Кондитер», «Офіціант», які знаходяться за адресою: вул.Воронізька, б.38 м. Шостка, Сумська область». Це рішення було оформлено протоколом зборів тендерного комітету № 16 від 15.10.2021 року.
Тендерна документація щодо технічних та якісних характеристик була виготовлена на підставі проектної документації архітектурно-проектної майстерні «ФОП Якименко Валентина Іванівна». Визначення вартості, щодо предмета закупівлі «Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників за професіями «Кухар», «Кондитер», «Офіціант», які знаходяться за адресою : вул.Воронізька, б.38 м. Шостка, Сумська область», було здійснено на підставі кошторисної документації виготовленої архітектурно-проектною майстернею «ФОП Якименко Валентина Іванівна» та кошторисних призначень, виділених з державного бюджету та коштів місцевого бюджету.
Інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі, було розміщено на офіційному сайті ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» за посиланням vpu19.ucoz.ua. Але терміном з 25 лютого 2022 року і на теперішній час сайт заблоковано у зв’язку з введенням воєнного стану в державі. Ведуться роботи по створенню нового сайту закладу. Вищезазначена інформація розміщена на блозі НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ІЗ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБТІНИКІВ ЗА ПРОФЕСІЯМИ "КУХАР", "КОНДИТЕР", "ОФІЦІАНТ" за посиланням https://sites.google.com/view/npc-shvpu
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-23 10:40:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-23-006883-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Згідно частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Аналізом встановлено, що Замовником 23.10.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель тендерну документацію, затверджено рішенням тендерного комітету від 18.10.2021 за №17. Разом з тендерною документацією Замовник оприлюднив додатки до неї (1, 2, 3, 4, 5), в тому числі додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики».
Окрім цього, Замовником 25.06.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель додаток 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації із змінами.
Однак, Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що внесено.
Прошу пояснити, з яких причин Замовником не оприлюднено перелік змін до тендерної документації в окремому документі, що вносяться ?
2. За результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір підряду вд 22.11.2021 за №б/н (далі-договір). Згідно пункту 2.1 договору термін виконання робіт – з моменту підписання Договору Сторонами і до 15 грудня 2021 року при наявності своєчасного фінансування. А у пункті 20.1. цього договору зазначено: цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2022р., але в будь-якому разі повного виконання Сторонами своїх забов'язань.
Прошу пояснити, чи укладались додаткові угоди щодо продовження терміну дії договору ( якщо укладались надати скан - копії), якщо термін дії договору не продовжено прошу пояснити чому не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-24 10:25:48
Пояснення
Відповідальна особа ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище», яка здійснювала розміщення тендерної документації щодо закупівлі UA – 2021-10-23-006883-b, не розмістила окремим документом зміни до додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» так як жодних змін в технічних, якісних та кількісних характеристик не відбулось, документ було лише доповнено в заголовній частині, а саме відбулось корегування назви предмету закупівлі, UA – 2021-10-23-006883-b, для відповідності проектній документації.
Звіт про виконання договору по закупівлі, UA – 2021-10-23-006883-b, не було оприлюднено вчасно з причини знаходження уповноваженої особи ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» на лікарняному з кінця січня до 23 лютого 2022 року. А в подальшому, в зв’язку з початком бойових дій, «Центр сертифікації» заблокував ключі уповноважених осіб, так як державними органами України було прийнято рішення що територію Сумської області окуповано військами РФ.
В зв’язку з вищевикладеним уповноважена особа ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» не мала змоги вчасно оприлюднити звіт про виконання договору по предмету закупівлі, UA – 2021-10-23-006883-b.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище», в особі директора Ковтун Світлани Валентинівни, на підставі порушень виявлених в ході моніторингу закупівлі UA – 2021-10-23-006883-b «Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників за професіями «Кухар»,»Кондитер», «Офіціангт» які знаходяться за адресою: вул. Воронізька,б.38 м. Шостка, Сумська область», проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, Туровчик Ольгою Миколаївною, про дотримання вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації відповідно до частини 2 пунктів 14,19 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: « у тендерній документації зазначаються такі відомості: « кінцевий строк подання тендерних пропозицій; опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки», та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 «Про затвердження переліку формальних помилок». Також роз'яснено уповноваженій особі ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище», Туровчик Ользі Миколаївні, обов'язковість дотримання вимог діючого законодавства України в сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а особливо пункту 12 частини першої статті 10: «звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання» та абзацу 2 частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться». Крім того, адміністрацією ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище», прийнято рішення додатково відправити уповноважену особу, Туровчик Ольгу Миколаївну, на семінар щодо відповідного складання тендерної документації та правил подання звітності в електронній системі публічних закупівель.
2022-06-29 10:19:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
порушення усунуто
2022-06-30 11:42:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІМБУД-3" |
2 568 468,94
UAH з ПДВ
|
2 568 468,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕОНТЕНКО ІННА ЮРІЇВНА |
2 570 987,00
UAH з ПДВ
|
2 570 987,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІМБУД-3" #32224974 |
Переможець |
2 568 468,94
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 16:27
|
Дод угода Хімбуд-3.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 11:47
|
договор реконструкція приміщень.pdf | укладений |
22 листопада 2021 11:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників | 1 | послуга |
1,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція приміщень для створення навчально-практичного центру із підготовки кваліфікованих робітників | 1 | послуга |
1,00
UAH з ПДВ
|