Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький навчально-виховний комплекс№4 |
Код ЄДРПОУ: | 22787118 |
Місцезнаходження: | 29019, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул.Перемоги 9 |
Контактна особа: |
Білик Ольга Антонівна +380673920872 nvk4chm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 12:07 |
Очікувана вартість: | 3 437 237,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 186,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 10194.00 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10194 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 15:11 |
проєкт договоору.pdf | |
10 листопада 2021 15:11 |
таблиця змін.docx | |
10 листопада 2021 15:11 |
ТД.pdf | |
23 жовтня 2021 17:49 |
Додаток 2 (5).pdf | |
23 жовтня 2021 17:49 |
Додаток 2 (4).pdf | |
23 жовтня 2021 17:49 |
Додаток 2 (3).pdf | |
23 жовтня 2021 17:49 |
Додаток 2 (2).pdf | |
23 жовтня 2021 17:49 |
Додаток 2 (1).pdf |
10 листопада 2021 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 листопада 2021 15:11 |
проєкт договоору.pdf
|
||||||
10 листопада 2021 15:11 |
таблиця змін.docx
|
||||||
10 листопада 2021 15:11 |
ТД.pdf
|
||||||
23 жовтня 2021 17:49 |
Додаток 2 (5).pdf
|
||||||
23 жовтня 2021 17:49 |
Додаток 2 (4).pdf
|
||||||
23 жовтня 2021 17:49 |
Додаток 2 (3).pdf
|
||||||
23 жовтня 2021 17:49 |
Додаток 2 (2).pdf
|
||||||
23 жовтня 2021 17:49 |
Додаток 2 (1).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до ст 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Згідно із ст 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Разом з тим ст 10 Закону передбачено, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Замовником було переглянуто зміст ТД щодо розбірливості та читабельності змісту документації, та встановлено, що абсолютно весь зміст документації є читабельним.
Тому враховуючи вищевикладене, у замовника відсутня технічна можливість повторного завантаження тендерної документації в електронну систему, дана можливість доступна лише у разі внесення змін до тендерної документації, проте у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «Техно Буд Консалт» не погоджується з даним рішенням, та вимагає його скасування.
1. П.1.7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» ТД до Закупівлі, Замовником встановлено вимогу «У зв’язку із складністю виконання робіт учасник повинен здійснити обстеження об’єкта, про що має бути складений акт за підписом уповноваженої особи замовника. Зазначений акт учасники надають у складі пропозиції. Уразі відсутності зазначеного акта обстеження у складі пропозиції учасника, пропозиція такого учасника відхиляється замовником». ФОП Арутюнян Д.А. надав у складі своє пропозиції Акт обстеження об’єкта від 15.11.2021р., підписаний ДИРЕКТОРОМ Прус О.В.. Посадовою особою замовника, що уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками, згідно ТД являється – Трут Віктор Олександрович, а контактна особа Замовника згідно Оголошення – Білик Ольга Антонівна. Ідентична інформація надана в протоколі Тендерного комітету №15 від 22.11.2021р. Повідомляємо, що Прус О.В. – НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ згідно Тендерної Документації та Оголошення наданих Замовником.. Враховуючи вищенаведену інформацію – вимагаємо визнати таким, що не відповідає умовам ТД до закупівлі, наданий ФОП Арутюнян Д.А. «Акт огляду об’єкту» та дискваліфікувати пропозицію Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої ст. 31 Закону, та визнати такою що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
2. П. 5.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» ТД до Закупівлі, Замовником встановлено вимогу «Учасник у складі пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що передбачається використовувати для виконання замовлення, яка повинна містити інформацію про назву (тип) машин, механізмів, устаткування, які плануються залучити до виконання робіт, зазначення їх приналежності (власне чи орендоване)». ФОП Арутюнян Д.А., у складі своєї пропозиці, надав довідку «Про наявність необхідного обладнання, машин та механізмів» №10 від 15.11.2021р. з переліком наявного обладнання. Також ФОП Арутюнян Д.А. надав Підсумкову відомість ресурсів кошторисних розрахунків проведення робіт, вказаних в Технічному завданні. Згідно ПВР для якісного виконання робіт ФОП Арутюнян Д.А. необхідно: лебідки електричні, термопенали, фен для зварювання, машини шліфувальні, пилка дискова, апарат для газового зварювання і різання, дрилі електричні, вібратори глибинні, шуруповерти, установки для зварювання поліетиленової плівки, фарборозпилювачі, пальники, пилососи, апарат для зварювання поліетиленових труб. У наданій довідці №10 від 15.11.2021р. дане обладнання відсутнє!!! ФОП Арутюнян Д.А. НЕ ПІДТВЕРДИВ наявність необхідної матеріально-технічної бази для якісного та в терміни, виконання ремонтних робіт. П.5.2. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» ТД до Закупівлі передбачені можливість залучення Учасником спроможностей інших суб’єктів/співвиконавців. Але ФОП Арутюнян Д.А. надав довідку №2 від 15.11.2021р. в якій зазначено, що він не буде залучати субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи вищенаведену інформацію – вимагаємо пропозицію ФОП Арутюнян Д.А. визнати такою, що не відповідає умовам ТД до закупівлі та дискваліфікувати пропозицію Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої ст. 31 Закону, та визнати такою що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
3. П. 5.10 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» ТД до Закупівлі, Замовником встановлено вимогу «У разі, якщо учасник процедури має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЙОГО ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону». Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені такі кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Враховуючи, що ФОП Арутюнян Д.А., згідно довідки №2 від 15.11.2021р., не планує залучення субпідрядників/співвиконавців, мав би підтвердити відповідність даним критеріям наданими документам у складі свої пропозиції. Документи, що підтверджують наявність працівників, досвіду виконання аналогічних договорів, наявність необхідного обладнання, фінансова звітність, ВІДСУТНІ у складі поданої пропозиції ФОП Арутюнян Д.А.!!!!! Враховуючи вищенаведену інформацію – вимагаємо пропозицію ФОП Арутюнян Д.А. визнати такою, що не відповідає НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та дискваліфікувати пропозицію!!!!
4. П 6.4 розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено вимогу – «В складі тендерної пропозиції Учасником має бути надана Ліцензія (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності, згідно предмета закупівлі». ФОП Арутюнян Д.А. у складі своєї пропозиції надав «Лист роз’яснення щодо ненадання ліцензії» №39 від 15.11.2011р. в якому зазначив, що ліцензія на виконання даних робіт не вимагається!!!!! Замовником у Додатку 2 до ТД (Дефектний акт на ПОЖЕЖНУ СИГНАЛІЗАЦІЮ) – вказано роботи по влаштуванню пожежної сигналізації. Даний вид робіт виконується підрядною організацією ВИКЛЮЧНО ЛІЦЕНЗОВАНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ!!!! Перелік робіт та порядок ліцензування затверджено Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року. Враховуючи, що ФОП Арутюнян Д.А. не залучає субпідрядників/співвиконавців – виконувати даний вид робіт він НЕМАЄ ПРАВА – та діюча ліцензія на виконання робіт згідно Додатку 2 до ТД ВІДСУТНЯ!!!! Враховуючи вищенаведену інформацію – вимагаємо пропозицію ФОП Арутюнян Д.А. визнати такою, що не відповідає умовам ТД до закупівлі та дискваліфікувати пропозицію Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої ст. 31 Закону, та визнати такою що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
5. П 6.4 розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено вимогу – «В складі тендерної пропозиції, Учасником має бути наданий орієнтовний календарний графік виконання робіт». ФОП Арутюнян Д.А. у складі своєї пропозиції надав «Календарний графік фінансування та виконання робіт». Також у складі пропозиції був наданий Гарантійний лист №28 від 15.11.2011р. «про погодження з щодо відповідності вимогам ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 при проведенні розрахунків та підготовці документації, вказаної у Додатку 2». Додаток "Календарний графік виконання робіт" заповнюється на основі проведених кошторисних розрахунків, та згідно ДСТУ, ДБН та наказів Мінрегіонбуду конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо. Графік повинен бути складений у розрізі окремих об'єктів, що входять у склад будови (пускових комплексів, черг), із врахуванням строків будівництва, визначених договором та календарним планом будівництва (у разі спорудження об'єкта протягом декількох років), вимог технології виконання робіт, техніки безпеки та організації будівельного виробництва, визначених проектно-технологічною документацією. Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо. Календарний графік повинен надавати можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. .. Враховуючи вищенаведену інформацію – вимагаємо визнати таким, що не відповідає умовам ТД до закупівлі, наданий ФОП Арутюнян Д.А. «Календарний графік» та дискваліфікувати пропозицію Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої ст. 31 Закону, та визнати такою що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
6. П. 1.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» ТД до Закупівлі, Замовником встановлено вимогу «У випадку, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування, необхідно надати довідку про це, складену у довільній формі». ФОП Арутюнян Д.А. у складі своєї пропозиції надав Інформаційну довідку №33 від 15.11.2021р., в якій зазначив, що перебуває на спрощеній системі оподаткування, та є платником єдиного податку третьої групи. Також в складі своєї пропозиції, ФОП Арутюнян Д.А. надав кошторисні розрахунки Договірної ціни, Кошторисів що складені для ПІДПРИЄМСТВА ПЛАТНИКА ПДВ!!!!! Дані розрахунки не відповідають дійсності для обраної системи оподаткування ФОП Арутюнян Д.А., а отже не можуть бути враховані в результаті оцінки Пропозиції Учасника. Також хочемо ЗВЕРНУТИ УВАГУ Тендерного комітету Замовника на рішення Антимонопольного комітету, що зазначені в Протоколі №15 від 22 листопада 2021р.!!!! Враховуючи вищенаведену інформацію – вимагаємо визнати таким, що не відповідає умовам ТД до закупівлі, надані ФОП Арутюнян Д.А.: «Договірна ціна», «Локальні кошториси», «Підсумкова відомість ресурсів» та дискваліфікувати пропозицію Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої ст. 31 Закону, та визнати такою що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи усю вказану нами інформацію, ТОВ «Техно Буд Консалт» вимагає скасувати рішення Тендерного комітету Замовника, прийнятих протоколом Тендерного комітету №17 від 22 листопада 2021 року!! При розгляді поданої нами інформації, рекомендуємо врахувати відповідальність за порушення норм Закону України “Про публічні закупівлі”, частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, Частина 5 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення.
У разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо змушені направити скаргу в АМКУ, а також відстоювати свої інтереси в суді.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-28-000002 ● 9f93cc4eab764d418e06c7e469029f9b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2022 13:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.07.2022 №21-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18-3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 28.07.2022 №21-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-10-23-006806-b 23.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-29 11:30:42
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт існуючого приміщення Хмельницького НВК №4 в м. Хмельницькому по вул. Перемоги, 9 під спортивну залу для початкових класів та шкільний буфет (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-23-006806-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-03 14:35:07
Відповідь на запит
На ваш запит повідомляємо, що закупівля проводилась відповідно до виготовленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний висновок. Тому, очікувана вартість та визначення технічних і якісних характеристик передбачено саме проектно-кошторисною документацію на Капітальний ремонт існуючого приміщення Хмельницького НВК №4 в м. Хмельницькому по вул. Перемоги, 9 під спортивну залу для початкових класів та шкільний буфет. (зведений кошторисний розрахунок та позитивний експертний звіт додаються).
Щодо продовження дії договору на наступний рік повідомляємо, що з 24 лютого 2022 року на території України введено воєнний стан, у зв’язку із чим призупинено фінансування об’єктів капітального ремонту. Також повідомляємо, що кошторисом на 2022 передбачено часткове фінансування Капітального ремонту існуючого приміщення Хмельницького НВК №4 в м. Хмельницькому по вул. Перемоги, 9 під спортивну залу, та завершення робіт планується здійснити у 2023 році (затверджений кошторис додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Правові та організаційні засади здійснення фінансового контролю в Україні, визначені Законом України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” (надалі, Закон № 2939). Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 (надалі, Положення № 43) визначено, що Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Держаудитслужба відповідно до підпункту 3 пункту 4 Положення реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до пункту 7 Положення Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи. Положеннями Закону №922, установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою вказаного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 цього Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом (пункт 25 частини першої статті 1 Закону №922). Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону №922 тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Пунктом 37 частини першої статті 1 Закону №922 визначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об`єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Частиною першою статті 8 Закону №922 визначено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Згідно з частиною шостою статті 8 Закону №922 за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. У висновку обов`язково зазначаються, серед іншого, опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (частина сьома статті 8 Закону №922). Нормою статті 22 Закону №922 визначено обов`язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону №922 тендерна документація повинна містити, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Так, пунктом 14 частини другої статті 22 Закону № 922 встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, серед іншого, зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зі змісту Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-10-23-006806-b вбачається, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій зазначено 18.11.2021 о 0:00 год. Так, пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 визначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов`язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов`язкові поля, передбачені системою. Після внесення усієї обов`язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Зокрема, згідно затвердженої вказаним наказом форми оголошення про проведення відкритих торгів, у пункті 13 оголошення зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, як слідує з тендерної документації Замовника у спірному випадку оприлюднена на веб-порталі авторизованого електронного майданчика - на офіційній веб-сторінці системи “prozorro” містить інформацію кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, пунктом 1 розділу «Подоння та розкриття тендерної пропозиції» встановлено, зокрема, «Кінцевий строк подання тендерних пропозиції визначається оголошенням про проведення закуівлі». То ж наведене дає підстави вважати, що замовник у своїй тендерній документації зробив посилання на дану автоматичну систему, а учасники закупівлі володіли актуальною інформацією про строк подання тендерних пропозицій, яка була надана замовником та безпосередньо майданчиком закупівель, що спростовує посилання на відсутність зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім цього, відповідно до частини другої статті 21 Закону №922 зазначено, яку інформацію повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів, серед іншого:; пункт 9 - розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Як вбачається у тендерній документації Замовника, Щодо вимоги про зазначення розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати), слід зазначити, що така інформація зазначена на веб порталі уповноваженого органу даної процедури закупівлі «Прозоро», у розділі «Інформація про процедуру» зазначено - сума тендерного забезпечення 10194.00 грн. та вказано вид тендерного забезпечення - електронна гарантія. Таким чином, слід зазначити, що замовник визначив вартість тендерного забезпечення, така інформація розміщена на майданчику та доступна для учасників. Щодо зобов`язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 8 Закону №922 протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, слід зазначити наступне. З висновку вбачається, що, органом контрою не конкретизовано яких саме заходів має вжити Замовник, не встановлено чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. За змістом правової позиції, викладеної у постанові Верховного суду від 05.03.2020 у справі №640/467/19, Верховний суд в своїй постанові зазначив: можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Верховний Суд визнає, що зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення. Аналіз наведеного дає підстави вважати, що таке зобов`язання, зазначене у висновку контролюючого органу не містить конкретних заходів до виконання, тобто є неконкретизованим, в цій частині висновку не встановлено спосіб його виконання; не містить визначення переліку дій, які саме необхідно вчинити Замовнику, які заходи слід вжити задля усунення порушень, а також таке формулювання виключає можливість відстежити виконання визначеного зобов`язання. Замовник вважає, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення. На підставі викладеного, у Замовника відсутні підсави усувати незрозумілі йому порушення та виконання акту індивідуальної дії який складений з порушення вимог законодавства.
2022-08-16 15:59:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО БУД КОНСАЛТ" |
3 200 020,00
UAH з ПДВ
|
3 182 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор" |
3 377 608,24
UAH з ПДВ
|
3 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Арутюнян Давид Ашотович |
3 361 943,69
UAH з ПДВ
|
3 361 943,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
3 427 000,00
UAH з ПДВ
|
3 427 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО БУД КОНСАЛТ" #43563251 |
Відхилено |
3 182 830,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 16:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор" #44299058 |
Відхилено |
3 199 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 16:19
|
ФОП Арутюнян Давид Ашотович #3278317539 |
Переможець |
3 361 943,69
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:24
|
дог.4.pdf | укладений |
29 грудня 2023 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 18:57
|
КП.pdf | зміни до договору |
09 травня 2023 15:39
|
дод3.pdf | зміни до договору |
09 травня 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2022 17:51
|
дод.уг.2.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2022 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 09:37
|
2021-12-07-0002.jpg | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:20
|
Додаткова угода1 ст.1.jpg | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:20
|
scan09122021_20211209091509.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:20
|
scan09122021_20211209091313.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 08:14
|
кошториси2.pdf | укладений |
09 грудня 2021 08:13
|
кошториси.pdf | укладений |
09 грудня 2021 08:13
|
2021-12-07-0002.jpg | укладений |
09 грудня 2021 08:13
|
Договору підряду 107 ст.7.jpg | укладений |
09 грудня 2021 08:13
|
Договору підряду 107 ст. 6.jpg | укладений |
09 грудня 2021 08:12
|
Договору підряду 107 ст.5.jpg | укладений |
09 грудня 2021 08:12
|
Договору підряду 107 ст.4.jpg | укладений |
09 грудня 2021 08:12
|
Договору підряду 107 ст.3.jpg | укладений |
09 грудня 2021 08:12
|
Договору підряду 107 ст.2.jpg | укладений |
09 грудня 2021 08:12
|
Договору підряду 107 ст.1.jpg | укладений |
09 грудня 2021 08:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт існуючого приміщення Хмельницького НВК №4 в м. Хмельницькому по вул. Перемоги, 9 під спортивну залу для початкових класів та шкільний буфет | 1 | роб |
3 361 943,69
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору відповідно до п.5 ч.5 ст 41 Закону 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фінансування робіт в 2022 році становіть 977161.60 |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування робіт на 2023 рік становить 1952440,16 |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт існуючого приміщення Хмельницького НВК №4 в м. Хмельницькому по вул. Перемоги, 9 під спортивну залу для початкових класів та шкільний буфет | 1 | роб |
3 361 256,12
UAH
|