Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПЕОМ в комплекті та ноутбуки
Очікувана вартість
173 454,00 UAH
UA-2021-10-23-006448-b 8373c5154d804585be494e001e42d433
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Губатюк

+380412405194 masterhelper21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 20001510
Вебсайт: http://www.ssu.gov.ua
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Фещенка-Чопівського,7
Контактна особа: Олександр Губатюк
+380412405194
masterhelper21@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 16:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 16:07
Очікувана вартість: 173 454,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 734,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 комплект
ПЕОМ в комплекті та ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Фещенка-Чопівського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2021 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 16:12
Протокол УО оголошення пеом ноутбуки.doc
23 жовтня 2021 16:11
ОГОЛОШЕННЯ ПЕОМ та ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 27 жовтня 2021 00:30
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 09:15
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Технічні характеристики комплектуючих предмета закупівлі запропоновані учасниками мають відповідати визначеним замовником вимогам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 172 620,00
UAH з ПДВ
172 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 15:37
Електронний підпис
02 листопада 2021 15:17
Статут, наказ, протокол.pdf
02 листопада 2021 15:17
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2021 15:17
Виписка з ЄДРПОУ нов..pdf
02 листопада 2021 15:17
Довідки.pdf
02 листопада 2021 15:17
ISO 9001.pdf
02 листопада 2021 15:17
Свідоцтво ПДВ.jpg
02 листопада 2021 15:17
ТехСпецифікація.pdf
02 листопада 2021 15:17
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
02 листопада 2021 15:17
Висновок СЕС ТУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 172 620,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 09:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
172 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 10:22
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 10:27
Договір 17_111_08_11_2021.pdf укладений
08 листопада 2021 10:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2021 14:41
172 620,00 UAH UA708201720343171003600011224
***11224
UA273005280000026004455009234
ТзОВ "КОМЕЛ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 172 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 770,00 UAH)