Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колодки гальмівні
Brake shoes
Brake shoes
Очікувана вартість
2 827 500,00 UAH
UA-2021-10-23-005212-b ● 6fe86295efeb41da9aa7775c5e1045f8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., місто Київ,, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Віктор Шітив +380443096681 ka4enjuk@sw.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Віктор Шітив +380443096681 ka4enjuk@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | REGIONALNA FILIYa "PIVDENNO-ZAKhIDNA ZALIZNYTsYa" AKTsIONERNOGO TOVARYSTVA "UKRAYiNSKA ZALIZNYTsYa" |
National ID: | 40081221 |
Contact point: |
Victor Shitiv +380443096681 ka4enjuk@sw.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Віктор Шітив +380443096681 ka4enjuk@sw.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 827 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронної банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28275 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 відсоток вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії. |
Publication date: | 23 жовтня 2021 14:17 |
Enquiries until: | 13 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 листопада 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 2 827 500 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 28 275 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
More detailed information in the tender documentation. Draft contract in the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 штуки
Колодка гальмівна локомотивна гребнева тип «М»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Brake pad locomotive ridge type "M"
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну партію ТОВАРУ здійснюється на 10 (десятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ (для платників ПДВ). Оплата за кожну партію ТОВАРУ здійснюється на 10 (десятий) банківський день після дати поставки ТОВАРУ, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ (для неплатників ПДВ). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2021 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2021 14:17 |
ТД колодки М.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 12 листопада 2021 15:12
Дата відповіді: 16 листопада 2021 14:30
Просимо роз’яснити, що саме має на увазі Замовник під аналогічним договором? Це повинен бути: договір на постачання частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху; або договір на постачання будь-якого типу колодки для залізничного транспорту; або договір на постачання колодки типу М?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно Додатку 2 Тендерної документації під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання колодок гальмівних до рухомого складу.
Термін постачання
Дата подання: 12 листопада 2021 15:13
Дата відповіді: 16 листопада 2021 14:31
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до строку поставки продукції та передбачити замість «протягом 10 робочих днів» - «не більше 45 календарних днів», тому що цей термін включає не тільки виробництво, транспортування, а й митне проходження.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не має підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Перенесення строків подання ТП
Дата подання: 12 листопада 2021 15:14
Дата відповіді: 16 листопада 2021 14:31
Просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на більш пізнішу дату, у зв’язку із нестачею часу на підготовку усіх необхідних документів тендерної пропозиції.
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення буде розглянуто найближчим часом. У разі необхідності, до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-23-005212-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 27 жовтня 2021 09:45
бюджет закупівлі
Шановний Замовник, у зв'язку із значним подорожчанням вартості шихтових матеріалів та сировини просимо підвищити бюджет закупівлі до ринкових цін- на 30-35%.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2021 10:34
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне: очікувана вартість закупівлі сформована згідно проведеного аналізу рівня ринкових цін в 2021 році на аналогічну продукцію. Наразі у замовника немає можливості збільшити очікувану вартість закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-10-23-005212-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ", Код ЄДРПОУ:23581034
Дата подання: 28 жовтня 2021 17:03
Вимоги до тендерної документації
1. Уважно вивчавши тендерну документацію на закупівлю колодок чавунних гальмівних, порівнявши рівень цін запропонованих Вами. Для того щоб підприємство мало змогу прийняти участь у закупівлі, укласти договір та забезпечити своєчасне постачання продукції необхідної кількості та якості, просимо переглянути рівень цін в сторону збільшення не менш як на 30%.
2. Вимагаємо доповнити п. 9 Додатку 5 до переліку документів, що підтверджують можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником документ – Акт кваліфікаційної комісії, який згідно ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 «Железнодорожный подвижной состав. Порядок разработки и постановки на производство» є таким, що «Документ, що містить оцінку результатів підготовки та освоєння виробництва продукції і висновок про готовність підприємства до випуску продукції даного типу в заданому обсязі (кількості)». Акт кваліфікаційної комісії підписується профільним «Науково-дослідним та конструкторсько - технологічним інститутом залізничного транспорту» AT «Українська залізниця» і пістя скасування системи УкрСЕПРО та відміни дії ДСТУ 3414-96 «Система сертифікації УкрСЕПРО. Атестація виробництва» є єдиним нормативно встановленим документом, що підтверджує спроможність виробника виготовляти продукцію залізничного призначення.
3. Вимагаємо вилучити з Додатку 2 п. 1.3, позитивний лист - відгук ( у довільній формі) від контрагента. Для данної продукції, контрагентами є Відокремлені підрозділи АТ «Укрзалізниця» і такої довідки з 2021 р. не надають.
Розгорнути
Згорнути
2. Вимагаємо доповнити п. 9 Додатку 5 до переліку документів, що підтверджують можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар учасником документ – Акт кваліфікаційної комісії, який згідно ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 «Железнодорожный подвижной состав. Порядок разработки и постановки на производство» є таким, що «Документ, що містить оцінку результатів підготовки та освоєння виробництва продукції і висновок про готовність підприємства до випуску продукції даного типу в заданому обсязі (кількості)». Акт кваліфікаційної комісії підписується профільним «Науково-дослідним та конструкторсько - технологічним інститутом залізничного транспорту» AT «Українська залізниця» і пістя скасування системи УкрСЕПРО та відміни дії ДСТУ 3414-96 «Система сертифікації УкрСЕПРО. Атестація виробництва» є єдиним нормативно встановленим документом, що підтверджує спроможність виробника виготовляти продукцію залізничного призначення.
3. Вимагаємо вилучити з Додатку 2 п. 1.3, позитивний лист - відгук ( у довільній формі) від контрагента. Для данної продукції, контрагентами є Відокремлені підрозділи АТ «Укрзалізниця» і такої довідки з 2021 р. не надають.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2021 13:44
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне:
Очікувана вартість закупівлі сформована згідно проведеного аналізу рівня ринкових цін в 2021 році на аналогічну продукцію. Наразі у замовника немає можливості збільшити очікувану вартість закупівлі.
Надання учасником торгів протоколу (акту) кваліфікаційних випробувань передбачено п.5 Додатку 5 тендерної документації.
Надання учасником позитивного листа-відгука (у довільній формі) передбачено ст.16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість закупівлі сформована згідно проведеного аналізу рівня ринкових цін в 2021 році на аналогічну продукцію. Наразі у замовника немає можливості збільшити очікувану вартість закупівлі.
Надання учасником торгів протоколу (акту) кваліфікаційних випробувань передбачено п.5 Додатку 5 тендерної документації.
Надання учасником позитивного листа-відгука (у довільній формі) передбачено ст.16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2021-10-23-005212-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ", Код ЄДРПОУ:23581034
Дата подання: 05 листопада 2021 15:13
ВИМОГИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Замовником в п.9 ДОДАТКУ 5 передбачена вимога надати атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо, для підтвердження можливості виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію.
ТОВ «Торговий Дім «Будком» як виробник продукції, що є предметом закупівлі, з 2005 по 2017 р.р. регулярно проходив процедуру атестації виробництва, згідно ДСТУ 3414-96 «Система сертифікації УкрСЕПРО. Атестація виробництва». Після скасування системи УкрСЕПРО, відміни дії ДСТУ 3414-96 з одночасним введенням в дію ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 «Железнодорожный подвижной состав. Порядок разработки и постановки на производство», що передбачає, в тому числі оцінки відповідності виробництва вимогам технічної документації і готовності підприємства до випуску продукції в заданому об’ємі , наше підприємство пройшло необхідну процедуру.
Тому наполягаємо внести в пункт 9 ДОДАТКУ 5 останнім абзацем:
ПУНКТ 9 НЕ ЗВСТОСОВУЄТЬСЯ У ВИПАДКУ, ЯКЩО ПІДПРИЄМСТВО ПРОЙШЛО ПРОЦЕДУРУ ПОСТАНОВКИ ПРОДУКЦІЇ НА ВИРОБНИЦТВО ЗГІДНО ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 «Железнодорожный подвижной состав. Порядок разработки и постановки на производство»
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Торговий Дім «Будком» як виробник продукції, що є предметом закупівлі, з 2005 по 2017 р.р. регулярно проходив процедуру атестації виробництва, згідно ДСТУ 3414-96 «Система сертифікації УкрСЕПРО. Атестація виробництва». Після скасування системи УкрСЕПРО, відміни дії ДСТУ 3414-96 з одночасним введенням в дію ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 «Железнодорожный подвижной состав. Порядок разработки и постановки на производство», що передбачає, в тому числі оцінки відповідності виробництва вимогам технічної документації і готовності підприємства до випуску продукції в заданому об’ємі , наше підприємство пройшло необхідну процедуру.
Тому наполягаємо внести в пункт 9 ДОДАТКУ 5 останнім абзацем:
ПУНКТ 9 НЕ ЗВСТОСОВУЄТЬСЯ У ВИПАДКУ, ЯКЩО ПІДПРИЄМСТВО ПРОЙШЛО ПРОЦЕДУРУ ПОСТАНОВКИ ПРОДУКЦІЇ НА ВИРОБНИЦТВО ЗГІДНО ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 «Железнодорожный подвижной состав. Порядок разработки и постановки на производство»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2021 09:04
Доброго дня. Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом. У разі винесення позитивного рішення, до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій