Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування робочого проекту «Реконструкція станції біологічної очистки стічних вод продуктивністю 700 м3/добу Кам’янської виправної колонії №101»
Очікувана вартість
1 495 000,00 UAH
UA-2021-10-23-005093-b 27e5b46747e24bbca5ddc7c69eb9f54c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Гуртова

+380612246452 eivashkevich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа: Олександра Гуртова
+380612246452
eivashkevich@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування робочого проекту «Реконструкція станції біологічної очистки стічних вод продуктивністю 700 м3/добу Кам’янської виправної колонії №101»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2021 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 14:07
Додаток 8.docx
23 жовтня 2021 14:07
Додаток 1.doc
23 жовтня 2021 14:07
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Очікувана вартість та терміни виконання робіт
Дата подання: 25 жовтня 2021 10:05
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 10:23
Звертаємось з проханням надати обґрунтування визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та обґрунтування термінів виконання проектних робіт.
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Ваше запитання не містить інформації щодо вимог до предмета закупівлі або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Просимо сформулювати питання відповідно вимог Закону.
Очікувана вартість та терміни виконання робіт
Дата подання: 25 жовтня 2021 16:04
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 17:44
Просимо надати роз'яснення щодо методу визначення очікуваної вартості проектних робіт та методу визначення термінів виконання таких робіт. Дякуємо
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Ваше запитання не містить інформації щодо вимог до предмета закупівлі або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Просимо сформулювати питання відповідно вимог Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСНАБ ПЛЮС" 1 495 000,00
UAH з ПДВ
1 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 15:35
Електронний підпис
02 листопада 2021 15:32
8. Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2021 15:32
7. Статут.pdf
02 листопада 2021 15:32
1. Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2021 15:32
9.2. Свідоцтво кошторисника.pdf
02 листопада 2021 15:32
4. Пояснення щодо паспорту.pdf
02 листопада 2021 15:32
5. Свідоцтво платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСНАБ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСНАБ ПЛЮС"
#44310191
Переможець 1 495 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 10:59

Документи

03 листопада 2021 10:59
Електронний підпис
03 листопада 2021 10:57
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСНАБ ПЛЮС"
#44310191
1 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2021 10:59
Електронний підпис
03 листопада 2021 10:57
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2023 10:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:27
Додаткова угода №5 від29.12.2021 до договору №08 11-К від 11.11.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 16:08
ДУ №4 від 30.11.2021 до договору № 08 11-К від 11.11.2021.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 19:05
ДУ №3.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 19:03
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 14:34
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 14:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 14:27
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 17:59
Договір № 08 11 -К від 11.11.2021.pdf укладений
11 листопада 2021 17:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Не в розумінні зазначеної підстави, а через приведення редакції договору у відповідність до проекту договору згідно оголошення
Номер договору про закупівлю: № 08/11-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору та строку виконання робіт у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміна графіку виконання робіт без зміни ціни договору.
Номер договору про закупівлю: № 08/11-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Не в розумінні цієї підстави, а через скасування Додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: № 08/11-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із складністю процесу проектування та виникненням додаткового обсягу робіт по об’єкту «Реконструкція станції біологічної очистки стічних вод продуктивністю 700 м3/добу Кам’янської виправної колонії №101»: Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток №2 «Календарний план роботи», продовживши календарні строки виконання робіт до 20.12.2021.
Номер договору про закупівлю: № 08/11-К
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку iз втратою чинностi ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартостi проєктно-вишукувальних робiт та експертизи проектної документацiї на будiвництво» та введенням в дiю КНУ «Настанова з визначення вартостi проектних, науково-проектних, вишукувальних робiт та експертизи проектної документацiї на будiвництво»: 1. Сторони домовились внести змiни в п.3.1. договору виклавши його в новiй редакцiї: «3.1.Цiна договору є динамiчною та визначається згiдно з Протоколом узгодження договiрної цiни, що є додатком до цього договору (додаток 1) на пiдставi розрахункiв, виконаних у додатках З,4,5,7,8,9,10,11,12,1З,14,15 i становить 1 З93 261, 20 грн. (один мiльйон триста дев`яносто три тисячi двiстi шiстдесят одна грн.20 коп.), у т.ч, ПДВ -232 210, 20 грн., вартiсть виконання проектних робiт - 1 З93 261, 20 грн. (один мiльйон триста дев`яносто три тисячi двiстi шiстдесят одна грн.20 коп.), у т.ч. ПДВ -232 210, 20 грн., вартiсть експертизи -0,00 грн., у т.ч, на 2021 рiк -1393 261, 20 грн. (один мiльйон триста дев`яносто три тисячi двiстi шiстдесят одна грн.20 коп.) .), у т.ч. ПДВ -232 210, 20 грн. Цiна договору включає вартiсть експертизи та визначається iз застосуванням КНУ НАСТАНОВА з визначення вартостi проектних, науково-проектних, вишукувальних робiт та експертизи проектної документацiї на будiвництво i погоджується Сторонами. Вартiсть експертизи буде визначена в залежностi вiд кошторисно.і. вартостi будiвництва. Пiсля визначення вартостi експертизи, Сторонами будуть внесенi змiни до цiни договору, шляхом ую1адання додатково.і. угоди (за умови, що такi змiни не призведуть до порушень вимог чинного законодавства Укра'і.ни, зокрема, Закону Укра.I.ни «Про публiчнi закупiвлi»). 2. Сторони дiйшли згоди внести змiни в додаток №1 до договору (протокол узгодження договiрної цiни), виклавши його у новiй редакцi.і., що додається. 3. Сторони дiйшли згоди внести змiни в додаток №2 «Календарний план роботи», виклавши його у новiй редакцiї, що додається. 4. Сторони дiйшли згоди лвнести змiни в додатки № 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15, виклавши їх у новiй редакцiї, що додаються.
Номер договору про закупівлю: № 08/11-К
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 від 29.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2021 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 1 393 261,20
UAH (в тому числі ПДВ 232 210,20 UAH)