Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку) по об’єкту «Реконструкція будівлі комунального закладу «Запорізький академічний обласний театр юного глядача» Запорізької обласної ради»
Очікувана вартість
1 498 000,00 UAH
UA-2021-10-23-004386-b ae72d5222e804569bf42a74179e8bab6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Гуртова

+380612246452 eivashkevich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа: Олександра Гуртова
+380612246452
eivashkevich@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 498 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з виготовлення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку) по об’єкту «Реконструкція будівлі комунального закладу «Запорізький академічний обласний театр юного глядача» Запорізької обласної ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2021 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 13:16
Оголошення.doc
23 жовтня 2021 13:16
Додаток 9. Проєкт договору.docx
23 жовтня 2021 13:16
Додаток 1. Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни виконання робіт
Дата подання: 25 жовтня 2021 10:02
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 09:15
Дуже сумнівні терміни виконання робіт. Або коригування вже виконано, або доведеться ще раз коригувати проект. Звертаємось до Замовника переглянути терміни виконання проектних робіт. Тому що цей термін навіть є меншим за термін, відведений для експертизи проекту для об'єктів класу наслідків СС2. Дякуємо!
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Ваше запитання не містить інформації щодо вимог до предмета закупівлі або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Просимо сформулювати питання відповідно вимог Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" 1 496 000,00
UAH з ПДВ
1 496 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 10:53
Електронний підпис
02 листопада 2021 10:52
14 Сертифікати ISO.pdf
02 листопада 2021 10:52
11.1 Довідка про ГІПа.pdf
02 листопада 2021 10:52
2-3 Рішення і наказ.pdf
02 листопада 2021 10:52
8 Статут з описом.pdf
02 листопада 2021 10:52
9 Статистика_Відомості.pdf
02 листопада 2021 10:52
12 Договір, акти.pdf
02 листопада 2021 10:52
16 Листи-згоди.pdf
02 листопада 2021 10:52
13 Довідка про наявність МТБ.pdf
02 листопада 2021 10:52
13.2 Інвентарні картки.pdf
02 листопада 2021 10:52
10 Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2021 10:52
11.2 Накази і договір ЦПХ.pdf
02 листопада 2021 10:52
4 ІПН директора (додатково).pdf
02 листопада 2021 10:52
11.3 Сертифікати.pdf
02 листопада 2021 10:52
18 Акт відвідування ТЮГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ"
#37526987
Переможець 1 496 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ"
#37526987
1 496 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 16:46
ЗВІТ про виконання договору ТЮГ № 19 11 від 30 11 2020.docx укладений
17 січня 2022 16:45
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 15:18
Додаткова угода №4до Дог.№ 05-11-1 від 11.11.2021img009.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 15:12
кошторис №1 на експертизу проєктів.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 16:00
ДУ №3 від 30.11.2021 до договору № 05 11-Т від 11.11.2021.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 16:42
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 14:17
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 14:15
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 13:46
Договір № 05 11 -Т від 11.11.2021.pdf укладений
11 листопада 2021 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Не в розумінні цієї підстави, а через виправлення назви предмета закупівлі в Договорі, та через внесення Додатку №6 до Договору.
Номер договору про закупівлю: № 05/11-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення предмету закупівлі без зміни кількості та ціни договору
Номер договору про закупівлю: № 05/11-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із складністю процесу проектування та необхідністю погодження проектних рішень через розташування об’єкту «Реконструкція будівлі комунального закладу «Запорізький академічний обласний театр юного глядача» Запорізької обласної ради» у історичному ареалі м. Запоріжжя: Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток №2 «Календарний план роботи», продовживши календарні строки виконання робіт до 10.12.2021.
Номер договору про закупівлю: № 05/11-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.1.Цiна договору е=є динамiчною та визначаелься згiдно з Протоколом узгодження договiрно.і. цiни, що е є додатком до цього договору (додаток 1) на пiдставi розрахункiв, виконаних у додатках 3,4,5,7 i становить 1 496 000,00 грн. (один мiльйон чотириста дев'яносто шiсть тисяч гривень оо коп.) з ПдВ, у тому числi: вартiсть виконання проектних робiт - 1 345 594,80 грн. (один мiльйон триста сорок п'ять тисяч п'ятсот дев'яносто чотири грн. 80 коп.), у т.ч. ПдВ -224 265,80 грн., вартiсть експертизи - 150 40520 грн. (сто п'ятдесят тисяч чотириста п'ять гривень 20 коп.), у т.ч. ПдВ -25 067,53 грн. Цiна , договору включае вартiсть експертизи та визначаеться .i3 застосуванням КНУ НАСТАНОВА з визначення вартостi проектних, науково-проекгних, вишукувальних робiт та експертизи проектно.і. документацi.і. на будiвнищгво i погоджуеться, Сторонами. Вартigть експертизи буде визначена в залежностi вiд кошторисної вартостi будiвницгва. Пiсля вчзначещя вфто,?тi, ечспертчзи, Сторонамц будуть внесені змiни до цiни договору, шляхом укладання додаткової угоди ( за умови що такі зміни не призведуть до порушення вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі" . .!-
Номер договору про закупівлю: № 05/11-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 від 17.12.2021до Договору №05/11-Т від 11.11.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2021 — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 396 215,20
UAH (в тому числі ПДВ 232 702,53 UAH)