Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2021-10-23-004284-b ● fd7600c4908d45d08758982d42d02f00
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНА ВИПРОБУВАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТА М. КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 05453717 |
Місцезнаходження: | 08133, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. Балукова, буд. 26 |
Контактна особа: |
Тетяна Колесник +380459851943 05453717@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2021 15:20 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2021 15:44 |
Очікувана вартість: | 288 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08131, Україна, Київська область, Вишневе, Балукова,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 15:20 |
Перелік змін.docx | |
01 листопада 2021 15:20 |
Тен. док..docx | |
23 жовтня 2021 13:09 |
ДОДАТОК до оголошення.docx |
01 листопада 2021 15:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2021 15:20 |
Перелік змін.docx
|
|||
01 листопада 2021 15:20 |
Тен. док..docx
|
|||
23 жовтня 2021 13:09 |
ДОДАТОК до оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-23-004284-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 28 жовтня 2021 14:18
Технічні умови
Шановний замовнику, для запобігання ризиків постачання контрабандної продукції, що ввезена на територію України незаконним шляхом, а також постачання неякісної продукції рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити наступну вимогу «з метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією, Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання (проектор та багатофункціональні пристрої) щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro».
Відповідно до інформації від Державної служби статистики та досліджень UKRAINE ECONOMIC OUTLOOK щорічний обсяг контрабандної (незаконно ввезеної) продукції в Україні складає більше 300 млрд. грн. Для аналізу використовувались статистичні дані World Integrated Trade Solution (WITS), збором та агрегуванням яких займаються: Статистичний відділ ООН, Світова організація торгівлі, Конференція ООН з торгівлі та розвитку та Світовий банк.
Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах.
Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів, адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить. Тому рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити вимогу щодо надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації від Державної служби статистики та досліджень UKRAINE ECONOMIC OUTLOOK щорічний обсяг контрабандної (незаконно ввезеної) продукції в Україні складає більше 300 млрд. грн. Для аналізу використовувались статистичні дані World Integrated Trade Solution (WITS), збором та агрегуванням яких займаються: Статистичний відділ ООН, Світова організація торгівлі, Конференція ООН з торгівлі та розвитку та Світовий банк.
Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах.
Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів, адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить. Тому рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити вимогу щодо надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2021 15:19
Учасник повинен надати Авторизаційний лист від виробника або сертифікат відповідності
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" |
276 150,00
UAH з ПДВ
|
256 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАНДУЧКА ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
256 098,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСАНАРА" |
277 875,00
UAH з ПДВ
|
264 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" |
285 150,00
UAH з ПДВ
|
285 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" #37100998 |
Переможець |
256 080,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2022 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 10:18
|
дог 256080.pdf | укладений |
24 листопада 2021 10:13
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 грудня 2021 11:37
|
256 080,00 UAH | UA628201720343130001000008443 ЦВДЛ Держпрод.в Київ.обл.та м.Києві |
UA093348510000000002600725551 ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" |
Оплачений |