Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Уманської міської ради за адресою: вул. Малофонтанна, 25, м. Умань Черкаської області
Очікувана вартість
422 901,00 UAH
UA-2021-10-23-003192-a 893c4a3455614a3d9ca245953776af8a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войченко Інна

380474432460 umanosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44308884
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1
Контактна особа: Войченко Інна
380474432460
umanosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 11:00
Очікувана вартість: 422 901,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 114,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами і доповненнями та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Уманської міської ради за адресою: вул. Малофонтанна, 25, м. Умань Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник бере на себе зобов’язання по оплаті виконаних робіт виключно в межах затверджених бюджетних призначень, виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів. Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами протягом 7 (семи) банківських днів. Розрахунки проводяться в порядку, встановленому даним Договором, шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ № 3). Представник Замовника протягом 3 (трьох) днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі обсягів виконаних робіт, перевіряє виконання робіт згідно представленого Акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Підрядник на письмову вимогу Замовника надає документи, що підтверджують використання кількості матеріалів на наданий обсяг робіт. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні абзацу 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних Сторонами актів форми КБ-2в і довідок форми КБ-3. Ненадходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника для оплати робіт за цим Договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами Державного казначейства, Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2021 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 18:05
оголош та РП ЗОШ 4 опал .pdf
23 жовтня 2021 18:04
Кап. ремонт. опалення ЗОШ 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" 422 005,49
UAH з ПДВ
422 005,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2021 21:02
Електронний підпис
01 листопада 2021 20:43
Дозвіл ТОВ ЕД Темп.pdf
01 листопада 2021 20:43
Накази на працівників.pdf
01 листопада 2021 20:43
Акт огляду об'єкту (ЗОШ №4).pdf
01 листопада 2021 20:43
Довідка про наявність МТБ.pdf
01 листопада 2021 20:43
Кошторис.pdf
01 листопада 2021 20:43
Додаток 2. Проект договору.pdf
01 листопада 2021 20:43
Обігова-сальдова відомість.pdf
01 листопада 2021 20:43
Технічне завдання.pdf
01 листопада 2021 20:43
Гарантія. Захист довкілля.pdf
01 листопада 2021 20:43
Сертифікат ISO 9001.pdf
01 листопада 2021 20:43
Календарний графік.pdf
01 листопада 2021 20:43
Сертифікат ISO 14001.pdf
01 листопада 2021 20:43
Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
#33107701
Переможець 422 005,49
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 17:49

Документи

08 листопада 2021 17:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
#33107701
422 005,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 17:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 10:20
Дог.7-45453.pdf укладений
16 листопада 2021 10:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт системи опалення Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Уманської міської ради за адресою: вул. Малофонтанна, 25, м. Умань Черкаської області 1 роботи 422 005,49
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 422 005,49
UAH (в тому числі ПДВ 70 334,25 UAH)