Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна труб) системи опалення приміщення Полянецької загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Полянецьке, вул. Центральна, 9
Очікувана вартість
804 590,00 UAH
UA-2021-10-23-003122-a f5585d18c92345c4bdd05f1f4a14dc4d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войченко Інна

380474432460 umanosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44308884
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1
Контактна особа: Войченко Інна
380474432460
umanosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 11:00
Очікувана вартість: 804 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 022,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


. Договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами і доповненнями та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна труб) системи опалення приміщення Полянецької загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Полянецьке, вул. Центральна, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник бере на себе зобов’язання по оплаті виконаних робіт виключно в межах затверджених бюджетних призначень, виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів. Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами протягом 7 (семи) банківських днів. Розрахунки проводяться в порядку, встановленому даним Договором, шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ № 3). Представник Замовника протягом 3 (трьох) днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі обсягів виконаних робіт, перевіряє виконання робіт згідно представленого Акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Підрядник на письмову вимогу Замовника надає документи, що підтверджують використання кількості матеріалів на наданий обсяг робіт. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні абзацу 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних Сторонами актів форми КБ-2в і довідок форми КБ-3. Ненадходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника для оплати робіт за цим Договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами Державного казначейства, Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 17:17
Кап рем опалення ЗОШ с. Полянецьке.pdf
23 жовтня 2021 17:13
Кап. ремонт. опалення ЗОШ ПОЛЯНЕЦЬКЕ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" 804 589,19
UAH з ПДВ
804 589,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2021 21:01
Електронний підпис
01 листопада 2021 20:31
Кошторисна документація.pdf
01 листопада 2021 20:31
Гарантія. Захист Довкілля.pdf
01 листопада 2021 20:31
Сертифікат ISO 14001.pdf
01 листопада 2021 20:31
Календарний графік.pdf
01 листопада 2021 20:31
Довідка. Наявність МТБ.pdf
01 листопада 2021 20:31
Накази на працівників.pdf
01 листопада 2021 20:31
Відомості про Учасника.pdf
01 листопада 2021 20:31
Сертифікат ISO 9001.pdf
01 листопада 2021 20:31
Дозвіл ТОВ ЕД Темп.pdf
01 листопада 2021 20:31
Обігова-сальдова відомість.pdf
01 листопада 2021 20:31
Додаток 2. Проект Договору.pdf
01 листопада 2021 20:31
Акт обстеження об'єкту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
#33107701
Переможець 804 589,19
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 17:22

Документи

08 листопада 2021 17:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
#33107701
804 589,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 17:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 09:57
Дог.6-45453.pdf укладений
16 листопада 2021 09:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт (заміна труб) системи опалення приміщення Полянецької загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: с. Полянецьке, вул. Центральна, 9 1 роботи 804 589,19
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 804 589,19
UAH (в тому числі ПДВ 134 098,20 UAH)