Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
PGV 21T-248_DK 021:2015 - 31210000-1 - Electrical apparatus for switching or protecting electrical circuits (Electrical apparatus for switching or protecting electrical circuits in stock)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування |
Код ЄДРПОУ: | 00153100 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Європейська, буд. 173 |
Контактна особа: |
Дмитро Яремченко +380532515573 dmytro.yaremchenko@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Світлана Хижняк +380532515811 svitlana.khyzhniak@pgpu.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PJSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 00153100 |
Contact point: |
Dmytro Yaremchenko +380532515573 dmytro.yaremchenko@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Світлана Хижняк +380532515811 svitlana.khyzhniak@pgpu.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 14:32 |
Очікувана вартість: | 868 519,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 жовтня 2021 11:34 |
Enquiries until: | 14 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 листопада 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 868 519 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2021 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2021 11:34 |
ТД_ПГВ 21Т-248_Ел ап для комутування.docx | |
23 жовтня 2021 11:34 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари.xlsx | |
23 жовтня 2021 11:34 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx | |
23 жовтня 2021 11:34 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
23 жовтня 2021 11:34 |
Додаток 4 Проект договору_Електрична апаратура.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-12-000031 ● 88d161f420614612a123f18d27123e2a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2022 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.12.2022 № 54
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 12.12.2022 № 54
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-10-23-002863-b 23.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-19 15:03:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ПГВ 21Т-248_ДК 021:2015 - 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл в асортименті) (PGV 21T-248_DK 021:2015 - 31210000-1 - Electrical apparatus for switching or protecting electrical circuits (Electrical apparatus for switching or protecting electrical circuits in stock), код ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, очікуваною вартістю 868 519,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-23-002863-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту Х «Строк дії договору» договору від 10.01.2022 № 12/22, укладеного між «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» та Товариством з обмеженою відповiдальнiстю «ПРОМСТРОЙТЕХ», строк дії договору зазначено
до 30.09.2022. Просимо повідомити чи було продовжено термін дії договору? У разі продовження терміну дії договору зазначити причини його продовження та надати підтверджуючі документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-22 09:08:15
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на Ваш запит, повідомляю наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Формування (розрахунок) очікуваної вартості закупівлі ПГВ 21Т-248_ДК 021:2015 - 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл в асортименті) здійснено у відповідності до вимог внутрішнього нормативного документа замовника - Регламенту взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» №268 від 17.04.2020 р. (далі по тексту – Регламент), а саме: відповідно до Додатку 15 до Регламенту (розрахунок додається). Інформація з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмету закупівлі знаходиться серед документів закупівлі (файл: «ТД_ПГВ 21Т-248_Ел ап для комутування.docx»).
Разом з тим, просимо врахувати наступну інформацію від Замовника.
Згідно із ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання замовником АТ «Укргазвидобування» (далі - Товариство) вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Товариством, як замовником, очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Товариству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. N275, оскільки остання має рекомендаційних характер та не є обов’язковою до застосування. При цьому, все ж таки Замовник використовує у своїй закупівельній діяльності її основні терміни та положення.
Звертаємо увагу, і на те, що на Товариство не поширюються вимоги постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів», якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, Товариство не є бюджетною установою, оскільки не утримується за рахунок державного чи місцевого бюджету, та використовує у своїй діяльності власні кошти (від господарської діяльності підприємства).
Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на зазначене нижче.
Статтею 22 ГК України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником:
майна, переданого йому засновником;
кредитних та запозичених коштів;
виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності;
доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності.
В рішенні Господарського суду м. Києва по справі №910/10255/13 від 27.06.2013 р., яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 р. та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 р., встановлено, що майно, передане НАК «Нафтогаз України» до статутного капіталу ПАТ «Укргазвидобування», а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ «Укргазвидобування» з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування» (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 р.).
Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів.
Тобто, відповідно до статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім того, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно.
Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Крім того, згідно із ч. 1 ст. 167 ГК України, корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному капіталі (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами.
Пунктом 8 частини 1 статті 2 Закону України «Про акціонерні товариства» визначено, що корпоративні права - сукупність майнових і немайнових прав акціонера - власника акцій товариства, які випливають з права власності на акції, що включають право на участь в управлінні акціонерним товариством, отримання дивідендів та активів акціонерного товариства у разі його ліквідації відповідно до закону, а також інші права та правомочності, передбачені законом чи статутними документами.
Згідно із ст. 172 ГК України, відносини, пов'язані з управлінням корпоративними правами держави, регулюються Законом України «Про управління об'єктами державної власності», іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них.
Зокрема, статтею 3 Закону України «Про управління об'єктами державної власності» визначено, що корпоративні права держави це - корпоративні права, що належать державі у статутних капіталах господарських організацій.
Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства.
У той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» (є у вільному доступі на сайті https://ugv.com.ua/) засновником та єдиним акціонером Товариства є акціонерне товариство - Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
У згаданому вище рішенні Господарського суду міста Києва по справі №910/10255/13 від 27.06.2013 р., встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ «Укргазвидобування» належать саме НАК «Нафтогаз України», а не державі, а відтак ПАТ «Укргазвидобування» не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
У постанові Окружного адміністративного суду м. Києва від 19.02.2014 р., залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 р. та постановою Верховного Суду України від 20.12.2018 р. по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ «Укргазвидобування» наявні корпоративні права виключно НАК «Нафтогаз України», а відтак, ПАТ «Укргазвидобування» не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше.
Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а тому АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки.
Крім того, в рішенні Господарського суду м. Києва від 17.01.2017 р. по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24.10.2017 р., встановлено, що Товариство не відноситься до суб'єктів державного сектору економіки.
Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки. Крім того, як зазначалось вище, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України.
З огляду на зазначене, вимоги постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку із чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно із Законом.
Враховуючи вищевикладене та відсутність на законодавчому рівні обов’язкових для Товариства вимог щодо обґрунтованості визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості, отримання зазначеної інформації виходить за предмет моніторингу процедури закупівлі ПГВ 21Т-248_ДК 021:2015 - 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл в асортименті).
2. Просимо повідомити чи було продовжено термін дії договору? У разі продовження терміну дії договору зазначити причини його продовження та надати підтверджуючі документи.
Додаткова угода до договору №12/22 від 10.01.2022 р. з ТОВ «ПРОМСТРОЙТЕХ» не укладалась. Строк дії даного договору не подовжувався.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-22 14:50:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю ПГВ 21Т-248_ДК 021:2015 - 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл в асортименті) (PGV 21T-248_DK 021:2015 - 31210000-1 - Electrical apparatus for switching or protecting electrical circuits (Electrical apparatus for switching or protecting electrical circuits in stock), код ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, очікуваною вартістю 868 519,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-23-002863-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень:
Відповідно до пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, додаткова угода до договору від 10.01.2022 № 12/22, укладеного між АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» та ТОВ «ПРОМСТРОЙТЕХ» щодо продовження строку дії договору не укладалась. Просимо пояснити, у зв’язку з чим не оприлюднено звіт про виконання договору, згідно з пунктом 12 статті 10 Закону (при тому, що згідно з умовами вищевказаного договору строк дії договору визначено до 30.09.2022).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-23 12:37:53
Пояснення
Розглянувши запит про надання пояснень від ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, що розміщений 22.12.2022 р. в системі PROZORRO на електронному майданчику для проведення процедури електронних торгів www.zakupki.prom.ua (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-23-002863-b) по предмету закупівлі: ПГВ 21Т-248_ДК 021:2015 - 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл в асортименті), повідомляю наступне.
1. Відповідно до пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, додаткова угода до договору від 10.01.2022 № 12/22, укладеного між АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» та ТОВ «ПРОМСТРОЙТЕХ» щодо продовження строку дії договору не укладалась. Просимо пояснити, у зв’язку з чим не оприлюднено звіт про виконання договору, згідно з пунктом 12 статті 10 Закону (при тому, що згідно з умовами вищевказаного договору строк дії договору визначено до 30.09.2022).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Згідно із пунктом 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Станом на 23.12.2022 р. за договором №12/22 від 10.01.2022 р., укладеним між Замовником та ТОВ «ПРОМСТРОЙТЕХ», відбулась часткова поставка товару 26.02.2022 р. на суму 337 354,80 грн. з ПДВ та 15.06.2022 р. на суму 49 468,00 грн. з ПДВ. Таким чином, залишається недопоставленим товар на суму 184 710,20 грн.
Через повномасштабне військове вторгнення росії на територію України ТОВ «ПРОМСТРОЙТЕХ» не мало змоги в повному обсязі виконати договірні зобов’язання, оскільки територіально знаходиться в місті Маріуполь Донецької обл., яке на даний час тимчасово окуповане. Станом на 23.12.2022 р., місцезнаходженням ТОВ «ПРОМСТРОЙТЕХ» згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є: Україна, 87515, Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ТОРГОВА, будинок 80.
Слід зазначити, що суб’єкти господарювання у діяльності здійснюють найрізноманітніші операції, для цього вони укладають різні види договорів, серед яких договір поставки є найпоширеніший. Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України (далі — ЦКУ) з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України (далі — ГКУ), іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів (ч. 7 ст. 179 ГКУ).
Ч. 1 ст. 626 ЦКУ визначає договір як домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контр¬агента та визначенні умов договору (ч. 1 ст. 627 ЦКУ).
Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів цього виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін має бути досягнута згода. При укладенні господарського договору, сторони зобов’язані погодити предмет, ціну та строк дії договору (ст. 180 ГКУ).
Закон встановлює, що одностороння відмова від зобов’язання є неправомірною незалежно від того, чи виражена вона відповідною активною дією зобов’язаної сторони чи бездіяльністю, зокрема не вчиненням передбачених договором дій, спрямованих на його виконання (ст. ст. 525, 526 ЦКУ).
Отже, з огляду на положення ст. 712 ЦКУ, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов’язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов’язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим використанням, а покупець зобов’язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Законодавство передбачає, що до договору поставки застосовують загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін (ч. 2 ст. 712 ЦКУ). З огляду на приписи ст. 663 ЦКУ продавець зобов’язаний передати товар покупцеві у строк, встановлений договором купівлі-продажу, а якщо зміст договору не дає змоги визначити цей строк, відповідно до положень ст. 530 цього кодексу, покупець зобов’язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлено інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692 ЦКУ). Якщо у зобов’язанні встановлено строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Зобов’язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події. Якщо строк (термін) виконання боржником обов’язку не встановлений або визначений моментом пред’явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов’язок у семиденний строк із дня пред’явлення вимоги, якщо обов’язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства (ст. 530 ЦКУ).
Положеннями ст. 629 ЦКУ передбачено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Порушенням зобов’язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання (неналежне виконання). Боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов’язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом (ст. 610 та ч. 1 ст. 612 ЦКУ).
Відповідно до ст. 509 ЦКУ зобов’язання є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов’язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов’язку. Згідно із ст. ст. 598, 599 ЦКУ зобов’язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов’язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Зобов’язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Ст. 631 ЦКУ та ч. 7 ст. 180 ГКУ передбачено, що строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору. Отже, закінчення строку дії договору не є підставою для припинення визначених ним зобов’язань, оскільки, згідно із ст. 599 ЦКУ, ч. 1 ст. 202 ГКУ такою підставою є виконання, проведене належним чином.
Відповідно до вищевказаного, звіт про виконання договору №12/22 від 10.01.2022 р. не було оприлюднено в електронній системі закупівель, так як на даний час цей договір сторонами не виконано належним чином.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби, що опублікований в електронній системі закупівель 27.12.2022 р. за результатами моніторингу закупівлі: ПГВ 21Т-248_ДК 021:2015 - 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл в асортименті), повідомляю наступне. Замовником вжито заходів (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункту 3 частини другої статті 21 Закону, пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
2023-01-02 14:51:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування |
Код ЄДРПОУ: | 00153100 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Європейська, буд. 173 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМСТРОЙТЕХ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМСТРОЙТЕХ" |
593 233,20
UAH з ПДВ
|
571 533,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" |
696 859,00
UAH з ПДВ
|
593 199,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН" |
795 060,00
UAH з ПДВ
|
675 801,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМСТРОЙТЕХ" #32035741 |
Переможець |
571 533,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 15:32
|
Договір 12-22 від 10.01.2022.pdf | укладений |
26 січня 2022 15:31
|