Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2 |
Контактна особа: |
Бурлаєва Наталія Анатоліївна +380503847607 burlaeva@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 12:11 |
Очікувана вартість: | 4 024 999,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк та з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Форма та зміст електронної банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна бути надана в націнальній валюті-гривні. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Інформація для отримання банківської гарантії Поштова адреса: ДП «Схід ГЗК»: вул. Горького, 2, Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, 52210 Поштова адреса банку:АБ «УКРГАЗБАНК»вул.Єреванська1, м. Київ, Україна, 03087, Банківські реквізити: IBAN UA353204780000000026002159381 АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ, МФО 320478 Іпн. 143097804042 SWIFT: UGASUAUK |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44920000-5: Вапняк, гіпс і крейда
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2021 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2021 14:56 |
ТД 413В Вапно 2гатунок.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-14-000065 ● 5547f4043984447fb224bff474cce773
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2022 09:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.04.2022
№ 114
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.04.2022 № 114.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-10-23-002691-aВиявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-04-21 14:31:35
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно вимогам частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Єдиними випадками, коли умови договору про закупівлю можуть відрізнятись - це в разі визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або у випадку перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Загальна ціна пропозиції переможця торгів за результатами електронного аукціону складає 3 968 787,00 грн. з ПДВ 20%, обчислюємо ціну за одиницю товару шляхом ділення суми на кількість: 3 968 787,00:1300=3052,91307692 грн. Після округлення до двох знаків після коми, ціна складає 3052,91грн. з ПДВ 20%., відповідно без ПДВ ціна складає 2544,09166 грн. При округленні без ПДВ ціна складає 2544,09 грн.
Ціна за одиницю товару, згідно умов договору про закупівлю складає також 2544,09 грн. без ПДВ, помножуємо на кількість 1300 та отримуємо суму 3 307 317,00грн. без ПДВ та відповідно 3 968 780,40грн. з ПДВ 20%.
При округленні до двох знаків після коми, відбулось зменшення загальної вартості на 6,60 грн. з ПДВ 20%, при цьому обсяг закупівлі не змінився, що в свою чергу вказує, що Замовник виконав вимоги зазначені у частини 4 статі 41 Закону.
Просимо надати роз’яснення щодо висновку про нікчемність договору та щодо його укладення з порушенням частини 4 статті 41 Закону.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-04-22 16:26:51
Відповідь на роз'яснення щодо висновку
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатами моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, що відображене у висновку про результати моніторингу закупівлі.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Проте, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником укладено договір про закупівлю від 22.11.2021 року № 660/13/413В з переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСО ІНВЕСТ" вартістю 3 968 787,00 грн. з ПДВ, хоча згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, остаточна пропозиція переможця становить 3 968 780,40 грн з ПДВ, тобто, умови укладеного договору про закупівлю послуг відрізняються від змісту
тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСО ІНВЕСТ", що порушує вимоги ч. 4 ст. 41 Закону.
Аналогічна позиція з даного приводу наведена у постанові Шостого апеляційного адміністративного суду від 14.12.2019 у справі № 640/4863/19.
Поряд з тим, відповідно пункту 2 частини 1 статті 43 Закону, встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини 4 статті 41 цього Закону.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, договір про закупівлю від 22.11.2021 року № 660/13/413В, який укладений з не дотриманням вимог ч. 4 ст. 41 Закону, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 Закону є нікчемним правочином.
При цьому, відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного Кодексу України, недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Відповідно до абзацу 2 ч. 1. ст. 216 Цивільного Кодексу України, у разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України м. Житомир складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-23-002691-a (далі – Висновок), про наявність порушень з боку ДП «СхідГЗК». ДП «СхідГЗК» розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-23-002691-a та повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, Замовник виконав вимоги зазначені у частині 4 статті 41 Закону, оскільки ціна була перерахована в бік зменшення без зменшення обсягів закупівлі. Аналогічна позиція з даного приводу, яка наведена у постанові Шостого апеляційного адміністративного суду від 14.12.2019 у справі № 640/4863/19, до ДП «СХІДГЗК» як до Замовника не може бути застосована, оскільки закупівля відповідно індикатору закупівля UA-2018-09-28-000302-b була розпочата 28 вересня 2018 року, тобто до введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі» № 114-ІХ від 19.09.2019, який набрав чинності 19.04.2020 року. При цьому відповідно до частини 5 статті «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Процедура, яка наведена як аналогічна позиція з даного приводу, була розпочата в термін дії Закону України «Про публічні закупівлі» №2289–VІ № 922-VIII від 25.12.2015р., який набрав чинності з 1 квітня 2016 року. Згідно редакції цього Закону перерахунок ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції здійснювати було не можливо, оскільки ця норма Закону була відсутня. ДП «СХІДГЗК» як Замовник здійснював процедуру закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 114-ІХ від 19.09.2019, який набрав чинності 19.04.2020 року, відповідно якому передбачено здійснення перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, враховуючи вищезазначене, договір про закупівлю від 22.11.2021р. №660/13/413В був укладений з дотриманням вимог частини 4 статті 41 Закону України та не може бути визначеним нікчемним. Отже, виходячи із зазначеного вище, Замовник вважає, що процедуру торгів було здійснено з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та без порушень. В той же час, ставимо вас до відому, що Ваші зауваження в подальшому будуть враховані в повному обсязі.
2022-04-27 15:35:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСО ІНВЕСТ" |
3 968 787,00
UAH з ПДВ
|
3 968 787,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Галтехнопарк |
4 024 999,00
UAH з ПДВ
|
4 024 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСО ІНВЕСТ" #42993937 |
Переможець |
3 968 787,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 13:47
|
договір 660-13-413В від 22.11.21.pdf | укладений |
24 листопада 2021 13:40
|