Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Non-medical equipment based on the use of radiations - 021:2015 – 38580000-4 (Scanning stationary type system for inspection of passenger cars)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна митна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г |
Контактна особа: |
Загородня Олена Володимирівна +380442472676 tender-dms@customs.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Загородня Олена Володимирівна +380442472676 e.zagorodnia@customs.gov.ua Дрозд Олексій Сергійович +380444812092 tender-dms@customs.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Customs Service of Ukraine |
National ID: | 43115923 |
Contact point: |
Zagorodnia Olena Volodimirovna +380442472676 tender-dms@customs.gov.ua |
Additional contacts: |
Zagorodnia Olena +380442472676 e.zagorodnia@customs.gov.ua Drozd Oleksij +380444812092 tender-dms@customs.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 14:43 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2021 15:58 |
Очікувана вартість: | 130 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція Учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕД. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов'язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (далі –Положення), затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Банківська гарантія, що надається банком, має бути надана: банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), або іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-або вищий), та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі та/або із забезпечення виконання договору, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України «Про санкції»), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Рекомендований перелік банківських установ, які відповідають вимогам: http://ugv.com.ua/page/docs?count=6. Форма надання банківської гарантії іноземними банками: у електронній формі, у такому випадку до складу тендерної пропозиції/пропозиції додається сканкопія автентичного свіфт-повідомлення банку-гаранта до банку Бенефіціара (Замовника) – АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313 (адреса: вул. Антоновича, буд. 127, м. Київ, 03150) з текстом банківської гарантії. У випадку використання свіфт-повідомлення, копія відповідного свіфт-повідомлення повинна бути завантажена Учасником у електронну систему закупівель до закінчення періоду подання пропозицій у такій Системі. Гарантія може бути надана у міжнародній валюті (евро або долар США) по курсу НБУ на дату оголошення закупівлі у Системі. Банківська гарантія, випущена іноземним банком складається англійською мовою. Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. Умови повернення забезпечення тендерних пропозицій/пропозицій: згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Банківські реквізити Державної митної служби України (Замовник): рахунок IBAN UA588201720355179002002101079 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43115923, рахунок IBAN UA433223130000025200000000068/840 в АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення – за кодом ДК 021:2015 – 38580000-4 (Скануючі системи стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту) Розмір забезпечення тендерної пропозицій - 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій включно, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, про що Учасником має бути поданий лист в довільній формі. Бенефіціар – Державна митна служба України; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601), АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313 (адреса: вул. Антоновича, буд. 127, м. Київ, 03150). Гарантія подається у форматі електронного документа: - гарантія має містити умови, визначені в пункті 26 розділу ІІІ Положення з урахуванням розміру забезпечення, умов безвідкличності та безумовності гарантії згідно з цим пунктом тендерної документації; - гарантія подається у складі тендерної пропозиції у вигляді електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту; - подання документа (гарантії) здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності банку та не знаходження його в стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути подане у виді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених цим пунктом, перерахувати на рахунок Державної митної служби України кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Банківська гарантія, що надається банком, має бути надана: банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), або іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-або вищий), та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі та/або із забезпечення виконання договору, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України «Про санкції»), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Рекомендований перелік банківських установ, які відповідають вимогам: http://ugv.com.ua/page/docs?count=6. Форма надання банківської гарантії іноземними банками: у електронній формі, у такому випадку до складу тендерної пропозиції/пропозиції додається сканкопія автентичного свіфт-повідомлення банку-гаранта до банку Бенефіціара (Замовника) – АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313 (адреса: вул. Антоновича, буд. 127, м. Київ, 03150) з текстом банківської гарантії. У випадку використання свіфт-повідомлення, копія відповідного свіфт-повідомлення повинна бути завантажена Учасником у електронну систему закупівель до закінчення періоду подання пропозицій у такій Системі. Гарантія може бути надана у міжнародній валюті (евро або долар США) по курсу НБУ на дату оголошення закупівлі у Системі. Банківська гарантія, випущена іноземним банком складається англійською мовою. Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. Умови повернення забезпечення тендерних пропозицій/пропозицій: згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Банківські реквізити Державної митної служби України (Замовник): рахунок IBAN UA588201720355179002002101079 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43115923, рахунок IBAN UA433223130000025200000000068/840 в АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення виконання договору про закупівлю обов’язково вказати: Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення – за кодом ДК 021:2015 – 38580000-4 (Скануючі системи стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен закінчуватися не раніше ніж через 30 календарних днів після дати закінчення дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору, або строку( ів) постачання товарів та/або надання супутніх послуг, якщо при цьому гарантія забезпечення виконання договору не буде стягнена на користь Замовника, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Бенефіціар – Державна митна служба України; Банк Бенефіціара (Замовника) – Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 (адреса: вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601), АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313 (адреса: вул. Антоновича, буд. 127, м. Київ, 03150). Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються у разі невиконання або неналежно виконання учасником умов договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до державного бюджету. |
Publication date: | 23 жовтня 2021 14:38 |
Enquiries until: | 13 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 листопада 2021 14:43 |
Information
Estimated total value: | 130 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38580000-4: Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розмір попередньої оплати (авансу) на придбання Товару та послуг становить не більше 30 (тридцяти) % загальної вартості Товару на строк не більше 90 календарних днів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Постачальнику упродовж 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця відповідно до рахунку, виставленого Постачальником. Остаточна оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на підставі підписаного Сторонами Акту прийняття-передачі Товару протягом 10 (десять) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, що підтверджується належно оформленими первинними документами з урахуванням здійсненної попередньої оплати (авансу). | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2021 15:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2021 14:38 |
Оголошення англ. мова_нов.doc | |
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 6_Проєкт договору.doc | |
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 5_Технічна специфікація.doc | |
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 4_Документи що підтверджують відсутність підстав.doc | |
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 3_Кваліфікаційні критерії.doc | |
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 2_ Форма тендерної пропозиції.doc | |
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 1_Інформація про учасника.doc | |
23 жовтня 2021 14:38 |
Тендерна_документація.doc |
23 жовтня 2021 15:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2021 14:38 |
Оголошення англ. мова_нов.doc
|
|||
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 6_Проєкт договору.doc
|
|||
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 5_Технічна специфікація.doc
|
|||
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 4_Документи що підтверджують відсутність підстав.doc
|
|||
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 3_Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 2_ Форма тендерної пропозиції.doc
|
|||
23 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 1_Інформація про учасника.doc
|
|||
23 жовтня 2021 14:38 |
Тендерна_документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо усунення вимог тендерної документації, які звужують коло учасників
Дата подання: 28 жовтня 2021 13:03
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до статті 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Таким чином, діючим законодавством передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції які у вигляді банківської гарантії так і у вигляді страхової гарантії. Тендерна документація містить положення, що обмежують конкуренцію, а саме вимагається надання лише одного виду гарантії. Просимо, відповідно до вимог чинного законодавства, з метою розширення кола потенційних учасників внести зміни до тендерної документації в частині можливості надання забезпечення тендерної пропозиції як у формі банківської гарантії так і формі страхової гарантії.
ВІДПОВІДЬ: Шановний користувачу, ми як Замовник вважаємо за доцільне вимагати надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії.
Тендерною документацією встановлено дискримінаційну вимогу відносно до Учасників. Так, тендерною документацією вимагається від Учасника надати ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання. В той же час, отримання такої ліцензії Учасником можливе під час проведення тендеру. Крім того, Учасники можуть забезпечити постачання та монтаж товару, який є предметом закупівлі із залученням співвиконавців, які мають відповідну ліцензію. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу тендерної документації, а саме прибрати вимогу щодо надання ліцензії на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання для Учасників в тендерній пропозиції, так як Учасник може гарантувати надання всіх необхідних документів, які передбачені вимогами чинного законодавства до моменту постачання товару, що є предметом закупівлі.
ВІДПОВІДЬ: Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Вся інформація щодо вимог до предмету закупівлі зазначена в тендерної документації.
Скануючі системи, які закуповуються потребують монтажу на поверхні, що забезпечать надійне закріплення обладнання, довговічність та достовірність параметрів цього обладнання залежить від збереження геометричних параметрів майданчику, на який будуть заїжджати транспортні засоби та на якому буде змонтовано скануючи системи. Для гарантування роботи скануючих систем та можливість їх правильного монтажу просимо надати інформацію щодо ґрунтів та поверхонь майданчиків, на яких планується розміщення скануючих систем або передбачити можливість залучення Учасником лабораторії для проведення відповідних вимірювань.
ВІДПОВІДЬ: Шановний користувачу, відповідно до пункту 35 Додаток 5 до тендерної документації Учасник торгів (переможець) за власний рахунок повинен виконати всі підготовчі роботи з облаштування місця установки Товару згідно з технічними умовами, регламентом з встановлення цього Товару. Необхідна інформація щодо ґрунтів та поверхонь майданчиків, на яких планується розміщення скануючих систем, буде надана, за потреби, Учаснику торгів (переможцю).
Або вказати які там ґрунти? Кат.2,3….
З метою забезпечення запобігання шкоди здоров’ю водіям транспортних засобів та пасажирам, а також виконання вимог Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», закупівлі більш універсальної системи, вимагаємо передбачити в технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 5) можливість роботи системи у режимі сканування без водія. Передбачивши відповідний режим сканування, який буде мати меншу швидкість, але дозволить використання системи у тих випадках, коли сканування водія є недоцільним або неможливим (виходячи з медичних та інших показників).
. ВІДПОВІДЬ: Шановний користувачу, всі технічні вимоги до предмету закупівлі викладені в тендерної документації, а саме в Додаток 5 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
We considered your tender UA-2021-10-13-005689-c with three manufacturers. Even with 100% advance there is no big enthusiasm. With your new terms of 30% advance payment, I expect sharp reduction of even this weak enthusiasm.
But Sec. 4.7. of your contract: "4.7. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку." in situation of absence of advance payment is imperatively requiring security by bank guarantee as it means full insecurity for seller and not acceptable without that.
Seller cannot control resource of your account and cannot accept delivery of goods for millions of dollars without any security of payment.
So, our requirement is:
A) Either exclude Sec. 4.7 from your contract
or
B) Please confirm opening of bank guarantee or stand-by L/C for balance 70%.
Sincerely,
-------------------------------------------------------------------------------------
Шановний покупець,
Ми розглянули Ваш тендер UA-2021-10-13-005689-c з трьома виробниками. Навіть зі 100% авансом немає великого ентузіазму. З вашими новими умовами 30% передоплати я очікую різкого зниження навіть цього слабкого ентузіазму.
Але розд. 4.7. вашого контракту. 7. Оплата виконується з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку. у ситуації відсутності передоплати вкрай необхідне забезпечення банківською гарантією, оскільки це означає повну незахищеність для продавця і неприйнятне без цього.
Продавець не може контролювати ресурс вашого облікового запису і не може прийняти доставку товару на мільйони доларів без будь-якої гарантії оплати.
Отже, наша вимога:
A) Або виключіть розд. 4.7 з вашого контракту
або
B) Будь ласка, підтвердьте відкриття банківської гарантії або аккредитиву в режимі очікування на баланс 70%.
З повагою,
Пункт 4.7. проєкту договору «Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку» описує порядок прийняття до виконання відповідного фінансового зобов’язання згідно з вимогами бюджетного законодавства. Відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 309 від 02.03.2012 року протягом 7 днів з дня взяття фінансового зобов`язання документи мають бути подані до відповідного органу Казначейства для реєстрації (п.2.2). Після подачі документів орган Казначейства має право 5 днів розглядати документи і приймати рішення про реєстрацію (не реєстрацію) (п.2.3).
Проте, Замовник зобов’язується оплатити прийнятий товар, що є предметом даної закупівлі після реєстрації відповідних зобов’язань в органах Державної казначейської служби України за наявності відповідних бюджетних коштів.
Таким чином, проектом договору передбачено законодавчо визначені умови прийняття фінансових зобов’язань та відповідно їх оплати.
Щодо авансування просимо звернути увагу на наступне.
Попередня оплата Покупцем проводиться на підставі норм постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 липня 2020 р. № 641, в яких зазначено, що за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі інших товарів, робіт і послуг, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців.
Таким чином, Замовник не зобов’язаний передбачати в проекті договору обов’язкове авансування, а якщо таке авансування і можливе, то не більше 30%. Отже, законодавець передбачив право (а не обов’язок) замовника здійснювати авансування закупівель за даним проєктом в розмірі до 30%, що знайшло своє відображення в умовах даного тендеру.
У зв’язку з вищевикладеним, прийнято рішення вимогу учасника № UA-2021-10-23-002580-a.b1 від 23 жовтня 2021, 15:35 залишити без задоволення.
Thank you for detailed explanations. We work not for the first day...
1. As for Budget Commitment: when you sign the Contract - it is a commitment; when you sign the contract with payment by budget funds - it is Budget Commitment. So, you shall obtain funding within 12 days after signing the Contract. We are ready to wait until that happen for 14 days. If you will not obtain funding - we are ready to treat that as a Force Majeure (no matter that strictly saying it is not a Force Majeure). But you shall apply for funding AFTER CONTRACT, not AFTER DELIVERY OF THE GOODS.
We know the procedure of obtaining budget funds.
2. As for advance payment: we know this Decree as well. But who says that opening of bank guarantee or stand-by or documentary letter of credit is restricted? Or to insure your liability and provide insurance policy to the seller? It is NOT RESTRICTED. If you want to be sure of delivery, supplier must be sure of payment.
Respectfully,
----------------------------------------------------------------
Шановний покупець,
Дякую за детальні пояснення. Ми працюємо не перший день...
1. Щодо бюджетних зобов'язань: коли ви підписуєте Контракт - це зобов'язання; при підписанні договору з оплатою бюджетними коштами - це Бюджетні зобов'язання. Таким чином, ви отримаєте фінансування протягом 12 днів після підписання Договору. Ми готові чекати, поки це станеться, 14 днів. Якщо ви не отримаєте фінансування - ми готові розглядати це як форс-мажор (неважливо, чітко кажучи, що це не форс-мажор). Але ви повинні подавати заявку на фінансування ПІСЛЯ УКЛЮЧЕННЯ ДОГОВОРУ, а не ПІСЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРІВ.
Ми знаємо порядок отримання бюджетних коштів.
2. Щодо передоплати: ми знаємо і цей Указ. Але хто сказав, що відкриття банківської гарантії чи резервного чи документарного акредитива обмежено? Або застрахувати свою відповідальність і надати страховий поліс продавцю? Це НЕ ОБМЕЖЕНО. Якщо ви хочете бути впевненими в доставці, постачальник повинен бути впевнений в оплаті.
З повагою,
Дана вимога не містить пропозиції конкретних змін до проекту договору (які саме зміни пропонуються і до яких саме пунктів), в тому вона не може бути детально розглянута. Водночас, враховуючи, що вимога стосується «формулювання умов оплати», просимо звернути увагу, що при здійсненні закупівель сторони договору зобов’язані дотримуватися законодавства України, в тому числі, бюджетного. Проектом договору передбачено законодавчо визначені умови прийняття фінансових зобов’язань та відповідно, їх оплати.
В зв’язку з вищевикладеним, пропонуємо відхилити вимогу учасника № UA-2021-10-23-002580-a.a2 від 27 жовтня 2021, 17:48
You are free to refuse any demand. Who controls you? Nobody. You are doing whatever you want. We are trying to make your deal workable, but instead of cooperation, you behave like a capricious child. I have big doubts that serious factory will accept your terms and expecting the same results as from previous one.
Sincerely,
--------------------------------
Шановний покупець,
Ви можете відмовитися від будь-якої вимоги. Хто вас контролює? Ніхто. Ти робиш все, що хочеш. Ми намагаємося зробити вашу угоду реалізованою, але замість співпраці ви поводитеся як примхлива дитина. Маю великі сумніви, що серйозний завод прийме ваші умови і чекатиме тих же результатів, що й від попереднього.
З повагою,
Ми розуміємо Ваше намагання наблизити наш проект до реалізації. Зі своєї сторони ми теж робимо все можливе у цьому напрямку. З повагою!
У разі порушення своїх зобов’язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством.
У зв'язку з цим дана вимога відхилена.
Так, пунктом 1 Розділу 3 , а саме підпунктом «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:» Замовником вимагається накладення КЕП/УЕП на документи Тендерної пропозиції.
Просимо звернути увагу на те, що частиною першою статті 37 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що Україна бере участь у міжнародному співробітництві у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, зокрема на основі міжнародних договорів України. Електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній з таких умов: кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги», що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром у разі надання електронних довірчих послуг у банківській системі України та при здійсненні переказу коштів); кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019 № 60 визначено порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав. Разом з тим міжнародний договір публікується відповідно до вимог статті21 Закону України «Про міжнародні договори України», а також на офіційному веб-сайті державного органу України, від імені якого укладено міжнародний договір. На сьогодні з іноземними державами не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, а жоден кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави не виявив наміру підтвердити, що його діяльність відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги». Отже, фактично жоден нерезидент не має змоги отримати ЕЦП в Україні. Вимагаємо додати фразу «(за наявності)» або «(дана вимога стосується резидентів України)».
Відповідно до чинного законодавства в системі Прозорро при поданні пропозиції (в усіх конкурентних закупівлях, окрім допорогових) обов’язковим є накладання електронного підпису на пропозицію.
Для підприємств, які зареєстровані в системі Прозорро як нерезиденти цей функціонал є необов'язковим. І нерезиденти зможуть подати пропозицію без накладання електронного підпису.
У зв'язку з цим дана вимога відхилена.
Договір викладено на українській мові (єдиній), що суперечить українському на міжнародному законодавству. Так, якщо Замовником не дискримінується учасник нерезидент , то має бути викладено двомовний договір (договір, що укладений між резидентом на нерезидентом вважається договором ЗЕД (зовнішньо-економічної діяльності), що відповідає вимогам Українського законодавства, зокрема діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель, а також Замовникові слід керуватися правилами ст. 19 Закону від 03.07.12 р. № 5029-VI «Про принципи державної мовної політики» (далі – Закон № 5029), які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є державна мова і мова другої сторони (сторін), якщо інше не передбачено міжнародним договором. Таким чином, ЗЕД-контракт повинен бути складений, як мінімум, двома мовами – українською і мовою контрагента-нерезидента. Це пряма вимога Закону № 5029. Вимагаємо учунути дане порушення та внести зміни в Додаток 5, а саме проект договору для резидентів та нерезидентів
У зв'язку з цим дана вимога відхилена.
Додатком 6 ТД «Проєкт договору», а саме п. 5.2. вказано Місце поставки, монтажу та пусконалагодження Товару є:
- Волинська митниця, митний пост «Ягодин», пункт пропуску Ягодин, який розташований за адресою: 44332, Волинська обл., Любомльський р-н, с. Старовойтове, вул. Прикордонників, 1, Скануюча система стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту, кількість -1шт;
- Львівська митниця, митний пост «Краковець», пункт пропуску «Краківець», який розташований за адресою: 81033, Львівська обл., Яворівський р-н, смт. Краковець, вул. М. Вербицького, 54, Скануюча система стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту, кількість – 1 шт..Тобто умови поставки встановлені Замовником це DDP – поставка зі сплатою мита. Даним пунктом Замовник створює дискримінаційний характер закупівлі для учасників нерезидентів, так як учасник нерезидент згідно ПКУ не може бути платником мита та ПДВ. Відповідно не може поставляти продукцію на умовах DDP. Вимагаємо прибрати дискримінаційну складову та дати можливість участі у закупівлі учасників нерезидентів з умовою поставки CIP або DAP.
Вся інформація щодо предмету закупівлі зазначена в тендерної документації. У зв'язку з цим дана вимога відхилена.
Також враховуючи, що вимога стосується сплати мита та ПДВ і умови постачання товара, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі — Кодекс) ввезення товарів на митну територію України є об'єктом оподаткування. Базою оподаткування для товарів, що ввозяться на митну територію України згідно з пунктом 190.1 статті 190 Кодексу є договірна (контрактна) вартість, але не нижче митної вартості цих товарів, визначеної відповідно до розділу III Митного кодексу України, з урахуванням мита та акцизного податку, що підлягають сплаті i включаються до ціни товарів. До операцій з ввезення товарів на митну територію України застосовується ставка ПДВ 20 відсотків (крім ввезення товарів, до яких застосовується ставка податку 7 відсотків). У разі ввезення товарів на митну територію України зобов’язання по нарахуванню i сплаті ПДВ виникають у декларанта (резидента) на дату подання митної декларації для оформлення (пункт 187.8 статті 187 Кодексу). За загальними правилами декларантом виступає a6o покупець, a6o особа — резидент від імені покупця (відповідно до статті 265 Митного кодексу України декларантами можуть бути лише резиденти України). Що стосується укладання імпортного контракту на умовах коли Постачальник - нерезидент несе всі витрати та ризики, пов’язані з доставкою товару до місця призначення, включаючи всі мита, тобто i сплату ПДВ — це означає, що в даному випадку зобов’язання по нарахуванню i сплаті ПДВ перекладаються на нерезидента, який за власний рахунок має здійснити сплату ПДВ при ввезенні товарів на митну територію України та згідно з законодавством України Постачальник має право залучити співвиконавців (ПДВ сплачується митним брокером a6o іншою уповноваженою нерезидентом особою (резидентом) коштами нерезидента).
Розглянувши тендерну документацію, а саме «Додаток 5_Технічна специфікація», в пункті 5 Вами визначено наступне: «Сканування транспортного засобу здійснюється за допомогою рентгенівського генератора напруга якого має становити від 200 кВ до 300 кВ.»
Просимо Вас розширити даний діапазон до 320кВ, так як це забезпечить кращу продуктивність візуалізації, тобто проникнення по сталі буде кращим і при цьому буде використовуватись та ж сама безпечна доза випромінювання.
Пропонуємо викласти даний пункт в наступній редакції:
«Сканування транспортного засобу здійснюється за допомогою рентгенівського генератора напруга якого має становити від 200 кВ до 320 кВ.»
Ваша вимога в пункті 5 жодним чином не дискримінує Учасників і не звужує їх коло, але розширення діапазону даного технічного параметру допоможе Вам обрати обладнання, яке матиме можливість краще виявляти приховані/заборонені предмети.
We can offer two choices of scanner, which is satisfying to your needs. One is foldable and easily movable. Technical parameters are the same. Please choose the model of your preference.
Best regards,
-----------------------------------------
Шановний покупець,
Ми можемо запропонувати два варіанти сканера, який задовольняє ваші потреби. Один складний і легко пересувається. Технічні параметри однакові. Будь ласка, виберіть модель, яка вам подобається.
З найкращими побажаннями,
Разом з цим повідомляємо, що предметом даної закупівлі є стаціонарні скануючі системи для огляду легкового автотранспорту, технічні вимоги до якої викладені в тендерної документації, а саме в Додаток 5 до тендерної документації.
Ми, дистриб’ютор міжнародного виробника систем контролю, проаналізувавши Тендерну документацію можемо зробити висновок, що вона містить дискримінаційні вимоги по відношенню до нерезидента України.
Оскільки продавець (іноземна компанія) не є платником НДС в Україні та покупець (Державна митна служба України) також не є платником НДС – товар, що буде доставлено, не може бути розтаможено. А отже, іноземна компанія не може зробити поставку товару.
Ми вбачаємо у цьому дискримінацію іноземних дистриб’юторів.
Ми вимагаємо змінити умови тендеру таким чином, аби уникнути неможливості участі іноземних дистриб’юторів у тендері.
Вся інформація щодо предмету закупівлі зазначена в тендерної документації. У зв'язку з цим дана вимога відхилена.
Також враховуючи, що вимога стосується сплати ПДВ і умови постачання товару, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі — Кодекс) ввезення товарів на митну територію України є об'єктом оподаткування. Базою оподаткування для товарів, що ввозяться на митну територію України згідно з пунктом 190.1 статті 190 Кодексу є договірна (контрактна) вартість, але не нижче митної вартості цих товарів, визначеної відповідно до розділу III Митного кодексу України, з урахуванням мита та акцизного податку, що підлягають сплаті i включаються до ціни товарів. До операцій з ввезення товарів на митну територію України застосовується ставка ПДВ 20 відсотків (крім ввезення товарів, до яких застосовується ставка податку 7 відсотків). У разі ввезення товарів на митну територію України зобов’язання по нарахуванню i сплаті ПДВ виникають у декларанта (резидента) на дату подання митної декларації для оформлення (пункт 187.8 статті 187 Кодексу). За загальними правилами декларантом виступає a6o покупець, a6o особа — резидент від імені покупця (відповідно до статті 265 Митного кодексу України декларантами можуть бути лише резиденти України). Що стосується укладання імпортного контракту на умовах коли Постачальник - нерезидент несе всі витрати та ризики, пов’язані з доставкою товару до місця призначення, включаючи всі мита, тобто i сплату ПДВ — це означає, що в даному випадку зобов’язання по нарахуванню i сплаті ПДВ перекладаються на нерезидента, який за власний рахунок має здійснити сплату ПДВ при ввезенні товарів на митну територію України та згідно з законодавством України Постачальник має право залучити співвиконавців (ПДВ сплачується митним брокером a6o іншою уповноваженою нерезидентом особою (резидентом) коштами нерезидента).
- згідно яких нормативних актів нерезидент України при проведенні відкритих торгів (аукціону) зазначає свою пропозицію з урахуванням ПДВ, коли він не є платником ПДВ;
- яким чином відбувається порівняння цінової пропозиції платника та не платника ПДВ;
- чи є ліцензія субпідрядника резидента достатньою для виконання вимог кваліфікації для учасника нерезидента, який не має власної ліцензії
Щодо питання: чи є ліцензія субпідрядника резидента достатньою для виконання вимог кваліфікації для учасника нерезидента, який не має власної ліцензії, то згідно з тендерною документацією предмета закупівлі та опрацьованих документів, наданих учасниками, а саме учасником нерезидентом була надана ліцензія та учасник нерезидент являється безпосереднім виробником запропонованого товару. Також учасником нерезидентом була надана ліцензія субпідрядника резидента на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (на право збуту, монтажу та технічного обслуговування запропонованого учасником товару), що відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000051 ● b3e0711ede544f70bf80bb33e755cde9
- Статус: завершено ● Дата: 09 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-10-23-002580-a 23.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-15 08:58:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення – за кодом ДК 021:2015 – 38580000-4 (Скануючі системи стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-23-002580-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо членів тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ "Фолгат" і NUCTECH COMPANY LIMITED та відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-07-19 11:47:51
Пояснення з власної ініціативи
Державна митна служби України
ДМСУ (код ЄДРПОУ 43115923)
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
« 19 » липня 2022 р. м. Київ № 28
м. Київ, вул. Дегтярівська, 11г, каб. 319 корпус 1
Керуючись нормами п. 35 ч. 1 ст. 1, ч. 1 ст. 4, ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Держмитслужби від 17.01.2022 № 30 «Про призначення уповноважених осіб та затвердження Положення про уповноважених осіб Державної митної служби України, відповідальних за організацію та проведення закупівель»,
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1. Пояснення з приводу рішення про моніторинг (Моніторинг до закупівлі Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення – за кодом ДК 021:2015 – 38580000-4 (Скануючі системи стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту) (UA-2021-10-23-002580-a)). ID моніторингу UA-M-2022-07-11-000051.
Дата опублікування: 15.07.2022 08:58.
По першому питанню
Розгляд питання про надання пояснення, інформації та документів щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості опублікованого 15.07.2022 року Державною аудиторською службою України, за процедурою публічної закупівлі: «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення – за кодом ДК 021:2015 – 38580000-4 (Скануючі системи стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту) (UA-2021-10-23-002580-a).
15.07.2022 через електронну систему закупівель надійшов «Запит замовнику на пояснення», а саме:
«1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо членів тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ "Фолгат" і NUCTECH COMPANY LIMITED та відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
За результатами розгляду запиту вирішено надати наступну відповідь:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
З метою виконання Плану заходів з облаштування пріоритетних пунктів пропуску на 2021-2023 роки, затвердженого розпорядженням Кабінету міністрів України від 24 березня 2021 року № 246-р та модернізації, технічного переоснащення пункту пропуску «Ягодин» та пункту пропуску «Краківець» 13 жовтня 2021 року було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення – за кодом ДК 021:2015 – 38580000-4 (Скануючі системи стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з урахуванням наказу Державної фіскальної служби України від 21.04.2017 № 287 Про затвердження Вимог до скануючих систем для здійснення митного контролю та технічних специфікацій доступних на офіційних сайтах представлених на світовому ринку виробників скануючих систем.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін визначеним у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме на загальнодоступній відкритій інформації про ціни на момент вивчення ринку.
Розміри витрат сформовані з урахуванням обсягів фінансування передбачених Планом заходів з облаштування пріоритетних пунктів пропуску на 2021 - 2023 роки, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 246-р «Про затвердження плану заходів з облаштування пріоритетних пунктів пропуску на 2021 - 2023 роки».
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://customs.gov.ua/publichni-zakupivli-1.
Стосовно інформації та її документального підтвердження щодо членів тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ "Фолгат" і NUCTECH COMPANY LIMITED та відповідальних за оприлюднення інформації про закупівлю.
Рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ "Фолгат" і NUCTECH COMPANY LIMITED було прийнято та затверджене протоколом засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 25.11.2021 № 104 (копія протоколу додається).
Відповідальна особа за оприлюднення інформації про закупівлю – секретар тендерного комітету Загородня Олена.
На підставі вище викладеного:
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити пояснення на запит Державної аудиторської служби України процедури публічної закупівлі «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення – за кодом ДК 021:2015 – 38580000-4 (Скануючі системи стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту) (UA-2021-10-23-002580-a):
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з урахуванням наказу Державної фіскальної служби України від 21.04.2017 № 287 Про затвердження Вимог до скануючих систем для здійснення митного контролю та технічних специфікацій доступних на офіційних сайтах представлених на світовому ринку виробників скануючих систем.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін визначеним у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме на загальнодоступній відкритій інформації про ціни на момент вивчення ринку.
Розміри витрат сформовані з урахуванням обсягів фінансування передбачених Планом заходів з облаштування пріоритетних пунктів пропуску на 2021 - 2023 роки, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 246-р «Про затвердження плану заходів з облаштування пріоритетних пунктів пропуску на 2021 - 2023 роки».
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://customs.gov.ua/publichni-zakupivli-1.
Стосовно інформації та її документального підтвердження щодо членів тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ "Фолгат" і NUCTECH COMPANY LIMITED та відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю надати:
- копію протоколу засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 25.11.2021 № 104;
- відповідальна особа за оприлюднення інформації про закупівлю – секретар тендерного комітету Загородня Олена.
- копію протоколу прекваліфкації (дані сайту уповноваженого органу сформовано 30.11.2021);
2. Оприлюднити пояснення на веб-порталі Уповноваженого органу з державних закупівель на запит Державною аудиторською службою України UA-M-2022-07-11-000051.
3. Додати до пояснення копії наступних документів:
- копія Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 246-р «Про затвердження плану заходів з облаштування пріоритетних пунктів пропуску на 2021 - 2023 роки»;
- копія Наказу Державної фіскальної служби України від 21.04.2017 № 287 Про затвердження Вимог до скануючих систем для здійснення митного контролю та технічних специфікацій доступних на офіційних сайтах представлених на світовому ринку виробників скануючих систем;
- копію протоколу засідання тендерного комітету Державної митної служби України від 25.11.2021 № 104;
- копію протоколу прекваліфкації (дані сайту уповноваженого органу сформовано 30.11.2021);
Уповноважена особа Олена Загородня
- Розпорядження Кабінету Міністрів України 246-р
- Наказ ДФС України 287
- Протокол тендерного комітету ДМСУ
- Протокол прекваліфікації
- Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо пояснення
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна митна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Фолгат" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
NUCTECH COMPANY LIMITED | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
Інститут сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2021 14:13
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
NUCTECH COMPANY LIMITED |
114 990 000,00
UAH з ПДВ
|
75 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фолгат" |
126 000 000,00
UAH з ПДВ
|
75 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
NUCTECH COMPANY LIMITED #91110108710927548B |
Переможець |
75 590 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 08:59
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 грудня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 10:48
|
Лист про припинення дії договору _71.pdf | укладений |
27 січня 2023 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 14:49
|
Додаткова угода 2 до договору поставки 71 від 23.12.2021.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2022 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 13:31
|
Дод. угода _1 від 05.01.2022 до дог _71 від 23122021.pdf | зміни до договору |
11 січня 2022 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 12:32
|
Договір 71 від 23122021 | укладений |
23 грудня 2021 12:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з формуванням бюджетних асигнувань у кошторисі (проєкті кошторису) на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поставка другого комплекту Скануючої системи стаціонарного типу для огляду легкового автотранспорту у строк до 29 липня 2022 року. Адреса поставки: Закарпатська митниця, пункт пропуску "Ужгород" |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
75 590 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до постанов КМУ від 10.03.2022 №245 та від 13.03.2022 №267 було проведено скорочення капітальних видатків та проведенні зміни до кошторису на 2022 відповідно довідки Мінфіну від 14.03.2022 №365 |