Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Комплект обладнання для дітей з ООП (БФП – 2 шт., ламінатор – 2 шт., набір оригінальних чорнил – 2 шт., плівка для ламінування (2 шт.) – 2 шт., мережевий фільтр – 2 шт.)
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2021-10-23-002412-b 3e41933886df445689b078be574c8570
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шепотько Дар'я Сергіївна

0563351411 pershotravensk.school3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 3 ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19433836
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., ПЕРШОТРАВЕНСЬК, вул. Горького, буд. 15
Контактна особа: Шепотько Дар'я Сергіївна
0563351411
pershotravensk.school3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Комплект обладнання для дітей з ООП (БФП – 2 шт., ламінатор – 2 шт., набір оригінальних чорнил – 2 шт., плівка для ламінування (2 шт.) – 2 шт., мережевий фільтр – 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Комплект обладнання для дітей з ООП (БФП – 2 шт., ламінатор – 2 шт., набір оригінальних чорнил – 2 шт., плівка для ламінування (2 шт.) – 2 шт., мережевий фільтр – 2 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, місто Першотравенськ, вулиця Горького, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування – місцевий бюджет. Згідно ст 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2021 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 11:02
проєкт договору ліцей №3.docx
23 жовтня 2021 11:02
Ліцей №3 оголошення для дітей з ООП.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2021 12:32
Електронний підпис
01 листопада 2021 12:20
4.СТАТУТ.pdf
01 листопада 2021 12:20
21.ВИСНОВОК СЕС ЛАМІНАТОР.pdf
01 листопада 2021 12:20
15.НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
01 листопада 2021 12:20
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
01 листопада 2021 12:20
9.ДОВІДКА ПРО ПІДПРИЄМСТВО.pdf
01 листопада 2021 12:20
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
01 листопада 2021 12:20
11.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
01 листопада 2021 12:20
26.ЛИСТ-ЗГОДА ДОДАТОК 6.pdf
01 листопада 2021 12:20
24.ДОГОВІР З ДИЛЕРОМ.pdf
01 листопада 2021 12:20
29.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 5.pdf
01 листопада 2021 12:20
31.СЕРТИФІКАТИ БФП EPSON.pdf
01 листопада 2021 12:20
6.НАКАЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 18 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2021 10:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

05 листопада 2021 10:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2021 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2021 10:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 21:31
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 10:26
3 зш 61.pdf укладений
05 листопада 2021 10:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Комплект обладнання для дітей з ООП (БФП – 2 шт., ламінатор – 2 шт., набір оригінальних чорнил – 2 шт., плівка для ламінування (2 шт.) – 2 шт., мережевий фільтр – 2 шт.) 1 комплект 18 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 000,00 UAH)