Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів до житлових будинків в м. Шостка Сумської області. Відновлення елементів благоустрою (покриття проїзду) по вул. Свободи, 26
Очікувана вартість
447 700,00 UAH
UA-2021-10-23-002401-a 20ba4ef722c24cb2ac119c7805fe58e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ференс Віра Савелівна

+380544962450 ukb_shostka2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПКВ Шосткинської міської ради "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 00433319
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий Бульвар,8
Контактна особа: Ференс Віра Савелівна
+380544962450
ukb_shostka2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 447 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 477,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів до житлових будинків в м. Шостка Сумської області. Відновлення елементів благоустрою (покриття проїзду) по вул. Свободи, 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Свободи, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи з відстрочкою до 30 календарних днів на підставі підписаних актів виконаних робіт, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2021 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 14:07
Проект договору Додаток 5.docx
23 жовтня 2021 14:07
ОГОЛОШЕННЯ Кап ремонт проїзд вул Свободи 26.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Прогноз" 441 692,40
UAH з ПДВ
441 692,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Прогноз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Прогноз"
#21108345
Переможець 441 692,40
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 12:56

Документи

03 листопада 2021 12:56
Електронний підпис
03 листопада 2021 12:53
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Прогноз"
#21108345
441 692,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2021 12:56
Електронний підпис
03 листопада 2021 12:53
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 13:02
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 15:42
ДУ 3 до дог 73 Свободи.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 15:39
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 16:23
Дод уг 2 до дог 73 Свободи 26.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 16:20
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 08:33
Дод уг 1 до дог 73 Свободи.pdf зміни до договору
21 січня 2022 08:31
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 19:11
договір укладений
08 листопада 2021 19:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягів фінансування робіт на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів фінансування робіт в 2022році на суму 278560,40грн. та продовження терміну дії договору до 31.12.2023р.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі на суму 278560,40 грн
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 163 132,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 188,67 UAH)