Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20847537 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36 |
Контактна особа: |
Кушляк Данило Володимирович 380322546604 kushlyak89@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2021 12:31 |
Очікувана вартість: | 14 554 873,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 774,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) відсотків від вартості договору за результатами Аукціону. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на розрахунковий рахунок Замовника з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення: Облаштування інтерактивного громадського простору "Місце щасливих людей" на площі Олекси Гасина у м.Львові (Капітальний ремонт площі) за наступними реквізитами: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради 79000, м. Львів, вул. Ф. Ліста, 1 р/р UA978201720355139012088022115 Держказначейська служба України, м.Київ, МФО 820172, ЄДРПОУ 20847537. У випадку неперерахування переможцем коштів забезпечення виконання договору про закупівлю у зазначений строк, Замовник відповідно до абзацу 4 підпункту 3 пункту 1 статті 31 відхиляє тендерну пропозицію переможця. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник повертає забезпечення виконання Договору після виконання робіт у повному обсязі, згідно з умовами укладеного Договору, що підтверджується підписанням Сторонами актів наданих послуг (виконаних робіт), внесені кошти повертаються учаснику – переможцю (Сторона Договору) протягом 5 банківських днів (за умови проведення платежів фінансовими органами або органами державної казначейської служби). У випадку невиконання чи неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, а підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за цим Договором здійснюється шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Учасника у національній валюті України протягом 30 календарних днів з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Учасником на підставі актів виконаних робіт за формою №КБ-2, довідки за формою №КБ-3 та відомості залишків обсягів робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2021 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2021 17:01 |
Зміни_ТД.doc | |
03 листопада 2021 17:01 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx | |
03 листопада 2021 17:00 |
Додаток 2_Пропозиція.doc | |
03 листопада 2021 17:00 |
Креслення.pdf | |
03 листопада 2021 17:00 |
Додаток 3_Проєкт_договору.docx | |
03 листопада 2021 16:59 |
Додаток_4_Технічне_завдання.docx | |
03 листопада 2021 16:57 |
Тендерна_Документація_нова_редакція.doc |
03 листопада 2021 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2021 17:01 |
Зміни_ТД.doc
|
|||
03 листопада 2021 17:01 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx
|
|||
03 листопада 2021 17:00 |
Додаток 2_Пропозиція.doc
|
|||
03 листопада 2021 17:00 |
Креслення.pdf
|
|||
03 листопада 2021 17:00 |
Додаток 3_Проєкт_договору.docx
|
|||
03 листопада 2021 16:59 |
Додаток_4_Технічне_завдання.docx
|
|||
03 листопада 2021 16:57 |
Тендерна_Документація_нова_редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовнику – Галицькій районній адміністрації
Львівської міської ради
Тендерному комітету
Вимога Замовнику в порядку передбаченому
Законом України «Про публічні закупівлі»
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Альтбуд ЛВ» - потенційний учасник процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва - ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація – Облаштування інтерактивного громадського простору "Місце щасливих людей" на площі Олекси Гасина у м.Львові (Капітальний ремонт площі)», ідентифікатор закупівлі - UA-2021-10-23-001711-a, вважаємо, що Замовник - Галицька районна адміністрація Львівської міської ради в особі Тендерного комітету, під час проведення даної закупівлі порушує принципи закупівель, що визначені в cт.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
В підтвердження даного, хочемо зазначити, що абзац 2 пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» Дане також передбачено в тендерній документації, а саме в а саме Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ІІІ пункту 8.Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг).
Проте, Замовник в супереч статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та в супереч самій Тендерній документації допускає порушення, і зазначає, що документи, що вимагаються Замовником в технічній специфікації повинні бути видані Учаснику процедури закупівлі. Дане порушення допущено в Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Таким чином одна частина тендерної документації йде в розріз іншою частиною документації, та суперечить частині 1, 4 та 5 статті 5 і порушує статтю 16 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Окрім цього, Замовник, всупереч ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» допускає порушення щодо недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Адже саме Замовник висунув наступні вимоги у ТД:
- сертифікат на систему управління якістю;
- сертифікат на систему екологічного управління;
- сертифікат на систему управління щодо протидії корупції;
Аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-третє, порушується пункт 2. статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», який гласить, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Адже наявність відсутність сертифікатів ставить в нерівні умови учасників.
Дане твердження також є доречним і до вимоги, щодо про те, що документи, що вимагаються Замовником в технічній специфікації повинні бути видані Учаснику процедури закупівлі.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною яка порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, та внести зміни в тендерну документацію, шляхом усунення даних дискримінаційних вимог.
Проаналізувавши всі допущені Замовником порушення тендерної документації, та керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституції України, просимо усунути відповідні порушення самостійно, переглянути та внести зміни до закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва - ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація – Облаштування інтерактивного громадського простору "Місце щасливих людей" на площі Олекси Гасина у м.Львові (Капітальний ремонт площі)», ідентифікатор закупівлі - UA-2021-10-23-001711-a.
У випадку не усунення даних порушень, залишаємо за собою право оскаржувати порушення Замовника до органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Директор ТОВ «Альтбуд ЛВ» ___________________ Кухтицький А.С.
Замовником будуть внесені зміни у тендерну документацію, оскільки оскарження процедури закупівлі в Антимонопольному комететі України призведе до затягнення процедури закупівлі, що унеможливить виконання робіт та використання виділених коштів по об'єкту в поточному році. Проте, Замовник не погоджується з обставинами, що наведені у скарзі, оскільки вимоги наведені у Тендерної документації відповідають законодавству України. Голова тендерного комітету Роман Гавчак
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-04-000005 ● db37139f90a3464c8e9ba2212ac223a9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 09:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2022 № 108
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
10. UA-2021-10-23-001711-a
Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
14 554 873,00 Облаштування інтерактивного громадського простору «Місце щасливих людей» на площі Олекси Гасина у м.Львові (Капітальний ремонт площі) Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-08 07:25:22
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Галицькою районною адміністрацією Львівської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-12 17:44:30
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 08.04.2022 відповідно до здійснення моніторингу UA-M-2022-04-04-000005 від 05.04.2022 щодо закупівлі UA-2021-10-23-001711-a надаємо пояснення:
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 “Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування”, затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначена на підставі проектно-кошторисної документації погодженої Рішенням Львівської міської ради «Про погодження проектно-кошторисної документації проекту облаштування інтерактивного громадського простору «Місце щасливих людей» на пл. Олекси Гасина у м. Львові» від 19.06.2020 №526, позитивним експертним звітом ДП «Західний експертно-технічний центр держпраці» «Щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за стадією проектування робочий проект «Облаштування інтерактивного громадського простору «Місце щасливих людей» на площі Олекси Гасина (капітальний ремонт площі)» від 24.06.2020 №351.2433.20/2663.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повністю відповідають проектно-кошторисній документації.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення - відповідно до ухвали Львівської міської ради від 29.12.2020 №29 №Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік», ухвали Львівської міської ради від 11.03.2021 №313 «Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік» Ухвали Львівської міської ради від 16.09.2021 №1243 “Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської ради”
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Львівської міської ради 26.10.2021 року о 10:18 за посиланням:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/halytska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2021 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
14 490 000,00
UAH з ПДВ
|
14 415 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" |
14 525 092,46
UAH з ПДВ
|
14 452 318,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
14 415 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 09:06
|
ДУ_припинення_Гасина_Вельт_Капітал.pdf | укладений |
28 листопада 2022 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:47
|
Додаткова_угода_340_1_Вельт_Капітал_Гасина.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 17:49
|
Договірна_Гасина_2021-2022.pdf | укладений |
07 грудня 2021 17:48
|
Договірна_Гасина_2021.pdf | укладений |
07 грудня 2021 17:47
|
Договір№340_Гасина.pdf | укладений |
07 грудня 2021 17:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 340 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 340/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |