Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 ”ZOOM”)
Очікувана вартість
93 800,00 UAH
UA-2021-10-23-001321-a 7e263cc90f074561bf53b888b7a25487
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла БЕРЕЗОВЕНКО

+380952012401 alla.berezovenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі
Код ЄДРПОУ: 40108756
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп. Адмірала Сенявіна‚ 128
Контактна особа: Алла БЕРЕЗОВЕНКО
+380952012401
alla.berezovenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2021 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2021 15:11
Очікувана вартість: 93 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 469,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Для потреб ГУНП в АР Крим та м. Севастополі

Для потреб ГУНП в АР Крим та м. Севастополі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 пачок
Папір А4 ”ZOOM”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки здійснюються Замовником у національній валюті України, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2021 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2021 11:13
ДОДАТОК 3 Проект договору.docx
23 жовтня 2021 11:13
Оголошення.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 листопада 2021 18:11
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виявлено, що загальна сума, яку є можливість витратити на закупівлю паперу, вирахована неправильно, що призводить до того, що спрощену закупівлю треба відміняти через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
01 листопада 2021 18:11
Протокол 79.pdf