Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02136324 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, вулиця Університетська (Ульянових) будинок 33 |
Контактна особа: |
Каркелан Ганна Олександрівна +380615335523 annamurzinova05@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 12:38 |
Очікувана вартість: | 500 838,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 505,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2021 09:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2021 09:40 |
Додаток 4 Проект договору .doc | |
23 жовтня 2021 09:40 |
Технічні характеристики.docx | |
23 жовтня 2021 09:40 |
Тендерна документація .doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 03 грудня 2021 13:20
Звернення до Держаудитслужби
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000075 ● eb05b69bd9de49c3bcc06ef74ab6f19e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2021 № 561
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедури закупівлі: UA-2021-10-23-000508-а, ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби, що проводиться Відділом освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-12 12:02:34
Запит замовнику на пояснення
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби, що проводиться Відділом освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ДК ID: UA-2021-10-23-000508-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
- яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати документи, на підставі яких виділено кошти на вищезазначену закупку Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради. (рішення міської ради/розпорядження міського голови, довідки про зміни до кошторису тощо);
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-17 17:15:41
пояснення-моніторинг
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області (далі по тексту – Замовник) надає інформацію:
- Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі;
- Кошторис по КПКВК 0611182 «Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», по КПКВК 0611181 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення НУШ»
- Довідки про зміни до кошторису на 2021 рік згідно рішення 16 сесії Бердянської міської ради VIII скликання №62 від 19.08.2021р.
Сканкопії зазначених документів у файлі "інформація"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області (далі по тексту – Замовник) надає інформацію про причини неможливості виконання зобов'язання про усунення порушення у Висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-23-000508-a, Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа", ДК 021:2015 80520000-5 Навчальні засоби. Розглянувши Ваш висновок та ретельно вивчивши наведені в ньому порушення повідомляємо про наступне. 1. Розпорядники та одержувачі бюджетних коштів для забезпечення функціонування своїх установ здійснюють закупівлю необхідних товарів, робіт і послуг, оплату за які відповідно до договорів про закупівлю здійснюють через рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України. Під час укладення договору про закупівлю або здійснення іншого правочину розпорядник приймає на себе обов’язок розрахуватися з іншою стороною договору за поставлені товари (виконані роботи, надані послуги), тобто в цей момент для бюджетної установи виникає бюджетне зобов’язання, яким передбачено намір установи здійснити видатки. Поняття термінів бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання наведено в Бюджетному кодексі України та в Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, відповідно до яких згідно п.7 ч.1 ст. 2 Бюджетного кодексу України: бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому. Визначення поняття «замовлення» в даному твердженні є, «Замовлення на закупівлю — це усталена в комерційному обігу форма ділової кореспонденції, яку замовник товарів чи послуг направляє постачальнику із зазначенням в ній типу, кількості, якості, ціни та іншої інформацію про товари чи послуги, які є предметом угоди. В професійній закупівельній діяльності замовлення на закупівлю часто формулюється покупцем як пропозиція (Оферта) продавцеві поставити товари, виконавцеві — надати послуги, підрядникові — виконати роботу. Оскільки таке Замовлення містить безпосередньо (або посиланням на інші документи, якими сторони до цього обмінювалися) суттєві умови пропонованої угоди, а саме: предмет, ціну тощо і виражає намір покупця вважати себе зобов'язаним, то прийняття такої пропозиції чи то шляхом прямого повідомлення, чи шляхом вчинення дій, що свідчать про таке прийняття, є укладанням договору у спрощеній формі в розумінні ч. 1 ст.181 Господарського Кодексу України. В свою чергу Оферта - пропозиція певній стороні укласти договір з урахуванням викладених умов. Оферта вважається прийнятою після її акцепту. Прийняття (акцепт) оферти є юридично значущою дією, наслідком якої є виникнення між сторонами договору. Таким чином бюджетне зобов'язання наступає у випадку визначення переможцем одного із учасників публічних торгів, та оприлюднення з боку Замовника наміру укласти договір з таким переможцем. Звертаємо Вашу увагу, що на момент проведення моніторингу та оприлюднення висновку Держаудитслужби за вказаними закупівлями не було визначено переможця та як наслідок не було оприлюднено намір укласти договір. Це свідчить про те, що Замовником не були взяті на себе бюджетні зобов'язання ні в одному з цих торгах. Посилаючись на ч.1 ст.48 Бюджетного кодексу України порушення цієї норми могло бути тільки у випадку, якщо Замовник оприлюднив намір укласти договір водночас по двом ідентичним за предметом закупівлі торгах. З боку Замовника в даному випадку цих дій не відбувалося. Отже порушень з боку Замовника цієї норми Бюджетного кодексу України не мало місця. 2. Згідно висновку про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства: Дослідженням питання дотримання законодавства підчас планування закупівлі встановлено порушення п.1 ст.40 Закону в частині оголошення процедури ID: UA-2021-10-23-000508-a при відсутності реальної потреби та при наявності раніше оголошеної процедури UA-2021-07-29-000990-c з ідентичним предметом закупівлі, яка станом на поточний час не завершена. Посилаючись на зміст п.1 ст.40 Закону «Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.» слід розуміти, що Замовник використав при проведені закупівлі за предметом «Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа", ДК 021:2015 80520000-5 Навчальні засоби» переговорну процедуру закупівлі. Так як ст. 40 Закону відповідає Розділу VІІ Закону «ПЕРЕГОВОРНА ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ». Але Замовник оголошуючи закупівлю визначив її як «Відкриті торги» при цьому керуючись нормами зазначеними в Розділі IV Закону «Відкриті торги». Таким чином порушення п.1 ст.40 Закону не можуть бути зазначеними як підстава для відміни торгів, так як закупівлі UA-2021-10-23-000508-a, UA-2021-07-29-000990-c за предметом «Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа", ДК 021:2015 80520000-5 Навчальні засоби» відбувалися в статусі Відкритих торгів. Також слід зауважити, що на момент оголошення відкритих торгів UA-2021-10-23-000508-a, закупівля UA-2021-07-29-000990-c була заблокована скаргою до АМКУ. Кінцевий строк розгляду скарги до АМКУ та в порядку абз. 2 ч.22 ст. 18 Закону виконання рішення АМКУ по скарзі збігся з кінцевою датою строку дії тендерних пропозицій, а саме 14.11.2021 р. Виходячи з вищенаведеного просимо Вас скасувати рішення про відміну відкритих торгів UA-2021-10-23-000508-a за предметом «Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа", ДК 021:2015 80520000-5 Навчальні засоби».
2021-11-27 13:12:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • не усунуто
Внести зміни в висновок, враховуючи посилання на п.1 ст.40 Закону, читати як п.1. ст.4 Закону. Викласти Висновок в новій редакції
2021-11-29 13:33:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЕНА ГЕОРГІЇВНА |
500 760,00
UAH з ПДВ
|
269 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
418 977,00
UAH з ПДВ
|
330 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" |
496 080,00
UAH з ПДВ
|
493 575,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БЕССАРАБ ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА" |
500 526,00
UAH з ПДВ
|
495 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЕНА ГЕОРГІЇВНА #2280605169 |
Відхилено |
269 997,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 15:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 листопада 2021 00:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ #2595100231 |
Відхилено |
330 700,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 14:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2021 15:47
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 листопада 2021 00:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" #42367288 |
Відхилено |
493 575,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2021 14:03
|
ФОП "БЕССАРАБ ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА" #2592318846 |
Переможець |
495 690,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:25
|
протокол 462 уо.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 11:42
|
контракт 780.pdf | укладений |
22 грудня 2021 11:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа" | 39 | комплекти |
12 710,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 780 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа" | 39 | комплекти |
12 710,00
UAH
|