Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штучна стовбурова ялинка з хвоєю комбінованою литою 20м Єдиний закупівельний словник ДК 021: 2015 39290000-1 Фурнітура різна (ДК 021:2015 - 39298910-9 Новорічні ялинки)
Очікувана вартість
930 000,00 UAH
UA-2021-10-23-000243-a ● a6987ef957054a13b47cbe785892460a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Бучазеленбуд" Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41141202 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Сілезька 3/23 |
Контактна особа: |
Дика Софія Ігорівна 380459748355 zelen.bud.bucha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 09:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 930 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Штучна стовбурова ялинка з хвоєю комбінованою литою 20м Єдиний закупівельний словник ДК 021: 2015 39290000-1 Фурнітура різна (ДК 021:2015 - 39298910-9 Новорічні ялинки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2021
ДК 021:2015: 39298910-9 — Новорічні ялинки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться після підписання Сторонами видаткової накладної протягом 30 календарних днів з моменту її підписання уповноваженими представниками обох Сторін, але не раніше надходження коштів за даний вид товару на рахунок Замовника від Бучанської міської ради. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 19:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 18:59 |
Перелік змін 2 до ТД.docx | |
02 листопада 2021 18:59 |
Нова редакція 2 Тендерної документації Новорічна ялинка.docx |
02 листопада 2021 19:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 листопада 2021 18:59 |
Перелік змін 2 до ТД.docx
|
||||||
02 листопада 2021 18:59 |
Нова редакція 2 Тендерної документації Новорічна ялинка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-23-000243-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 23 жовтня 2021 10:51
Науково-технічний висновок
Шановний замовнику вимога про надання в пункті 7. Науково–технічного експертного висновоку Про міцність і стійкість ялинок . затвердженний експеротом з технічного обстеження будівель і споруд . є неможливим , тому що ялинка не є обєктом будівництва . Прохання забрати дану вимогу .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2021 22:25
Добрий день!
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Бучазеленбуд» Бучанської міської ради (далі – Підприємство) розглянуто Вашу вимогу стосовно виключення із тендерної документації (далі – ТД) певних вимог, а саме із пункту 7 (сьомого) ТД щодо надання науково – технічного експертного висновку з питань міцності та стійкості ялинки, з підстав неможливості проведення такої експертизи, так як на Вашу думку, штучна стовбурова ялинка не являється об’єктом будівництва.
Слід зазначити, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у розумінні положень, які чітко визначають, що технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена Замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару, які можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування, відповідності, продуктивності, безпечності, процедури якості, методику випробувань і тестувань (п.п. 33 п. 1 ст. 1 З.У. «Про публічні закупівлі»).
Також, звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає Замовнику відповідно до вимог ТД (п.п. 32 п. 1 ст. 1 З.У. «Про публічні закупівлі»).
Крім того, зазначаємо про вимоги пункту 3) частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В даному випадку, вимога надання експертного висновку, визначалась виходячи із необхідних потреб Замовника, із розуміння створення безпечних умов експлуатації, як для безпеки відвідувачів та технічного персоналу обслуговування. Враховували різноманітність виробників штучних ялинок та суб’єктів господарювання у сфері роздрібної торгівлі, які на свою продукцію надають різні сертифікати якості (на болти та гайки, на метал і т.п.), різноманітні висновки та експертизи (на плівку ПВХ, на макушку), атестати випробувань, з чого можливо прийти до висновку, що суб’єкти господарювання звертають увагу на якість, матеріали, безпеку та їх відповідність стандартам і нормам, а отже вимога Замовника не створює будь-яку нерівність для учасників або створення дискримінаційних умов.
Наголошуємо, що зазначена вимога направлена на безпечність експлуатації штучної ялинки, яка має висоту 18 метрів, а отже такий виріб повинен мати здатність виконувати потрібні функції в певних погодних режимах та відповідати певним умовам застосування, технічного обслуговування. При цьому, Замовник не має у своєму штаті відповідних спеціалістів, які зможуть визначити якість металу, зварних швів, клас болтів та інших елементів, що в цілому вливає на міцність, витривалість, надійність такої металевої конструкції.
Крім того, виготовлення такого виробу металевої конструкції потребує робочих креслень та проекту, а отже виходячи із сутності положень Закону України «Про науково і науково-технічну експертизу» такі проекти підпадають під термін «об’єкт наукової та науково-технічної експертизи», а отже є доступна можливість, на договірних умовах, та в стислі терміни провести експертизу з питань міцності та стійкості ялинки, за результатами якої отримати відповідний висновок.
З огляду на вищевикладене, Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, які визначені вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою!
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Бучазеленбуд» Бучанської міської ради (далі – Підприємство) розглянуто Вашу вимогу стосовно виключення із тендерної документації (далі – ТД) певних вимог, а саме із пункту 7 (сьомого) ТД щодо надання науково – технічного експертного висновку з питань міцності та стійкості ялинки, з підстав неможливості проведення такої експертизи, так як на Вашу думку, штучна стовбурова ялинка не являється об’єктом будівництва.
Слід зазначити, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у розумінні положень, які чітко визначають, що технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена Замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару, які можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування, відповідності, продуктивності, безпечності, процедури якості, методику випробувань і тестувань (п.п. 33 п. 1 ст. 1 З.У. «Про публічні закупівлі»).
Також, звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає Замовнику відповідно до вимог ТД (п.п. 32 п. 1 ст. 1 З.У. «Про публічні закупівлі»).
Крім того, зазначаємо про вимоги пункту 3) частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В даному випадку, вимога надання експертного висновку, визначалась виходячи із необхідних потреб Замовника, із розуміння створення безпечних умов експлуатації, як для безпеки відвідувачів та технічного персоналу обслуговування. Враховували різноманітність виробників штучних ялинок та суб’єктів господарювання у сфері роздрібної торгівлі, які на свою продукцію надають різні сертифікати якості (на болти та гайки, на метал і т.п.), різноманітні висновки та експертизи (на плівку ПВХ, на макушку), атестати випробувань, з чого можливо прийти до висновку, що суб’єкти господарювання звертають увагу на якість, матеріали, безпеку та їх відповідність стандартам і нормам, а отже вимога Замовника не створює будь-яку нерівність для учасників або створення дискримінаційних умов.
Наголошуємо, що зазначена вимога направлена на безпечність експлуатації штучної ялинки, яка має висоту 18 метрів, а отже такий виріб повинен мати здатність виконувати потрібні функції в певних погодних режимах та відповідати певним умовам застосування, технічного обслуговування. При цьому, Замовник не має у своєму штаті відповідних спеціалістів, які зможуть визначити якість металу, зварних швів, клас болтів та інших елементів, що в цілому вливає на міцність, витривалість, надійність такої металевої конструкції.
Крім того, виготовлення такого виробу металевої конструкції потребує робочих креслень та проекту, а отже виходячи із сутності положень Закону України «Про науково і науково-технічну експертизу» такі проекти підпадають під термін «об’єкт наукової та науково-технічної експертизи», а отже є доступна можливість, на договірних умовах, та в стислі терміни провести експертизу з питань міцності та стійкості ялинки, за результатами якої отримати відповідний висновок.
З огляду на вищевикладене, Замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, які визначені вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою!
Номер вимоги: UA-2021-10-23-000243-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 23 жовтня 2021 10:53
Технічні умови на ялинки штучні литі від виробника.
Пункт 5 надати технічні умови виробника є дискримінаційним по відношенню до інших виробників продукції які виготовляють згідно діючим нормам в Україні а саме Дсту .Прохання прибрати дану вимогу
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2021 17:42
Доброго дня. Ваше зауваження прийнято до уваги та внесемо відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-10-23-000243-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 23 жовтня 2021 10:55
Висновок Сес
В пункті 6 пишете надати Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ялинки штучні литі від виробника виготовлений у відповідності із Технічними умовами на ялинки штучні литі. це є дискримінацією до виробників продукції які виготовляють ялинки згідно ДСТУ . Прохання добавити вираз або ДСТУ
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2021 17:42
Доброго дня. Ваше зауваження прийнято до уваги та внесемо відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-10-23-000243-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 26 жовтня 2021 22:37
Науково–технічного експертного висновоку
прохання забрати данну вимогу , фраза науковий значить що захищена кандидатська десертація по ялинці що вона є обєктом будівництва . В разі відмови будемо звертатись до АМКУ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2021 17:54
Добрий вечір!
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Бучазеленбуд» Бучанської міської ради (далі – Замовник) розглянуто вимогу щодо вилучення із тендерної документації терміну «Науково-технічного експертного висновку».
Інформує, що експертна діяльність регулюється Законом України «Про науково та науково-технічну експертизу» або Законом України «Про судову експертизу». Також, необхідно зважати на вимоги законодавства з питань науково- технічної експертизи, а саме на об’єкти експертизи. Тобто, ці законодавчі акти є основою для експертної діяльності та акредитації експертів.
Вважаємо, що в даному випадку є непорозуміння термінів та потреб Замовника, а саме Замовнику необхідний безпечний, якісний товар.
Підсумовуючи вищевикладене, Ваша вимога, враховуючи контекст вимоги, не підлягає задоволенню
З повагою!
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Бучазеленбуд» Бучанської міської ради (далі – Замовник) розглянуто вимогу щодо вилучення із тендерної документації терміну «Науково-технічного експертного висновку».
Інформує, що експертна діяльність регулюється Законом України «Про науково та науково-технічну експертизу» або Законом України «Про судову експертизу». Також, необхідно зважати на вимоги законодавства з питань науково- технічної експертизи, а саме на об’єкти експертизи. Тобто, ці законодавчі акти є основою для експертної діяльності та акредитації експертів.
Вважаємо, що в даному випадку є непорозуміння термінів та потреб Замовника, а саме Замовнику необхідний безпечний, якісний товар.
Підсумовуючи вищевикладене, Ваша вимога, враховуючи контекст вимоги, не підлягає задоволенню
З повагою!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТАЛ СІТІ ГРУП" |
929 982,00
UAH з ПДВ
|
929 982,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 листопада 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій