Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВОРОХТЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 20556165 |
Місцезнаходження: | 79595, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Ворохта, ВУЛИЦЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 79 |
Контактна особа: |
Оксана Ткачук +380986059586 budzulako@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 21:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 4 261 512,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 307,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2021 22:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2021 22:01 |
Тендерна документація-1.doc | |
22 жовтня 2021 21:58 |
Додаток №6 Проект договору.doc | |
22 жовтня 2021 21:58 |
Додаток №5 до Ворохта.xls |
22 жовтня 2021 22:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
22 жовтня 2021 22:01 |
Тендерна документація-1.doc
|
||
22 жовтня 2021 21:58 |
Додаток №6 Проект договору.doc
|
||
22 жовтня 2021 21:58 |
Додаток №5 до Ворохта.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Івано-Франківської області (далі- Замовник) надає ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС пояснення. щодо вимоги по закупівлі Капітальний ремонт покрівлі даху Ворохтянського ліцею Ворохтянської селищної ради на вул. Д. Галицького, 79 в смт. Ворохта Надвірнянського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-22-013303-b.
Щодо не виконання вимог Розділу I «Загальні положення» Тендерної документації:
Згідно Тендерної документації по проведенню відкритих торгів в п. 6 Розділу I було вказано, що при поданні пропозиції учасник повинен надати інформацію щодо визначення валюти. В переліку документів не було вказано цієї інформації.
Щодо не виконання вимог Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації:
Згідно Тендерної документації по проведенню відкритих торгів було вказано, що Договірна ціна та обов’язкові додатки до неї подаються окремим архівом «rar./zip.» у форматі «doc.» та у програмному комплексах встановлених тендерною документацією. Кошторисна документація Учасника не подана у відповідному форматі, що є порушенням вимог п. 1 Розділу III.
Щодо не виконання вимог Додатку №3 Тендерної документації:
Згідно Тендерної документації по проведенню відкритих торгів п. 1 Додатку №3, було вказано: якщо обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт є орендоване - учасник надає сканкопії договорів оренди з оригіналів; якщо обладнання, матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших учасник надає – сканкопії таких договорів з оригіналів. Строк на який укладені вищезазначені договори повинен дорівнювати всього строку виконання договору про закупівлю, а саме укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Договір оренди, який був наданий Учаником не є дійсним, так як не має акту приймання передачі техніки від орендодавця орендарю, згідно договору, що є невід’ємною частиною договору та фактом передачі техніки. Замовником визначено, що строк на який укладений договір повинен дорівнювати всьому строку виконання договору про закупівлю, тобто до 31.12.2022 року. А даний договір оренди складений терміном на 1 рік, тобто до 22.07.2022 року, що не відповідає вимогам Замовника. Також учасником не було надано підтвердження наявності водіїв в штаті, які би керували даними механізмами (Краном та Трактором). Тобто, учасник не надав підтвердження наявності у нього необхідних механізмів для виконання даного замовлення.
Щодо не виконання вимог ДОДАТКУ №6 Тендерної документації:
Згідно Тендерної документації по проведенню відкритих торгів в п. 9.7. Розділу 9 Додатку №6 було вказано про те, що Виконавцем (Учасником) завантажується лист довільної форми (що є Додатком № 3 до даного договору) у систему «Prozorro» для погодження із Замовником вибору страхової компанії та умови страхування та в п. 5.2 Розділу 5 Додатку № 6 було вказано про те, що Підрядник (учасник) повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати графік виконання робіт у довільній формі з розписом дати виконання кожного виду робіт, який в подальшому буде використано як додаток до Договору. Жодного документа Учасником не було надано згідно Додатку №6.
Ворохтянський ліцей Ворохтянської селищної ради, Надвірнянського району
Івано-Франківської області вважає протокольне рішення від 15.11.2021 р. про дискваліфікацію учасника правомірним.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-17-000014 ● 954e7165a4a64bda807bc68dfd6e0cc9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 13:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.11.2021 №709
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2021 №709
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2021-10-22-013303-b 22.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-25 14:01:41
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт покрівлі даху Ворохтянського ліцею Ворохтянської селищної ради на вул. Д. Галицького, 79 в смт. Ворохта Надвірнянського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-013303-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Климпуша Миколи Миколайовича те, що ним не надано гарантійного листа щодо визначення валюти гривні, як вимагалось у пункті 6 Розділу І Тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-30 13:59:42
Пояснення щодо проведення моніторингу
Під час розгляду тендерній пропозиції Учасника в тендерній пропозиції було визначення валюти гривні. Ця інформація була надана Учасником в довідці про розкриття рахунку та в кошторисній документації (розрахунку вартості) Учасника, які є невід’ємною частиною тендерної пропозиції. Оскільки до Учасника порівняно не було більше зауважень Замовником прийнято рішення оголосити учасника ФОП Климпуша Миколи Миколайовича переможцем.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства від 01.12.2021 року ВОРОХТЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВОРОХТЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає Вам роз’яснення щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Тендерна документація Замовника містить опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вичерпний перелік яких затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, крім прикладів формальних (несуттєвих) помилок згідно п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». При проведенні нових тендерних процедур зобов’язуємося врахувати та змінити в Тендерній документації зазначену у висновку згідно результату моніторингу інформацію.
2021-12-03 17:18:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПРИВИКА ІГОР СВЯТОСЛАВОВИЧ" |
3 494 084,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Християна |
4 091 091,00
UAH з ПДВ
|
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС |
3 642 894,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ |
3 000 009,60
UAH з ПДВ
|
3 000 009,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЕВОБУД" |
3 143 123,00
UAH з ПДВ
|
3 143 123,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" |
3 532 800,00
UAH з ПДВ
|
3 399 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія" |
3 795 886,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПРИВИКА ІГОР СВЯТОСЛАВОВИЧ" #2783004113 |
Відхилено |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 19:56
|
ТОВ Християна #37638376 |
Відхилено |
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 12:38
|
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС #39628401 |
Відхилено |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 09:47
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛИМПУШ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #3282804495 |
Переможець |
3 000 009,60
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 18:37
|
дод1.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 18:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 14:43
|
3000009,6д.pdf | укладений |
01 грудня 2021 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |