Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Recruitment services for recruitment
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 solovyova@naftogaz.com |
Додаткові контактні особи: |
Медведєва Марина Дмитрівна +380445863700 MedvedyevaM@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE” |
National ID: | 20077720 |
Contact point: |
Valeriia Soloviova +380445863809 solovyova@naftogaz.com |
Additional contacts: |
Медведєва Марина Дмитрівна +380445863700 MedvedyevaM@naftogaz.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 19:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 13:07 |
Очікувана вартість: | 46 921 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 469 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення тендерної пропозиції, що надається учасниками для участі у процедурі закупівлі (Додаток 9 тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. The size of the tender offer security: 100 000,00 UAH. Type of tender security: bank guarantee. Requirements to the bank guarantee as security of the tender offer provided by participants for participation in the procurement procedure (Annex 9 of the tender documentation). The conditions of providing security for tender proposals are specified in paragraph 2 of Section III of the tender documentation. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Виконавець (переможець процедури закупівлі) на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором надає банківську гарантію у розмірі 2% від ціни Договору (проект договору – Додаток 5 тендерної документації). Строк дії такої банківської гарантії протягом строку дії договору закупівлі та додатково 1 (один) місяць. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається учасниками-переможцями – (Додаток 10 тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з оформленням банківської гарантії, як забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. The Contractor (winner of the procurement procedure) to ensure the fulfillment of its obligations under the Contract provides a bank guarantee in the amount of 2% of the Contract price (draft contract - Annex 5 of the tender documentation). The term of such bank guarantee is valid during the term of the purchase agreement and additionally 1 (one) month. Requirements to the bank guarantee as security for fulfillment of obligations under the procurement contract provided by the winning bidders - (Annex 10 of the tender documentation). All costs associated with the bank guarantee, as security for the performance of the contract, are reimbursed at the expense of the participant. |
Publication date: | 22 жовтня 2021 19:59 |
Enquiries until: | 12 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 46 921 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 469 210 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79620000-6: Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Виконавець на підставі отриманої та підписаної Заявки Замовником надає оригінал рахунку-фактури на кожну отриману Заявку. Після цього Замовник перераховує на рахунок Виконавця авансовий платіж у розмірі 30 (тридцяти) відсотків від вартості кожної окремої заявки протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання оригіналу рахунку-фактури. Based on the received and signed Application, the Contractor shall provide the Customer with the original invoice for each received Application. The Customer shall then transfer to the Contractor's account an advance payment of 30 (thirty) percent of the value of each individual application within 5 (five) banking days from the date of receipt of the original invoice. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає автентичний переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. All documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The bidder is responsible for the quality and accuracy of the translation. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Замовник проводить оплату за надані Виконавцем Послуги відповідно до кожної заявки Замовника щодо заявленої вакантної посади у безготівковій формі в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідного Акту наданих послуг та виставлення Виконавцем оригіналу рахунку-фактури. При цьому сума, що має бути сплачена, розраховується з вирахуванням питомої частки сплаченого авансового платежу щодо кожної окремої заявки. The Customer shall pay for the Services provided by the Contractor in accordance with each application of the Customer for the declared vacancy in non-cash form in the national currency of Ukraine by transferring funds to the current account of the Contractor specified in this Agreement within 30 (thirty) banking days from the date of signing the Act. services provided and issuance of the original invoice by the Contractor. In this case, the amount to be paid is calculated minus the specific share of the advance payment paid for each individual application. Строк надання послуг: протягом трьох років з дати укладення цього Договору Term of provision of services: within three years from the date of concluding this Agreement. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2021 20:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2021 19:59 |
Опитувальник ЮО.xls | |
22 жовтня 2021 19:59 |
Опитувальник ФО.xls | |
22 жовтня 2021 19:59 |
Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 жовтня 2021 19:59 |
Проект договору.docx | |
22 жовтня 2021 19:59 |
ТД Послуги щодо пошуку персоналу.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимогами тендерної документації передбачено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 2).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації – до 15:00 год. 22 листопада 2021 року.
Вимога щодо наявності офісів в зазначених вище країнах не є дискримінаційною або такою, що обмежує коло учасників, адже у разі відсутності у учасника власного офісу/офісів у країнах, зазначених у Таблиці 1 Додатка 3, він має підтвердити наявність у нього можливості надання послуг на території відповідної країни на базі офісу його співвиконавця, якого Учасник має намір залучити для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію.
Отже, згідно з визначенням (п.37 частини 1 статті1 Закону) учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію.
ДЛЯ ЦІЛЕЙ ЦЬОГО ЗАКОНУ ДО ОБ’ЄДНАННЯ УЧАСНИКІВ НАЛЕЖАТЬ:
1) окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
2) окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
3) об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Отже, Законом чітко передбачено визначення учасників процедури закупівлі, які належать до об’єднань. Також в тендерній документації зазначено, що у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання (надати підтверджуючий документ).
Щодо кандидатів, згідно п. 12.8 Договору:
«Інформація про всіх кандидатів, які дізнаються про відкриту вакансію завдяки активності Виконавця, або з інших джерел, та протягом дії цього Договору потраплять у поле зору Замовника, буде передана Замовником Виконавцю для включення таких кандидатів до загального списку пошуку, та проходження ними відбору на загальних умовах з іншими кандидатами.»
«Інформація про всіх кандидатів, які дізнаються про відкриту вакансію завдяки активності Виконавця, або з інших джерел, та протягом дії цього Договору потраплять у поле зору Замовника, буде передана Замовником Виконавцю для включення таких кандидатів до загального списку пошуку, та проходження ними відбору НА ЗАГАЛЬНИХ УМОВАХ з іншими кандидатами.»
«Інформація про всіх кандидатів, які дізнаються про відкриту вакансію завдяки активності Виконавця, або з інших джерел, та протягом дії цього Договору потраплять у поле зору Замовника, буде ПЕРЕДАНА ЗАМОВНИКОМ ВИКОНАВЦЮ для включення таких кандидатів до загального списку пошуку, та проходження ними відбору на загальних умовах з іншими кандидатами.»
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо ЮРИДИЧНА ОСОБА, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000113 ● ed91541d71a5448093a85f4ec705c910
- Статус: завершено ● Дата: 10 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-10-22-013077-b 22.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 11:25:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу, очікуваною вартістю 46 921 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-22-013077-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-17 10:46:49
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо пояснення щодо запиту.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 13.01.2022 надаємо наступні пояснення.
Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) має намір закупити послуги рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу.
Предмет закупівлі та його технічні та якісні характеристики обумовлені цілями та потребами НАК “Нафтогаз України”. В рамках Договору планується пошук та підбір кандидатів на посади керівників вищої ланки Компанії у кількості 20 одиниць протягом 3 років. На сьогодні кількість керівників вищої ланки в організаційній структурі НАК “Нафтогаз України” становить більше 20 одиниць. Організаційна структура і кількість керівників, а також особи, які займають керівні посади, не можуть бути постійними елементами в управлінській системі підприємства/компанії, тому чисельність з року в рік може змінюватися або можуть замінюватися керівники.
Надання Послуг рекрутинговими агенціями щодо пошуку персоналу відповідно до внутрішніх стандартів Компанії з метою заповнення вакантних посад керівників вищої ланки здійснюється відповідно до кожного завдання щодо заявленої/их вакантної/их посади/д за стандартними етапами, які зазначені в тендерній документації.
З метою здійснення розрахунку очікуваної вартості закупівлі послуг рекрутингових агенцій щодо пошуку персоналу було отримано три комерційні пропозиції від компаній: Ward Howell Ukraine (ТОВ “УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА”), Odgers Berndtson Ukraine (ТОВ “ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС”), Amrop (ТОВ “Екзекьютів Серч Юкрейн”), які спеціалізуються на надані відповідних послуг та є потенційними учасниками процедури закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг здійснено відповідно п.2.7 Порядку розрахунку очікуваної вартості товарів та послуг (додаток 5 до Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК “Нафтогаз України” під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг (нова редакція), затвердженого протоколом засідання правління від 27.02.2020 №81) та застосована формула ОВ=(ДЦІ1+ … +ДЦІn)/n. Після розрахунку очікувана вартість закупівлі склала 46 921 000,00 грн з урахуванням ПДВ.
Також відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Компанією оприлюднено відповідну інформацію на власному веб-сайті www.naftogaz.com. З такою інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://www.naftogaz.com/technical_and_qualitative_justification.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЗЕКЬЮТІВ СЕРЧ ЮКРЕЙН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 12:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 12:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 12:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНТА КАДРОВІ РІШЕННЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 12:24
|
ТОВ "БОЙДЕН УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 12:37
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС" |
21 490 000,00
UAH з ПДВ
|
9 410 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БОЙДЕН УКРАЇНА" |
28 950 000,00
UAH з ПДВ
|
9 530 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УОРД ХАУЕЛ УКРАЇНА" |
26 750 000,00
UAH з ПДВ
|
9 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКЗЕКЬЮТІВ СЕРЧ ЮКРЕЙН" |
37 729 000,00
UAH з ПДВ
|
15 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕНТ ЕДВАЙЗОРС" #36353094 |
Переможець |
9 410 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 12:13
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 грудня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 09:58
|
Договір від 19.01.2022 №14-28-22.pdf | укладений |
20 січня 2022 09:47
|