Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 5 202 790,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 013,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник при наявності бюджетного фінансування перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості обсягу робіт | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 15:30 |
Зміни до ТД_02.11.2021.docx | |
02 листопада 2021 15:30 |
Технічні вимоги_02.11.2021.pdf | |
02 листопада 2021 15:30 |
Додаток_6_ Проект_договору_нова редакція_02.11.2021.doc | |
02 листопада 2021 15:30 |
ТД__Влаштування системи пожежної сигналізації_2021_Нова редакція_02.11.2021.docx | |
02 листопада 2021 15:30 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_Влаштування системи пожежної сигналізації_02.11.2021.docx | |
22 жовтня 2021 17:36 |
Технічні вимоги.pdf | |
22 жовтня 2021 17:36 |
ТД__Влаштування системи пожежної сигналізації_2021.docx | |
22 жовтня 2021 17:36 |
Додаток_6_ Проект_договору (9).doc | |
22 жовтня 2021 17:36 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_Влаштування системи пожежної сигналізації (1).docx |
02 листопада 2021 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2021 15:30 |
Зміни до ТД_02.11.2021.docx
|
|||
02 листопада 2021 15:30 |
Технічні вимоги_02.11.2021.pdf
|
|||
02 листопада 2021 15:30 |
Додаток_6_ Проект_договору_нова редакція_02.11.2021.doc
|
|||
02 листопада 2021 15:30 |
ТД__Влаштування системи пожежної сигналізації_2021_Нова редакція_02.11.2021.docx
|
|||
02 листопада 2021 15:30 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_Влаштування системи пожежної сигналізації_02.11.2021.docx
|
|||
22 жовтня 2021 17:36 |
Технічні вимоги.pdf
|
|||
22 жовтня 2021 17:36 |
ТД__Влаштування системи пожежної сигналізації_2021.docx
|
|||
22 жовтня 2021 17:36 |
Додаток_6_ Проект_договору (9).doc
|
|||
22 жовтня 2021 17:36 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_Влаштування системи пожежної сигналізації (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вказана вимога у Тендерній документації передбачена з метою надання гарантій того, що відповідні роботи будуть виконані вчасно із застосуванням усієї необхідної техніки та виробничої бази, та жодним чином не є дискримінаційною в аспектах визначених ЗУ "Про публічні закупівлі". Вказане підтвердив у своїх рішеннях Антимонопольний комітет України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-11-000158 ● 508815df49c64a1fa5db32acea2fd134
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 18:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2022 № 69
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 69
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2021-10-22-012580-b 22.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 13:53:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння на об'єкті: Навчальний корпус географічного факультету та архів Львівського національного університету імені Івана Франка за адресою: м. Львів вул. Дорошенка, 41. (Характер робіт – нове будівництво)» (Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен), очікуваною вартістю 5202790,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-22-012580-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 21:27:39
Відповідь на пояснення
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння на об'єкті: Навчальний корпус географічного факультету та архів Львівського національного університету імені Івана Франка за адресою: м. Львів вул. Дорошенка, 41 (Характер робіт – нове будівництво)» (Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) (ID: UA-2021-10-22-012580-b), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 09 вересня 2021 року оголошено закупівлю «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння на об'єкті: Навчальний корпус географічного факультету та архів Львівського національного університету імені Івана Франка за адресою: м. Львів вул. Дорошенка, 41 (Характер робіт – нове будівництво)» (Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) відповідно до потреби здійснення ремонтних робіт відповідного об’єкту. Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння на об'єкті: Навчальний корпус географічного факультету та архів Львівського національного університету імені Івана Франка за адресою: м. Львів вул. Дорошенка, 41 (Характер робіт – нове будівництво)» (Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) (ID: UA-2021-10-22-012580-b). Необхідність закупівлі обумовлена потребою проведення ремонтних робіт навчального корпусу Львівського університету, який є пам’яткою архітектури з метою недопущення її руйнувань та втрат. З урахуванням проведеного аналізу та формування проектно-кошторисної документації були визначені види робіт.
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння на об'єкті: Навчальний корпус географічного факультету та архів Львівського національного університету імені Івана Франка за адресою: м. Львів вул. Дорошенка, 41 (Характер робіт – нове будівництво)» (Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння на об'єкті: Навчальний корпус географічного факультету та архів Львівського національного університету імені Івана Франка за адресою: м. Львів вул. Дорошенка, 41. (Характер робіт – нове будівництво)» (Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
1 Назва предмету закупівлі «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння на об'єкті: Навчальний корпус географічного факультету та архів Львівського національного університету імені Івана Франка за адресою: м. Львів вул. Дорошенка, 41. (Характер робіт – нове будівництво)» (Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування робіт: «Влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння на об'єкті: Навчальний корпус географічного факультету та архів Львівського національного університету імені Івана Франка за адресою: м. Львів вул. Дорошенка, 41. (Характер робіт – нове будівництво)» (Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Види робіт визначені робочим проектом та сформовані у відомостях обсягів робіт є вкрай необхідними для забезпечення встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежогасіння з метою захисту життя та здоров’я учасників освітнього процесу.
Перелік і обсяги робіт, які підлягають виконанню в рамках договору про закупівлю, подані у Додатку № 3 «Технічне завдання» до Тендерної Документації
Місце та строк поставки товарів: м. Львів, вул. Дорошенка, 41 до 21.12.2021 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*,
розміру бюджетного призначення Вартість визначена на основі робочого проекту та звіту експертизу із вказанням вартості робіт, які визначені згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 5 202 790 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення
5 202 790 грн. з ПДВ.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/10/2021-substantiation-37.pdf
Уповноважена особа з публічних закупівель
Іваночко І.Б.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-17-000044 ● 94291e63849d46f7af86832d83a580c5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.05.2022 № 1
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 17.05.2022 № 1
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-10-22-012580-b 22.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "АРГОС" |
5 185 969,20
UAH з ПДВ
|
5 159 955,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Системи безпеки"Захист" |
5 197 984,80
UAH з ПДВ
|
5 171 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "АРГОС" #36248648 |
Переможець |
5 159 955,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2022 13:03
|
Додаткова угода_2_Дорошенка, 41.pdf | зміни до договору |
04 березня 2022 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:01
|
Додатоква угода_1_Дорошенка 41.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 13:17
|
Додатки до договору №60_21 від 01.12.2021.pdf | укладений |
02 грудня 2021 13:17
|
Договір № 60_21 від 01.12.2021.pdf | укладений |
02 грудня 2021 13:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 30.08.2022 р.,при документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, і такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 60/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення фінансування на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 60/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |