Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматична пожежна сигналізація та блискавкозахист будівлі Пластової оселі “Волошки”
Очікувана вартість
130 983,00 UAH
UA-2021-10-22-012461-b 08c2939dfcb64605812207802413f6d3
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Шадий

+380980565301 mik2005@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ПЛАСТОВИЙ ВИШКІЛЬНИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43435856
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 1
Контактна особа: Оксана Шадий
+380980565301
mik2005@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 17:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 18:08
Очікувана вартість: 130 983,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 309,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації


Автоматична пожежна сигналізація та блискавкозахист будівлі Пластової оселі “Волошки” по вул. Зелена, 29-А в с. Волошки Рівненського району Рівненської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Автоматична пожежна сигналізація та блискавкозахист будівлі Пластової оселі “Волошки”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Зелена, буд. 29А, с. Волошки, Рівненська область, 33013, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2021 18:10
Електронний підпис
22 жовтня 2021 17:22
Кошторис (2).pdf
22 жовтня 2021 17:22
Проект_договору (1).docx
22 жовтня 2021 17:22
Додатки_зразки_документів (1).docx
22 жовтня 2021 17:22
ТОМ1 (2).pdf
22 жовтня 2021 17:22
ТОМ2 (2).pdf
22 жовтня 2021 17:22
Проектна документація (2).pdf
22 жовтня 2021 17:22
Вимоги до закупівлі (1).docx
27 жовтня 2021 18:10
Електронний підпис
22 жовтня 2021 17:23
Електронний підпис
22 жовтня 2021 17:22
Кошторис (2).pdf
22 жовтня 2021 17:22
Проект_договору (1).docx
22 жовтня 2021 17:22
Додатки_зразки_документів (1).docx
22 жовтня 2021 17:22
ТОМ1 (2).pdf
22 жовтня 2021 17:22
ТОМ2 (2).pdf
22 жовтня 2021 17:22
Проектна документація (2).pdf
22 жовтня 2021 17:22
Вимоги до закупівлі (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 28 жовтня 2021 09:48
Доброго дня, в оголошенні зазначена вимога "Надати скановану копію оригіналу (-ів) чинного сертифікату(-ів) на систему якості.", уточніть будь ласка, що саме Ви маєте на увазі? який саме сертифікат? та згідно якого нормативно правового акту?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій