Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення попереднього/періодичного профілактичного медичного огляду та психофізіологічної експертизи працівників КП «Комунальник»
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2021-10-22-008974-b dd6a21b6866a4907a4ccf79770d97618
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щуренко Галина

+380982378231 komun_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32164402
Вебсайт: https://www.kpkomunalnik.in.ua/
Місцезнаходження: 87505, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Набережна, 18
Контактна особа: Щуренко Галина
+380982378231
komun_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 15:00
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Код за ДК 021:2015 - 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 людей
Працівники, які підлягають періодичним медичним оглядам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Набережна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
30 людей
Водії транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Набережна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
31 людей
ПФЕ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Набережна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 27 жовтня 2021 15:48
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутності подальшої потреби у закупівлі послуг у кількості та сумі, зазначеній у тендерній документації
Документи:
27 жовтня 2021 15:44
ПРОТОКОЛ скасування закупівлі.docx
Скасовано
Дата скасування відміни: 27 жовтня 2021 15:52
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: у зв"язку з відсутністю подальшої потреби в відсутності у закупівлі послуг у кількості та сумі, зазначеній у тендерній документації.
Документи:
27 жовтня 2021 15:51
ПРОТОКОЛ скасування закупівлі.docx
Виконано
Дата відміни: 27 жовтня 2021 15:57
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: у зв"язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі послуг у кількості та сумі, зазначеній у тендерній документації.
Документи:
27 жовтня 2021 15:57
Електронний підпис
27 жовтня 2021 15:53
ПРОТОКОЛ скасування закупівлі.docx