Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2021 14:13 |
Очікувана вартість: | 2 063 608,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 318,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник при наявності бюджетного фінансування перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості обсягу робіт | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2021 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2021 14:36 |
ТД__Ремонт (реставраційний) приміщень навчального телерадіоцентру ЛНУ імені Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а (1).docx | |
22 жовтня 2021 14:36 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_Ремонт (реставраційний)_Листопадового Чину, 5а (1).docx | |
22 жовтня 2021 14:36 |
Технічні умови_Додаток 7.docx | |
22 жовтня 2021 14:36 |
Додаток_6_ Проект_договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-21-000091 ● bd81f0786b7b47c994a7319e09c518e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2022 № 10-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.06.2022 №10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-10-22-008776-b від 22.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-22 12:47:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального телерадіоцентру ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт- ремонт реставраційний)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-22-008776-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-27 17:30:14
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального телерадіоцентру ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт- ремонт реставраційний)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
(ID: UA-2021-10-22-008776-b), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 22 жовтня 2021 року оголошено закупівлю «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального телерадіоцентру ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт- ремонт реставраційний)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до потреби здійснення ремонтних робіт відповідного об’єкту. Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального телерадіоцентру ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт- ремонт реставраційний)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Необхідність закупівлі обумовлена потребою проведення ремонтних робіт приміщень навчального телерадіоцентру Львівського університету. З урахуванням проведеного аналізу та формування проектно-кошторисної документації були визначені види робіт.
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального телерадіоцентру ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт- ремонт реставраційний)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Уповноважена особа з публічних закупівель Іваночко І.Б.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/10/2021-substantiation-35.pdf
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-27 17:32:05
Надання пояснення
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального телерадіоцентру ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт- ремонт реставраційний)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
(ID: UA-2021-10-22-008776-b), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 22 жовтня 2021 року оголошено закупівлю «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального телерадіоцентру ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт- ремонт реставраційний)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до потреби здійснення ремонтних робіт відповідного об’єкту. Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального телерадіоцентру ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт- ремонт реставраційний)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Необхідність закупівлі обумовлена потребою проведення ремонтних робіт приміщень навчального телерадіоцентру Львівського університету. З урахуванням проведеного аналізу та формування проектно-кошторисної документації були визначені види робіт.
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Ремонт (реставраційний) приміщень навчального телерадіоцентру ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт- ремонт реставраційний)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Уповноважена особа з публічних закупівель Іваночко І.Б.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/10/2021-substantiation-35.pdf
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель: Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель - вжити заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи, тощо, щодо недопущення у подальшому порушень вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону при складані тендерної документації.
2022-07-12 21:04:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
порушення усунуто
2022-07-13 10:48:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2021 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НЕОСТАР ГРУП" |
2 032 083,60
UAH з ПДВ
|
2 021 765,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДРЕМСТАНДАРТ" |
2 056 648,17
UAH з ПДВ
|
2 032 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЕОСТАР ГРУП" #42174506 |
Переможець |
2 021 765,50
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 14:53
|
Додатоква угода_2_Телерадіоцентр.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 18:09
|
Додаток №2 до Договору №29_11-Тл (Неостар Груп).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 17:16
|
Додаткова угода_1_Телерадіоцентр.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 22:57
|
Додатки до договору № 29_11-Тл (1).pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 22:57
|
Договір 29_11-Тл (2).pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 22:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 17:51
|
Додатки до договору № 29_11-Тл.pdf | укладений |
30 листопада 2021 17:12
|
Договір 29_11-Тл.pdf | укладений |
30 листопада 2021 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення тендерного комітету завантажено повторно Договір у зв'язку із технічною опискою у даті. |
Номер договору про закупівлю: | 29/11-Тл |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни у Договорі в частині уточнення інформації щодо витрат підрядника, що пов'язані з устаткуванням, що монтується. |
Номер договору про закупівлю: | 29/11-Тл |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 29/11-Тл |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору в частині покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (уточнення фінансування на 2022 р.) |
Номер договору про закупівлю: | 29/11-Тл |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |