Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 43229131 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10 |
Контактна особа: |
Крічфалуші Юрій Андрійович +380960897470 jurakrichi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 12:49 |
Очікувана вартість: | 896 592,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 965,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 13:41 |
Перелік змін до тендерної документації з закупівлі.docx | |
04 листопада 2021 13:41 |
Тендерна документація масло(нова редакція).docx | |
01 листопада 2021 08:40 |
Додаток 4 Проєкт договору(нова редакція).docx |
04 листопада 2021 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 листопада 2021 13:41 |
Перелік змін до тендерної документації з закупівлі.docx
|
||||||
04 листопада 2021 13:41 |
Тендерна документація масло(нова редакція).docx
|
||||||
01 листопада 2021 08:40 |
Додаток 4 Проєкт договору(нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до вимог ТД зазначених у додатку 3 товар повинен бути фасований в упаковці виробника з маркуванням. Розрахунок за поставлений товар замовник здійснює за відповідну вагу партії поставленого товару (в кілограмах) таким чином формат упаковки (фасування) товару визначає учасник і замовник в залежності від кількості товару який необхідно поставити в конкретній партії в окремий заклад але упаковка товару обов‘язково повинна бути упаковкою виробника.
У відповідь на ваше запитання повідомляємо , що у відповідності до положень ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до положень п.28 Методологічних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (складів, приміщень, харчоблоків, транспортних засобів, холодильного обладнання тощо) в тендерній документації рекомендовано передбачати подання таким учасником інформації про наявність техніки, обладнання, приміщень, складів, транспортних засобів, холодильного обладнання, тощо та копій документів, які підтверджують їх наявність та правовий статус (володіння, користування тощо). Наведене вами у запитання рішенні колегії АМККУ №389-р/пк-пз у закупівлі UA-2016-12-30-000549-a стосується закупівлі вугілля кам'яного, що на відміну від предмета даної закупівлі (вершкове масло) не потребує відповідних умов зберігання та не застосовується до споживання малолітніми дітьми, що в свою чергу спричиняє підвищені вимоги до якості продукції, що постачається. Також рекомендуємо учаснику ПРИСКІПЛИВО ознайомитись з умовами тендерної документації, особливо щодо умов постачання продукції та врахувати те що постачати товар необхідно у багато освітніх закладів громади одночасно відповідно до заявок окремих закладів, а відповідні заклади не мають належних умов для тривалого зберігання продукції, що швидко псується (якою є вершкове масло) у великих кількостях, а тому в учасника вимагається наявність відповідної матеріальної бази. Просимо врахувати потенційного учасника, що умови виконання договору, що передбачені в ТД змінюватися під час виконання договору не будуть, а тому враховуючи велику соціальну важливість питання забезпечення харчуванням закладів освіти, спроби учасника у разі його перемоги і укладання договору із замовником з метою економії возити продукцію не згідно заявки, а так «як зручно Учаснику» призведуть до розірвання такого договору та застосування відповідних штрафних санкцій (зазначених у проекті договору) та відповідне звернення в компетентні органи для належного реагування.
У тендерній документації чітко зазначено кількість товару яку необхідно поставити замовнику та одиниці виміру. Відповідну ціну тендерної пропозиції Ви повинні сформувати відповідно до наданих даних. При уважному вивченні тендерної документації в ній можна знайти зазначення того, що: Масло вершкове – повинне відповідати ДСТУ 4399:2005, натуральне без додаткових домішків і рослинних жирів, з масовою часткою жиру не менше 72 % (згідно постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»), фасоване в упаковці виробника з маркуванням. Замовник не визначає вимоги щодо об'єму (ваги) упаковки товару з таких причин: 1. Масло вершкове буде постачатися у велику кількість закладів освіти, що матимуть різну добову потребу, і ця потреба не має сталого постійного характеру, а в специфіку умов роботи закладів є змінною величиною.
Встановлення певного об'єму (ваги) упаковки є дискримінацією учасника позаяк не існує певного нормативного акту, що затверджує вимоги до виробників фасувати товар тільки в упаковку визначеного об'єму (ваги), а отже у різних виробників він буде відрізнятися тому встановивши відповідний об'єм (вагу) фасування у ТД Замовник обмежив би участь у закупівлі потенційних учасників.
Замовником у тендерній документації чітко визначено кількість товару яку передбачено закупити 3 815 кг. У попередніх відповідях на запитання Вам було чітко роз'яснено, чим обумовлено не визначність конкретного фасування товару. Технічне завдання замовник формулює виходячи з потреби підпорядкованих закладів освіти таким чином, щоб забезпечити стале і безперебійне харчування учнів і вихованців закладів освіти якісними продуктами харчування. Нездатність розрахувати собівартість є власним ризиком потенційного учасника закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000117 ● f2b75539314445a5a80baaaeea4f7467
- Статус: завершено ● Дата: 09 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
15.02.2022 № 90
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15.02.2022 № 90
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-10-22-008325-b 22.10.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-15 15:47:06
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-008325-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Чим Ви, як уповноважена особа КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі Замовник), можете обґрунтувати відповідність тендерної пропозиції ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЯ ФЕДОРОВИЧА умовам тендерної документації та прийняте рішення про визначення її переможцем закупівлі (протокол від 09 грудня 2021 р. № 190), тоді як:
В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими в тендерній пропозиції:
-копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника(офіційного імпортера) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – тиденної давнини на день подання пропозиції. Всі надані Учасником вищезазначені сертифікати, декларації, посвідчення якості повинні бути надані виробником або офіційним імпортером з яким в Учасника наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції.
- Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера) адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі, у обсягах що визначений цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів протягом всього строку дії договору про закупівлю. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі...»
При цьому, що учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЄМ ФЕДОРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 02.01.2021 №3, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Скомекс - Україна» на поставку продукції молочної та надано декларацію виробника щодо поставки товару, в тому числі, масло селянське солодковершкове 72,5% жиру (пач.), однак інформація зазначена в гарантійному листі від ТОВ «Скомекс – Україна» не відповідає предмету даної закупівлі за ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло, а саме: масло вершкове та не вірно зазначено унікальний номер оголошення, що суперечить установленим умовам Замовника викладених у додатку 3 до тендерної документації.
3. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЄМ ФЕДОРОВИЧЕМ на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 190)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 14:31:01
Пояснення по запиту на моніторинг
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу на закупівлю ДК 0212015 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове) (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-10-22-008325-b
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. та Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державного стандарту ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови. Зі змінами, а також Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний веб-сайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Інформацію про споживчі ціни на продукти харчування по області за вересень 2021 року Головного управління статистики у Закарпатській області від 11.10.2021 року (що додається до пояснення) та індекс споживчих цін відповідно показників зазначених у Постанові КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2021 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2022 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами). Оскільки, Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області, на даний час немає діючої веб-сторінки, то інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», публікується на сайті головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради, за посиланням: http://vynogradiv.osv.org.ua/news/1642430023/
2. Чим Ви, як уповноважена особа КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі Замовник), можете обґрунтувати відповідність тендерної пропозиції ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЯ ФЕДОРОВИЧА умовам тендерної документації та прийняте рішення про визначення її переможцем закупівлі (протокол від 09 грудня 2021 р. № 190), тоді як:
В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими в тендерній пропозиції:
-копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника(офіційного імпортера) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. Всі надані Учасником вищезазначені сертифікати, декларації, посвідчення якості повинні бути надані виробником або офіційним імпортером з яким в Учасника наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції.
- Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера) адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі, у обсягах що визначений цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів протягом всього строку дії договору про закупівлю. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі...»
При цьому, що учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЄМ ФЕДОРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 02.01.2021 №3, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Скомекс - Україна» на поставку продукції молочної та надано декларацію виробника щодо поставки товару, в тому числі, масло селянське солодковершкове 72,5% жиру (пач.), однак інформація зазначена в гарантійному листі від ТОВ «Скомекс – Україна» не відповідає предмету даної закупівлі за ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло, а саме: масло вершкове та не вірно зазначено унікальний номер оголошення, що суперечить установленим умовам Замовника викладених у додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до положень п. 2.1. п.2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Розділу Оцінка тендерної пропозиції., що складений на виконання Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства від 15.04.2020 № 710 Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зокрема зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах. Таким чином у документі учасника наявна формальна помилка, що не може бути підставою для відхилення. Окрім того у зазначеному Вами гарантійному листі є чітке посилання на наявність договору між учасником і виробником, який також наданий у складі тендерної пропозиції, а також учасником надано у складі тендерної пропозиції декларацію виробника на товар , що є предметом закупівлі в якій чітко зазначено найменування Учасника, а даний документ є де-факто єдиним документом, що вимагався Замовником у складі тендерної пропозиції яким підтверджується якість товару, оскільки він містить інформацію про відповідність державним стандартам, строк зберігання, та технічні характеристики, а отже учасником підтверджено наявність господарських відносин з виробником і можливість поставки товару відповідно до умов тендерної документації. Також відповідно до положень п.п1.6 п.1 розділу інструкція з підготовки тендерної документації. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Гарантійний лист виробника не є документом вимоги про форму складання чи наявність якого в учасника публічних закупівель визначено чинним законодавством України, а тому в Замовника не було об'єктивних підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, позаяк відповідно до принципів здійснення публічних закупівель ними є зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також рішення Замовника базується і на практиці оскарження рішень замовників в АМКУ відповідно до якої вважається порушення з боку замовника надмірний формальний підхід при оцінці тендерної пропозиції учасника, якщо інформація яку вимагав замовник в одному документі не була зазначена у ньому а міститься в інших документах, а надані учасником документів не вливають жодним чином на ціну тендерної пропозиції, підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, відповідність тендерної пропозиції технічним характеристикам предмета закупівлі. Крім того слід наголосити, що основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев'яти цифр. Групи цифр у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Відповідно перші три цифри визначають групу - 15500000-3 Продукція молочна, таким чином учасником виконано вимоги Замовника.
2. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЄМ ФЕДОРОВИЧЕМ на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 190)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору. Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до положень ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою замовника Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи те, що у замовника виникла об'єктивна необхідність опрацювання значного обсягу інформації для підготовки договору про закупівлю, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 01 лютого 2022 р., яке було затверджено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №218 від 28.12.2021 року (що додається). Враховуючи положення ЗУ «Про публічні закупівлі» з нього не випливає обов'язку замовника публікувати зазначений вище протокол у електронній системі закупівлі під час проведення процедури закупівлі, а також законодавство не містить чітко визначеного поняття «обґрунтована необхідність» відносно продовження строків укладання договору про закупівлю.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ" |
896 410,55
UAH з ПДВ
|
896 410,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НЕМЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ" |
896 570,00
UAH з ПДВ
|
896 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ" #2642910737 |
Переможець |
896 410,55
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 15:23
|
ДУ №3 до Договору №10.pdf | зміни до договору |
24 січня 2023 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 15:07
|
ДУ №2 до Договору №10.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2022 09:25
|
ДУ №1 до Договору №10.pdf | зміни до договору |
12 липня 2022 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:19
|
Договір №10 | укладений |
05 січня 2022 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до п.13.13.7 Договору №10 від 05.01.2022 року, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі, на підставі цінової довідки №15.06-07/124 від 07.07.2022 року виданої Закарпатською ТПП та у зв’язку із значним збільшенням цін на ринку Сторони вирішили збільшити ціну за одиницю товару в межах десяти відсотків, а саме внести зміни до п.7.6 Договору №10 від 05.01.2022 року «Ціна за одиницю продукції:» |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.13.13.8 Договору, Сторони вирішили продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |