Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове)
Очікувана вартість
896 592,00 UAH
UA-2021-10-22-008325-b 797f2092334e417d8eeee3354c7648c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крічфалуші Юрій Андрійович

+380960897470 jurakrichi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 43229131
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Крічфалуші Юрій Андрійович
+380960897470
jurakrichi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 01:00
Початок аукціону: 15 листопада 2021 12:49
Очікувана вартість: 896 592,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 965,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3815 кг
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, місто Виноградів, вул. Копанська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом заповнення електронного поля "Заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Форма підтвердження: заява
Опис: Якщо в учасника наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), він надає інформацію в довільній формі про те, що такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом заповнення електронного поля "Заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 14:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 листопада 2021 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2021 13:41
Перелік змін до тендерної документації з закупівлі.docx
01 листопада 2021 08:40
Перелік змін до тендерної документації з закупівлі.docx
04 листопада 2021 13:41
Тендерна документація масло(нова редакція).docx
01 листопада 2021 08:40
Тендерна документація масло(нова редакція).docx
22 жовтня 2021 14:21
Тендерна документація масло.docx
01 листопада 2021 08:40
Додаток 4 Проєкт договору(нова редакція).docx
22 жовтня 2021 14:21
Додаток 4 Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фасовка масла
Дата подання: 25 жовтня 2021 09:55
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 09:54
масло повинно бути у пачці 200г?або моноліт?
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до вимог ТД зазначених у додатку 3 товар повинен бути фасований в упаковці виробника з маркуванням. Розрахунок за поставлений товар замовник здійснює за відповідну вагу партії поставленого товару (в кілограмах) таким чином формат упаковки (фасування) товару визначає учасник і замовник в залежності від кількості товару який необхідно поставити в конкретній партії в окремий заклад але упаковка товару обов‘язково повинна бути упаковкою виробника.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 жовтня 2021 09:39
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 15:20
Доброго дня, шановний Замовнику. Так, відповдіно до вимог ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються зокерма за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно вимог тендерної документації (Додаток 1) Учасник повинен зокрема надання довідки про наявність довідки про наявність , складського приміщення для зберігання продовольчих товарів загальною площею не менше 260 кв.м з холодильною камерою об'ємом не менше 150 м3 та морозильною камерою об'ємом не менше 50 м3, що розташоване на території Виноградівської ОТГ Закарпатської області. Вимога щодо розташування складського приміщення на території Виноградівської ОТГ є дискримінаційною по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть виконати умови поставки, але не мають відповідних складів на території району. Така ж правова позиція висвітлена у рішенні колегії АМККУ №389-р/пк-пз у закупівлі UA-2016-12-30-000549-a. Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести відповдіні зміни щодо вищезазначеної умови так як вона обмежує участь інших учасників. У випадку не задоволення вказаних вимог, будемо змушені звернутися до АМКУ та правоохоронних органів так як з огляду на зміст документації закупівля містить корупційні ознаки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний потенційний Учасник!
У відповідь на ваше запитання повідомляємо , що у відповідності до положень ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до положень п.28 Методологічних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (складів, приміщень, харчоблоків, транспортних засобів, холодильного обладнання тощо) в тендерній документації рекомендовано передбачати подання таким учасником інформації про наявність техніки, обладнання, приміщень, складів, транспортних засобів, холодильного обладнання, тощо та копій документів, які підтверджують їх наявність та правовий статус (володіння, користування тощо). Наведене вами у запитання рішенні колегії АМККУ №389-р/пк-пз у закупівлі UA-2016-12-30-000549-a стосується закупівлі вугілля кам'яного, що на відміну від предмета даної закупівлі (вершкове масло) не потребує відповідних умов зберігання та не застосовується до споживання малолітніми дітьми, що в свою чергу спричиняє підвищені вимоги до якості продукції, що постачається. Також рекомендуємо учаснику ПРИСКІПЛИВО ознайомитись з умовами тендерної документації, особливо щодо умов постачання продукції та врахувати те що постачати товар необхідно у багато освітніх закладів громади одночасно відповідно до заявок окремих закладів, а відповідні заклади не мають належних умов для тривалого зберігання продукції, що швидко псується (якою є вершкове масло) у великих кількостях, а тому в учасника вимагається наявність відповідної матеріальної бази. Просимо врахувати потенційного учасника, що умови виконання договору, що передбачені в ТД змінюватися під час виконання договору не будуть, а тому враховуючи велику соціальну важливість питання забезпечення харчуванням закладів освіти, спроби учасника у разі його перемоги і укладання договору із замовником з метою економії возити продукцію не згідно заявки, а так «як зручно Учаснику» призведуть до розірвання такого договору та застосування відповідних штрафних санкцій (зазначених у проекті договору) та відповідне звернення в компетентні органи для належного реагування.
фасовка масла
Дата подання: 26 жовтня 2021 10:05
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 15:21
Тобто Вам можливо відвантаждувати як пачку 200г так и моноліт 5,10, 20 кг? така невизначенність з упаковкою унеможливлює рівність Учасників та не дає можливості чіткого прорахунку пропозиції, адже наприклад у листопаді потрібно вдвантажувати масло моноліт а у гружні моноліт+пачка 200г, а у січні тільки пачку 100г. Ці обставини мають визначну роль при прорахунку ціни. Потрібн овнести зіми до ТД та надати чітке визначення предмета закупівлі а саме фасовку масла.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
У тендерній документації чітко зазначено кількість товару яку необхідно поставити замовнику та одиниці виміру. Відповідну ціну тендерної пропозиції Ви повинні сформувати відповідно до наданих даних. При уважному вивченні тендерної документації в ній можна знайти зазначення того, що: Масло вершкове – повинне відповідати ДСТУ 4399:2005, натуральне без додаткових домішків і рослинних жирів, з масовою часткою жиру не менше 72 % (згідно постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»), фасоване в упаковці виробника з маркуванням. Замовник не визначає вимоги щодо об'єму (ваги) упаковки товару з таких причин: 1. Масло вершкове буде постачатися у велику кількість закладів освіти, що матимуть різну добову потребу, і ця потреба не має сталого постійного характеру, а в специфіку умов роботи закладів є змінною величиною.
Встановлення певного об'єму (ваги) упаковки є дискримінацією учасника позаяк не існує певного нормативного акту, що затверджує вимоги до виробників фасувати товар тільки в упаковку визначеного об'єму (ваги), а отже у різних виробників він буде відрізнятися тому встановивши відповідний об'єм (вагу) фасування у ТД Замовник обмежив би участь у закупівлі потенційних учасників.
фасовка масла
Дата подання: 29 жовтня 2021 10:15
Дата відповіді: 30 жовтня 2021 13:32
визначення конкретноъ ваги упаковки не є дискримінайіною вимогою, адже фосовка пачки : 180г - є у вилекої кількості постачальників 200г - є у вилекої кількості постачальників -моноліт 5кг - є у вилекої кількості постачальників - моноліт 10кг- є у вилекої кількості постачальників а ось невизначення певної ваги упаковки у нерівні умови учасників, адже один запропонує моноліт 5 кг, а потім на зкалда потрібно буде 1 кг масла, і виконати замовлення в упаковці виробника не буде можливості, адже потрібно бути відрізати шматок або постачати в упаковці 1кг, або пачки по 200г - що призведе до підвищення собівартості. Прохання чітко визначити вагу масла.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник!
Замовником у тендерній документації чітко визначено кількість товару яку передбачено закупити 3 815 кг. У попередніх відповідях на запитання Вам було чітко роз'яснено, чим обумовлено не визначність конкретного фасування товару. Технічне завдання замовник формулює виходячи з потреби підпорядкованих закладів освіти таким чином, щоб забезпечити стале і безперебійне харчування учнів і вихованців закладів освіти якісними продуктами харчування. Нездатність розрахувати собівартість є власним ризиком потенційного учасника закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-15-000117 ● f2b75539314445a5a80baaaeea4f7467
  • Статус: завершено ● Дата: 09 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2022 13:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород

15.02.2022 № 90

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15.02.2022 № 90

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-10-22-008325-b 22.10.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-15 15:47:06

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-008325-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Чим Ви, як уповноважена особа КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі Замовник), можете обґрунтувати відповідність тендерної пропозиції ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЯ ФЕДОРОВИЧА умовам тендерної документації та прийняте рішення про визначення її переможцем закупівлі (протокол від 09 грудня 2021 р. № 190), тоді як:
В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими в тендерній пропозиції:
-копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника(офіційного імпортера) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – тиденної давнини на день подання пропозиції. Всі надані Учасником вищезазначені сертифікати, декларації, посвідчення якості повинні бути надані виробником або офіційним імпортером з яким в Учасника наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції.
- Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера) адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі, у обсягах що визначений цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів протягом всього строку дії договору про закупівлю. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі...»
При цьому, що учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЄМ ФЕДОРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 02.01.2021 №3, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Скомекс - Україна» на поставку продукції молочної та надано декларацію виробника щодо поставки товару, в тому числі, масло селянське солодковершкове 72,5% жиру (пач.), однак інформація зазначена в гарантійному листі від ТОВ «Скомекс – Україна» не відповідає предмету даної закупівлі за ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло, а саме: масло вершкове та не вірно зазначено унікальний номер оголошення, що суперечить установленим умовам Замовника викладених у додатку 3 до тендерної документації.

3. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЄМ ФЕДОРОВИЧЕМ на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 190)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-17 14:31:01

Пояснення по запиту на моніторинг

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу на закупівлю ДК 0212015 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове) (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-10-22-008325-b
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. та Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державного стандарту ДСТУ 4399:2005 Масло вершкове. Технічні умови. Зі змінами, а також Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний веб-сайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Інформацію про споживчі ціни на продукти харчування по області за вересень 2021 року Головного управління статистики у Закарпатській області від 11.10.2021 року (що додається до пояснення) та індекс споживчих цін відповідно показників зазначених у Постанові КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2021 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2022 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами). Оскільки, Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області, на даний час немає діючої веб-сторінки, то інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», публікується на сайті головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради, за посиланням: http://vynogradiv.osv.org.ua/news/1642430023/

2. Чим Ви, як уповноважена особа КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі Замовник), можете обґрунтувати відповідність тендерної пропозиції ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЯ ФЕДОРОВИЧА умовам тендерної документації та прийняте рішення про визначення її переможцем закупівлі (протокол від 09 грудня 2021 р. № 190), тоді як:
В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими в тендерній пропозиції:
-копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника(офіційного імпортера) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. Всі надані Учасником вищезазначені сертифікати, декларації, посвідчення якості повинні бути надані виробником або офіційним імпортером з яким в Учасника наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції.
- Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера) адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі, у обсягах що визначений цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів протягом всього строку дії договору про закупівлю. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі...»
При цьому, що учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЄМ ФЕДОРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 02.01.2021 №3, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Скомекс - Україна» на поставку продукції молочної та надано декларацію виробника щодо поставки товару, в тому числі, масло селянське солодковершкове 72,5% жиру (пач.), однак інформація зазначена в гарантійному листі від ТОВ «Скомекс – Україна» не відповідає предмету даної закупівлі за ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло, а саме: масло вершкове та не вірно зазначено унікальний номер оголошення, що суперечить установленим умовам Замовника викладених у додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до положень п. 2.1. п.2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Розділу Оцінка тендерної пропозиції., що складений на виконання Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства від 15.04.2020 № 710 Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зокрема зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах. Таким чином у документі учасника наявна формальна помилка, що не може бути підставою для відхилення. Окрім того у зазначеному Вами гарантійному листі є чітке посилання на наявність договору між учасником і виробником, який також наданий у складі тендерної пропозиції, а також учасником надано у складі тендерної пропозиції декларацію виробника на товар , що є предметом закупівлі в якій чітко зазначено найменування Учасника, а даний документ є де-факто єдиним документом, що вимагався Замовником у складі тендерної пропозиції яким підтверджується якість товару, оскільки він містить інформацію про відповідність державним стандартам, строк зберігання, та технічні характеристики, а отже учасником підтверджено наявність господарських відносин з виробником і можливість поставки товару відповідно до умов тендерної документації. Також відповідно до положень п.п1.6 п.1 розділу інструкція з підготовки тендерної документації. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Гарантійний лист виробника не є документом вимоги про форму складання чи наявність якого в учасника публічних закупівель визначено чинним законодавством України, а тому в Замовника не було об'єктивних підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, позаяк відповідно до принципів здійснення публічних закупівель ними є зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також рішення Замовника базується і на практиці оскарження рішень замовників в АМКУ відповідно до якої вважається порушення з боку замовника надмірний формальний підхід при оцінці тендерної пропозиції учасника, якщо інформація яку вимагав замовник в одному документі не була зазначена у ньому а міститься в інших документах, а надані учасником документів не вливають жодним чином на ціну тендерної пропозиції, підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, відповідність тендерної пропозиції технічним характеристикам предмета закупівлі. Крім того слід наголосити, що основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев'яти цифр. Групи цифр у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Відповідно перші три цифри визначають групу - 15500000-3 Продукція молочна, таким чином учасником виконано вимоги Замовника.
2. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП ІСАЄВИЧ ЮРІЄМ ФЕДОРОВИЧЕМ на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 190)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору. Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до положень ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою замовника Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи те, що у замовника виникла об'єктивна необхідність опрацювання значного обсягу інформації для підготовки договору про закупівлю, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 01 лютого 2022 р., яке було затверджено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №218 від 28.12.2021 року (що додається). Враховуючи положення ЗУ «Про публічні закупівлі» з нього не випливає обов'язку замовника публікувати зазначений вище протокол у електронній системі закупівлі під час проведення процедури закупівлі, а також законодавство не містить чітко визначеного поняття «обґрунтована необхідність» відносно продовження строків укладання договору про закупівлю.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ" 896 410,55
UAH з ПДВ
896 410,55
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "НЕМЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ" 896 570,00
UAH з ПДВ
896 570,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 23:26
Електронний підпис
13 грудня 2021 23:05
ДОВІДКА 17.pdf
13 грудня 2021 23:05
public_docJura (1).pdf
13 грудня 2021 23:05
public_doc Jura(1).p7s
10 листопада 2021 01:10
Електронний підпис
10 листопада 2021 01:09
3.ПАСПОРТ Ісаєвич Юрій.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
1. Гарантій лист Укр. мова.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
27. Безперебійна поставка.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
19. ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ТОВАРУ.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
30. договір на дератизацію.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
28. 2гарантійний хасп .pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
16. Довідка працівники.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
33. Загальні відомості.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
28.хасп.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
8. Не подання документів.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
18. ст 17 ч. 2.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
16.1 договір Поляк .pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
23.1. наказ на потужність.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
35.витяг.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
14.4. план .pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
5. ст 17 повна.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
36.ідентифікаційний код.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
17.декларація 2020 Ю Ф.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
14.3техпаспорти.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
37. ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
34.виписки.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
6 Демпінг.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
13. рахунок в банку.pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
14. Довідка матбаза .pdf.p7s
10 листопада 2021 01:09
2.згода персональні дані.pdf.p7s

Публічні документи

11 листопада 2021 14:13
Електронний підпис
11 листопада 2021 14:11
12.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
16.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
03.pdf
11 листопада 2021 14:11
07.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
08.pdf
11 листопада 2021 14:11
02.pdf
11 листопада 2021 14:11
11 17 ст.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
18.pdf
11 листопада 2021 14:11
06.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
02.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
06.pdf
11 листопада 2021 14:11
11 17 ст.pdf
11 листопада 2021 14:11
03.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
05.pdf
11 листопада 2021 14:11
01.pdf
11 листопада 2021 14:11
17.pdf
11 листопада 2021 14:11
04.pdf
11 листопада 2021 14:11
14.pdf
11 листопада 2021 14:11
04.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
15.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
18.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
17.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
10.pdf
11 листопада 2021 14:11
16.pdf
11 листопада 2021 14:11
13.pdf
11 листопада 2021 14:11
10.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
05.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
15.pdf
11 листопада 2021 14:11
09. ВИПИСКА .pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
01.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
14.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
09. ВИПИСКА .pdf
11 листопада 2021 14:11
13.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
07.pdf
11 листопада 2021 14:11
08.pdf.p7s
11 листопада 2021 14:11
12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ФОП Ісаєвич Юрій Федорович підтверджує, про те що він як фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ФОП Ісаєвич Юрій Федорович підтверджує, про те що що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником (ФОП Ісаєвич Юрія Федоровича), не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми,

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ФОП Ісаєвич Юрій Федорович підтверджує, про те що в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "НЕМЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ"
#2642910737
Переможець 896 410,55
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ"
#2642910737
896 410,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 16:49
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 15:23
ДУ №3 до Договору №10.pdf зміни до договору
24 січня 2023 15:22
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 15:07
ДУ №2 до Договору №10.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 15:05
Електронний підпис укладений
12 липня 2022 09:25
ДУ №1 до Договору №10.pdf зміни до договору
12 липня 2022 09:25
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:19
Договір №10 укладений
05 січня 2022 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.13.13.7 Договору №10 від 05.01.2022 року, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі, на підставі цінової довідки №15.06-07/124 від 07.07.2022 року виданої Закарпатською ТПП та у зв’язку із значним збільшенням цін на ринку Сторони вирішили збільшити ціну за одиницю товару в межах десяти відсотків, а саме внести зміни до п.7.6 Договору №10 від 05.01.2022 року «Ціна за одиницю продукції:»
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.13.13.8 Договору, Сторони вирішили продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 350 515,62
UAH