Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
6 869 910,00 UAH
UA-2021-10-22-008322-b 688bd99b3b8745c0a87f8a50634416da
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Лупашко

+380677908158
+380487005115
ilupashko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Державний заклад "Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій ім В.П.Чкалова" Міністерства охорони здоровя України"
Код ЄДРПОУ: 01982181
Вебсайт: http://chkalov.odessa.ua
Місцезнаходження: 65084, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар, 85
Контактна особа: Ірина Лупашко
+380677908158, +380487005115
ilupashko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, Замовник звернувся до Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації для отримання висновку стосовно загрози виникнення надзвичайної ситуації,пов’язаної з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років.
Протоколом №13 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської облдержадміністрації від 11.10.2021 року Замовник отримав рішення про те,що ситуацію щодо непостачання газу на об’єкти бюджетних установ протягом осінньо-зимового періоду 2021/2022 років,подальшою загрозою життю та здоров’ю населення області,завдання значних матеріальних збитків,відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України,визначити як загрозу виникнення надзвичайної ситуації та попередньо класифікувати – надзвичайна ситуація регіонального рівня.
Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Загальний обсяг потреби Замовника в предметі Закупівлі на період з листопада 2021року по грудень 2022 року(включно) складає 415 тис. куб. м.
Враховуючи вищезазначене та інформацію про підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладеного 30.09.2021 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 14:24
Оскарження наміру укласти договір: 28 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
415000 метри кубічні
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65058, Україна, Одеська область, м. Одеса, Французький бульвар,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 31 Календарні 70
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 30

Тендерна документація

22 жовтня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-23-000006 ● b299b6486f5942a3b601eee4b71bc33e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2021 13:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.10.2021 Одеса № 667

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.10.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.10.2021 № 667

Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-10-22-008322-b 22.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-23 13:47:13

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена)?
Звертаємо увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-27 10:42:08

Відповідь на запит про надання пояснення ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ від 23.10.2021 № 667, Одеса У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).

Запит 1:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення:
У зв’язку надзвичайною ситуацією на газовому ринку України, а саме: різкому зростанні ціни, яка коливається від 33,6 до 35,7-37,00 гривень, 30 вересня 2021року на засіданні Конгресу місцевих та регіональних влад при Президенті України відбулося підписання Меморандуму, згідно з яким НАК «Нафтогаз України» оприлюднено інформацію щодо можливості укладення середньострокового контракту на постачання газу між НАК «Нафтогаз України» та бюджетними організаціями із фіксованою ціною на газ. Згідно Меморандуму Постачальником газу для потреб бюджетних установ обрано ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» з ціновою пропозицією за 1000 куб. м газу без ПДВ – 13 658,42 грн,
крім того податок на додану вартість за ставкою 20%,
крім того тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи – 124,16 грн без ПДВ, коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед у відповідному періоді на рівні 1,10 умовних одиниць, всього з коефіцієнтом – 136,576 грн, крім того ПДВ - 20% , всього з ПДВ – 163,89 грн за 1000 куб. м.
Всього ціна газу за 1000 куб. м з ПДВ, з урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу, за цим Договором становить 16 554,00 грн, яка є в два ризи меншою за ринкову.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник розрахував очікувану вартість закупівлі, виходячи з потреб природного газу на листопад-грудень 2021 року в розмірі: обсяг - 90 тис. куб. м. що дорівнює очікуваної вартості – 1 489 860,00 грн (Один мільйон чотириста вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят гривень дев’яносто 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20%. Враховуючи потреби Замовника на опалювальний період 2022 року, планові обсяги споживання природного газу становлять – 325 тис. куб. м. що дорівнює очікуваної вартості – 5 380 050,00 (П’ять мільйонів триста вісімдесят тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20%
Обсяги розраховані на підставі попередніх років, а саме річне споживання у 2018,2019,2020 роки.
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» надаємо посилання на сторінку вебсайту ДЗ «ССКС ім. В.П. Чкалова» МОЗ України, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі – природного газу: http://chkalov.odessa.ua/vikoristannya-derzhavnih-koshtiv/

Запит 2:
Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена)? Звертаємо увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена).
Пояснення:
Переговорна процедура обрана Замовником на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення тендера.
Для обґрунтування повідомлення про намір укласти договір із застосуванням переговорної процедури закупівлі враховуючи зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає скановані копії наступних документів :
1. Протокол засідання від 12 жовтня 2021р.№15/09-21 Експертної комісії Державної служби України з надзвичайних ситуацій з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій з Переліком надзвичайних ситуацій (додаток №3 до протоколу №15/09»
2. Завірений належним чином Витяг з протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 11 жовтня 2021року №13,
Більш детальне пояснення з посиланням на вищезазначені документи:
На засіданні експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021року (Протокол засідання №15/09-21-копія додається) прийнято рішення ухвалити в п.2. «Відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за ї рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004р. №368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (додаток3)»
Згідно додатку 3 до Протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 12 жовтня 2021року №13:
«На території більшості областей держави та у м. Києві виникли складні ситуації, пов’язані з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022років. Вищезгадані ситуації можуть спричинити порушення нормальних умов життєдіяльності сотень тисяч мешканців областей, виникнення загрози життю та здоров’ю населення, значні матеріальні збитки та потребують вжиття термінових заходів реагування.
Подальша відсутність газопостачання в умовах опалювального періоду спричинить блокування (припинення) роботи органів державної влади, закладів освіти, культури, соціальних закладів із тимчасовим та постійним перебуванням дітей-сиріт, осіб похилого віку та закладів охорони здоров’я, що в умовах пандемії, пов’язаної із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, є вкрай небезпечним.
Двадцятьма чотирма регіональними комісіями з питань техногенно-економічної безпеки та надзвичайних ситуацій прийнято рішення про визнання ситуацій, які виникли у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, надзвичайними ситуаціями техногенного характеру.»
Згідно Протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської облдержадміністрації від 11 жовтня 2021року №13 (копія додається), комісія вирішила:
«1. Ситуацію щодо непостачання газу на об’єкти бюджетних установ протягом осінньо-зимового періоду 2021/2022 років, подальшою загрозою життю та здоров’ю населення області, завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, визначити як загрозу виникнення надзвичайної ситуації та попередньо класифікувати - надзвичайна ситуація регіонального рівня.»
Таким чином, Державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій імені В.П. Чкалова» Міністерства охорони здоров’я України, як замовник, визначився про намір укласти договір із застосуванням переговорної процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-10-26 18:11:06

Відповідь на запит про надання пояснення ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ від 23.10.2021 № 667, Одеса У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).

Запит 1:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення:
У зв’язку надзвичайною ситуацією на газовому ринку України, а саме: різкому зростанні ціни, яка коливається від 33,6 до 35,7-37,00 гривень, 30 вересня 2021року на засіданні Конгресу місцевих та регіональних влад при Президенті України відбулося підписання Меморандуму, згідно з яким НАК «Нафтогаз України» оприлюднено інформацію щодо можливості укладення середньострокового контракту на постачання газу між НАК «Нафтогаз України» та бюджетними організаціями із фіксованою ціною на газ. Згідно Меморандуму Постачальником газу для потреб бюджетних установ обрано ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» з ціновою пропозицією за 1000 куб. м газу без ПДВ – 13 658,42 грн,
крім того податок на додану вартість за ставкою 20%,
крім того тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи – 124,16 грн без ПДВ, коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед у відповідному періоді на рівні 1,10 умовних одиниць, всього з коефіцієнтом – 136,576 грн, крім того ПДВ - 20% , всього з ПДВ – 163,89 грн за 1000 куб. м.
Всього ціна газу за 1000 куб. м з ПДВ, з урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу, за цим Договором становить 16 554,00 грн, яка є в два ризи меншою за ринкову.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник розрахував очікувану вартість закупівлі, виходячи з потреб природного газу на листопад-грудень 2021 року в розмірі: обсяг - 90 тис. куб. м. що дорівнює очікуваної вартості – 1 489 860,00 грн (Один мільйон чотириста вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят гривень дев’яносто 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20%. Враховуючи потреби Замовника на опалювальний період 2022 року, планові обсяги споживання природного газу становлять – 325 тис. куб. м. що дорівнює очікуваної вартості – 5 380 050,00 (П’ять мільйонів триста вісімдесят тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20%
Обсяги розраховані на підставі попередніх років, а саме річне споживання у 2018,2019,2020 роки.
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» надаємо посилання на сторінку вебсайту ДЗ «ССКС ім. В.П. Чкалова» МОЗ України, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі – природного газу: http://chkalov.odessa.ua/vikoristannya-derzhavnih-koshtiv/

Запит 2:
Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена)? Звертаємо увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена).
Пояснення:
Переговорна процедура обрана Замовником на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення тендера.
Для обґрунтування повідомлення про намір укласти договір із застосуванням переговорної процедури закупівлі враховуючи зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає скановані копії наступних документів :
1. Протокол засідання від 12 жовтня 2021р.№15/09-21 Експертної комісії Державної служби України з надзвичайних ситуацій з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій з Переліком надзвичайних ситуацій (додаток №3 до протоколу №15/09»
2. Завірений належним чином Витяг з протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 11 жовтня 2021року №13,
Більш детальне пояснення з посиланням на вищезазначені документи:
На засіданні експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 12.10.2021року (Протокол засідання №15/09-21-копія додається) прийнято рішення ухвалити в п.2. «Відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за ї рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004р. №368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800-НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня (додаток3)»
Згідно додатку 3 до Протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 12 жовтня 2021року №13:
«На території більшості областей держави та у м. Києві виникли складні ситуації, пов’язані з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022років. Вищезгадані ситуації можуть спричинити порушення нормальних умов життєдіяльності сотень тисяч мешканців областей, виникнення загрози життю та здоров’ю населення, значні матеріальні збитки та потребують вжиття термінових заходів реагування.
Подальша відсутність газопостачання в умовах опалювального періоду спричинить блокування (припинення) роботи органів державної влади, закладів освіти, культури, соціальних закладів із тимчасовим та постійним перебуванням дітей-сиріт, осіб похилого віку та закладів охорони здоров’я, що в умовах пандемії, пов’язаної із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, є вкрай небезпечним.
Двадцятьма чотирма регіональними комісіями з питань техногенно-економічної безпеки та надзвичайних ситуацій прийнято рішення про визнання ситуацій, які виникли у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, надзвичайними ситуаціями техногенного характеру.»
Згідно Протоколу позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської облдержадміністрації від 11 жовтня 2021року №13 (копія додається), комісія вирішила:
«1. Ситуацію щодо непостачання газу на об’єкти бюджетних установ протягом осінньо-зимового періоду 2021/2022 років, подальшою загрозою життю та здоров’ю населення області, завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, визначити як загрозу виникнення надзвичайної ситуації та попередньо класифікувати - надзвичайна ситуація регіонального рівня.»
Таким чином, Державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій імені В.П. Чкалова» Міністерства охорони здоров’я України, як замовник, визначився про намір укласти договір із застосуванням переговорної процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій ім. В.П. Чкалова» Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Заклад) опрацював висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 27.10.2021 Південного офісу Держаудитслужби та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення: 1. Ситуація, що склалася на ринку природного газу за останні два місяця є вкрай нестабільною та непередбачуваною. За даними енергетичної біржи України ціна за природний газ за період з вересень по жовтень 2021 року коливалася від 18,04 грн до 40,00 грн за 1 куб. м з ПДВ, у зв’язку з чим виникли додаткові навантаження на бюджетні установи, оскільки рівень таких цін не був закладений до видаткової частини кошторису. Крім того, потенційні учасники ринку природного газу не брали участь у торгах навіть на рівні ціни за 35,00 грн за 1 куб. м газового палива, що підтверджує відмінена закупівля, проведена Закладом за номером UA-2021-09-24-004727-b в електронній системі закупівель. Для врегулювання вказаної ситуації підписано Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. між Кабінетом Міністрів України в особі Прем’єр-міністра України, Міністра розвитку громад та територій України та Міністра енергетики України, НАК «Нафтогаз України», Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад. від 30.09.2021 року. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2021 № 1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» попередньо схвалено укладання договорів постачання природного газу бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг». Також відповідно до пункту 2 протоколу експертної комісії ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайної ситуації від 12.10.2021 № 15/09-21 ситуацію з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021-2022 років кваліфіковано як надзвичайну ситуацію техногенного характеру державного рівня. У зв’язку з вказаним та з метою недопущення зриву опалювального сезону Закладом прийнято рішення застосувати переговорну процедуру на підставі пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера) з послідуючим укладанням договору з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» за ціною газу 16,554 грн за 1 куб. м з ПДВ, з урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу (як зафіксовано у вказаному Меморандумі). 2. За результатом моніторингу вказаної переговорної процедури Південним офісом Держаудитслужби у висновку встановлено зобов’язання щодо вжиття заходів, встановленим пунктом 2 частини восьмої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель). Заклад не погоджується із зазначеним зобов’язанням органу державного фінансового контролю із наступних підстав, а саме: - відміна переговорної процедури закупівлі унеможливить в подальшому укладання договору з постачальником ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» за оптимальною ціною, у зв’язку з чим замовник буде вимушений проводити закупівлю природного газу у комерційних постачальників за значно вищою ціною, що в подальшому може спричинити до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів; - вважаємо, що порушення, викладене у висновку, є малозначним, тому не впливає на результати закупівлі та не завдає шкоди державним та суспільним інтересам; - також відповідно до частини четвертої статті 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв’язку із вчиненням дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони. Керуючись викладеним, вважаємо за недоцільним вживати заходів щодо відміни процедури закупівлі на підставі викладених аргументованих заперечень до висновку. До відповіді додаються скановані копії документів: 1.Протокол №15/09-21 від 12.10.2021 року експертної комісії ДСНС України 2.Витяг з протоколу №13 від 11.10.2021 року комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської облдержадміністрації.

2021-10-28 12:08:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
#42399676
Переможець 6 869 910,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2021 14:24

Документи

22 жовтня 2021 14:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2021 14:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
#42399676
6 869 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2021 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 10:38
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2022 15:09
Допугода 3 Нафтогаз.pdf зміни до договору
03 жовтня 2022 14:43
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2022 13:39
ДУ 2 Нафтогаз трейдинг.pdf зміни до договору
17 серпня 2022 13:38
ДУ 2 Нафтогаз трейдинг.pdf зміни до договору
17 серпня 2022 13:29
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 11:36
Додаткова угода 1 Нафтогаз Трейдинг.PDF зміни до договору
20 грудня 2021 11:35
Протокол щодо внесення змін 112.PDF зміни до договору
20 грудня 2021 11:35
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 18:45
Договiр_БО_Чкалова.pdf укладений
28 жовтня 2021 18:43
Довiреннiст__Зубарeв.pdf укладений
28 жовтня 2021 18:43
Протокол_Чкалова.pdf укладений
28 жовтня 2021 18:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі,
Номер договору про закупівлю: 14-1010/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення Договору до умов постанови КМУ № 812 від 19.07.2022
Номер договору про закупівлю: 14-1010/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 14-1010/21-БО-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 152 606,26
UAH (в тому числі ПДВ 858 767,71 UAH)