Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук, ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-10-22-006939-a dd05f27baa9e4983a75c2662becdc507
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карюк Юрій Олексійович

380442882108 kievgliera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА
Код ЄДРПОУ: 02214923
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Контактна особа: Карюк Юрій Олексійович
380442882108
kievgliera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Ноутбук, ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій  реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2021 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 18:32
Проект Договору.docx
22 жовтня 2021 18:31
Оголошення ноути.doc
26 жовтня 2021 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 18:32
Проект Договору.docx
22 жовтня 2021 18:31
Оголошення ноути.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 25 жовтня 2021 23:32
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 17:59
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Так, ви можете запропонувати Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978), або Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian з активацією АО 3.0 разом із продукцією, та додатково надати підтвердження на право продажу або встановлення відповідної версії програмного забезпечення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана процедура є спрощеною, та проводиться відповідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-22-006939-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 25 жовтня 2021 23:30
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2021 18:00
Шановний учаснику! Відповідно до вимог Оголошення цієї спрощеної закупівлі, Замовник не обмежує учасників наданням повноважень лише виробником, таким чином Ваше зауваження та посилання на рішення колегії АМКУ не має під собою підстави. Дана вимога є звичайною й сталою поширеною практикою та встановлюється для запобігання постачання неофіційної («нелегально-імпортованої») продукції.
Крім того, ми вважаємо недоведеним та документально непідтвердженим факт неможливості виконання даної вимоги учасниками. Жоден нормативно-правовий документ не містить обмежень щодо отримання листів-підтверджень від виробника, (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні. Тому, не зрозумілим є твердження щодо неможливості отримання вами документів про походження товару від осіб, що мають право на його офіційну реалізацію.
Таким чином, відсутні підстави вважати, що Замовником порушено вимоги Закону та, відповідно, є підстави стверджувати, що з боку Замовника реалізовано власне право щодо визначення характеристик предмету закупівлі та вимог щодо їх підтвердження, виходячи з фактичних потреб Замовника.
Наголошуємо також, що жоден Учасник не може здійснювати тиск на Замовника з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Звертаємо вашу увагу на те, що дана процедура є спрощеною, та проводиться відповідно до умов ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно – ваші посилання на правові норми цього Закону, інші нормативно-правові акти та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладені некоректно, оскільки мають відношення виключно до процедур закупівель, які здійснюються у формі відкритих торгів.
Просимо вас, в подальшому бути уважнішими при визначені правових норм у ваших зверненнях через електронну систему закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Міхно С.В. 99 800,00
UAH з ПДВ
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2021 19:31
Електронний підпис
01 листопада 2021 19:31
проект договору.PDF.p7s
01 листопада 2021 19:31
лист погодження 2.PDF.p7s
01 листопада 2021 19:31
лист погодження 1.PDF.p7s
01 листопада 2021 19:31
наявність працівників 2.PDF.p7s
01 листопада 2021 19:31
Довідка МТБ.PDF.p7s
01 листопада 2021 19:31
Довідка ПДВ.PDF.p7s
01 листопада 2021 19:31
відомості учасника.PDF.p7s
01 листопада 2021 19:31
Довідка Сервісний центр.PDF.p7s
01 листопада 2021 19:31
пояснення що до статуту.PDF.p7s
01 листопада 2021 19:31
копія паспорту та ІПН.PDF.p7s
01 листопада 2021 19:31
Лист виробника.pdf.p7s
01 листопада 2021 19:31
Специфікація 2.JPG.p7s
01 листопада 2021 19:31
Специфікація.JPG.p7s
01 листопада 2021 19:31
техпаспорт.JPG.p7s
01 листопада 2021 19:31
Цінова пропозиція.JPG.p7s
01 листопада 2021 19:30
Електронний підпис
01 листопада 2021 19:29
Довідка ПДВ.PDF
01 листопада 2021 19:29
Довідка досвід виконнання.PDF
01 листопада 2021 19:29
Довідка Сервісний центр.PDF
01 листопада 2021 19:29
Довідка МТБ.PDF
01 листопада 2021 19:29
проект договору.PDF
01 листопада 2021 19:29
Лист виробника.pdf
01 листопада 2021 19:29
Специфікація 2.JPG
01 листопада 2021 19:29
Специфікація.JPG
01 листопада 2021 19:29
лист гарантія про санкціх.PDF
01 листопада 2021 19:29
копія паспорту та ІПН.PDF
01 листопада 2021 19:29
довідка про ліцензіювання.PDF
01 листопада 2021 19:29
техпаспорт.JPG
01 листопада 2021 19:29
відомості учасника.PDF
01 листопада 2021 19:29
лист погодження 2.PDF
01 листопада 2021 19:29
Цінова пропозиція.JPG
01 листопада 2021 19:29
пояснення що до статуту.PDF
01 листопада 2021 19:29
Довідка про субпідрядника.PDF
01 листопада 2021 19:29
наявність працівників 2.PDF
01 листопада 2021 19:29
лист погодження 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Міхно С.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Міхно С.В.
#2653707778
Переможець 99 800,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 14:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Міхно С.В.
#2653707778
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 14:12
Додаток № 1 до договору поставки товарів № 128 від 16.11.2021р..pdf укладений
17 листопада 2021 14:11
Договір поставки товарів № 128 від 16.11.2021р..pdf укладений
17 листопада 2021 14:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ноутбук, ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)». 4 штуки 24 950,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 800,00
UAH