Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15550000-8: Молочні продукти різні (Сметана, Кефір, Йогурт)
Очікувана вартість
1 342 190,00 UAH
UA-2021-10-22-006907-a 34a4b0cc74b54c3fa7823da83ddbee27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крічфалуші Юрій Андрійович

+380960897470 jurakrichi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 43229131
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Крічфалуші Юрій Андрійович
+380960897470
jurakrichi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2021 01:00
Початок аукціону: 15 листопада 2021 13:07
Очікувана вартість: 1 342 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 421,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8140 кг
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, місто Виноградів, вул. Копанська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
4456 кг
Кефір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, місто Виноградів, вул. Копанська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
3507 кг
Йогурт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, місто Виноградів, вул. Копанська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом заповнення електронного поля "Заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Форма підтвердження: заява
Опис: Якщо в учасника наявна заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), він надає інформацію в довільній формі про те, що такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, шляхом заповнення електронного поля "Заява"
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про те, що в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом заповнення електронного поля "Заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 18:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-04-000065 ● 0fdf727880674191a7e37efdb80f667b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2022 14:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород

04.02.2022 № 74

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Іван МАРУЩИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.02.2022 № 74

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-10-22-006907-a 22.10.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-04 15:09:40

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15550000-8: Молочні продукти різні (Сметана, Кефір, Йогурт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-006907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 196)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-09 10:44:32

Пояснення по запиту на моніторинг

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу на закупівлю ДК 0212015 15550000-8 Молочні продукти різні (Сметана, Кефір, Йогурт) (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-10-22-006907-a
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. та Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державних стандартів ДСТУ 4418:2005 Сметана. Технічні умови., ДСТУ 4417:2005 Кефір. Технічні умови., ДСТУ 4343:2004 Йогурти. Загальні технічні умови, а також Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний веб-сайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Інформацію про споживчі ціни на продукти харчування по області за вересень 2021 року Головного управління статистики у Закарпатській області від 11.10.2021 року (що додається до пояснення) та індекс споживчих цін відповідно показників зазначених у Постанові КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2021 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2022 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами).
2. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП «ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ» на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 196)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору. Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Відповідно до положень ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою замовника Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи те, що у замовника виникла об'єктивна необхідність опрацювання значного обсягу інформації для підготовки договору про закупівлю, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 01 лютого 2022 р., яке було затверджено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №224 від 28.12.2021 року (що додається). Враховуючи положення ЗУ «Про публічні закупівлі» з нього не випливає обов'язку замовника публікувати зазначений вище протокол у електронній системі закупівлі під час проведення процедури закупівлі, а також законодавство не містить чітко визначеного поняття «обґрунтована необхідність» відносно продовження строків укладання договору про закупівлю.
Оскільки, Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області, на даний час немає діючої веб-сторінки, то інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», публікується на сайті головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради, за посиланням: http://vynogradiv.osv.org.ua/news/1642430023/


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 1 073 411,80
UAH з ПДВ
1 073 411,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ" 1 341 797,94
UAH з ПДВ
1 341 797,94
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "НЕМЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ" 1 342 000,00
UAH з ПДВ
1 342 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 листопада 2021 12:06
Електронний підпис
18 листопада 2021 12:02
IMG_0001.pdf
11 листопада 2021 21:14
Електронний підпис
11 листопада 2021 21:13
Довідка довкілля.pdf
11 листопада 2021 21:13
пропозиція участі дод 5.pdf
11 листопада 2021 21:13
Договори на автомобілі.pdf
11 листопада 2021 21:13
Витяг з реєстру платників.pdf
11 листопада 2021 21:13
Медичні книжки.pdf
11 листопада 2021 21:13
Договір з Демко.pdf
11 листопада 2021 21:13
Паспорт код.PDF
11 листопада 2021 21:13
Додаток 4 Проєкт договору.pdf
11 листопада 2021 21:13
Сертифікати.pdf
11 листопада 2021 21:13
Відомості про учасника.pdf
11 листопада 2021 21:13
Договір склади.pdf
11 листопада 2021 21:13
пропозиція.pdf
11 листопада 2021 21:13
Гарантія постачальника.PDF
11 листопада 2021 21:13
Декларація.pdf
11 листопада 2021 21:13
Довідка працівники.pdf
11 листопада 2021 21:13
Персонлаьні дані.pdf
11 листопада 2021 21:13
Договір постачальник.PDF
11 листопада 2021 21:13
Опис товару.pdf
11 листопада 2021 21:13
Гарантійний лист стандарти.pdf
11 листопада 2021 21:13
Договір з Сенишин.pdf
11 листопада 2021 21:13
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 грудня 2021 22:59
Електронний підпис
13 грудня 2021 22:52
ДОВІДКА 17.pdf
13 грудня 2021 22:52
public_docJura (1).pdf
13 грудня 2021 22:52
public_doc Jura(1).p7s
10 листопада 2021 00:51
Електронний підпис
10 листопада 2021 00:50
33. Загальні відомості.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
14.3техпаспорти.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
28.хасп.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
37. ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
35.витяг.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
6 Демпінг.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
23.1. наказ на потужність.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
17.декларація 2020 Ю Ф.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
34.виписки.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
19. ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ТОВАРУ.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
3.ПАСПОРТ Ісаєвич Юрій.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
16.1 договір Поляк .pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
1. Гарантій лист Укр. мова.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
16. Довідка працівники.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
8. Не подання документів.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
28. 2гарантійний хасп .pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
27. Безперебійна поставка.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
14.4. план .pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
5. ст 17 повна.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
2.згода персональні дані.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
14. Довідка матбаза.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
30. договір на дератизацію.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
18. ст 17 ч. 2.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
36.ідентифікаційний код.pdf.p7s
10 листопада 2021 00:50
13. рахунок в банку.pdf.p7s

Публічні документи

11 листопада 2021 13:24
Електронний підпис
11 листопада 2021 13:17
15.pdf
11 листопада 2021 13:17
14.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
09. ВИПИСКА .pdf
11 листопада 2021 13:17
14.pdf
11 листопада 2021 13:17
17.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
15.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
18.pdf
11 листопада 2021 13:17
11 17 ст.pdf
11 листопада 2021 13:17
17.pdf
11 листопада 2021 13:17
06.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
07.pdf
11 листопада 2021 13:17
13.pdf
11 листопада 2021 13:17
06.pdf
11 листопада 2021 13:17
04.pdf
11 листопада 2021 13:17
16.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
08.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
05.pdf
11 листопада 2021 13:17
04.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
02.pdf
11 листопада 2021 13:17
12.pdf
11 листопада 2021 13:17
10.pdf
11 листопада 2021 13:17
08.pdf
11 листопада 2021 13:17
11 17 ст.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
09. ВИПИСКА .pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
02.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
01.pdf
11 листопада 2021 13:17
18.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
03.pdf
11 листопада 2021 13:17
07.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
01.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
03.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
13.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
12.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
16.pdf
11 листопада 2021 13:17
10.pdf.p7s
11 листопада 2021 13:17
05.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Повідомляю, що фізична особа – підприємець Грабар Галина Олександрівна, яка є учасником даної процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Повідомляю, що фізична особа – підприємець Грабар Галина Олександрівна, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Повідомляю, що у фізичної особи – підприємця Грабар Галини Олександрівни відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ФОП Ісаєвич Юрій Федорович, підтверджує, проте , що він як фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ФОП Ісаєвич Юрій Федорович, підтверджує, проте , що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником(ФОП Ісаєвич Юрія Федоровича), не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ФОП Ісаєвич Юрій Федорович, підтверджує, проте , що в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "НЕМЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом заповнення електронного поля "Заява"

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, шляхом заповнення електронного поля "Заява"

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом заповнення електронного поля "Заява

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3226519706
Відхилено 1 073 411,80
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 16:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2021 14:49
ФОП "ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ"
#2642910737
Переможець 1 341 797,94
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 11:19

Вимога про усунення невідповідностей

Виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: частині кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження: Відповідно до вимог тендерної документації процедури закупівлі UA-2021-10-22-006907-a (далі-ТД) від учасника вимагалося: 1. Згідно з вимогами п.1 додатку№1 до ТД учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом надання у складі тендерної пропозиції Довідка згідно форми 1 на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за підписом керівника та головного бухгалтера. У довідці учасник обов'язково повинен зазначити наявність (та підтвердити її документально відповідно до вимог ТД) з метою підтвердження можливості зберігання обсягу товарів, що є предметом даної закупівлі з розрахунку забезпечення постійної потреби у харчуванні 4530 учнів та вихованців закладів замовника зазначених у додатку№3.1 до ТД, в належних умовах відповідно до вимог чинного законодавства : складського приміщення для зберігання продовольчих товарів загальною площею не менше 100 кв.м з холодильною камерою об'ємом не менше 150 м3 та морозильною камерою об'ємом не менше 50 м3, що розташоване на території Виноградівської ОТГ Закарпатської області; не менше двох спеціалізованих автотранспортних засобів-фургонів рефрижераторів (ізотермічних фургонів) . Під наявністю слід розуміти власне, орендоване, запозичене або отримане як послугу майно чи технології Форма.1 До довідки додаються: - оригінал або належним чином завірена копія документів, що підтверджує право власності / користування на приміщення (відповідні правовстановлюючі документи видані відповідно до чинного законодавства України: свідоцтво про право власності (витяг з реєстру речових прав),план приміщення (експлікація, тощо із зазначенням площі), у разі, якщо приміщення орендоване додатково надати належним чином завірену копію договору оренди чинного на весь період виконання договору за предметом даної процедури закупівлі; -для кожного зазначеного транспортного засобу: оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом (у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу додатково надати копію договору оренди (укладеного у формі передбаченій чинним законодавством), надання транспортних послуг, інше, чинного протягом всього строку дії договору про закупівлю згідно якого буде здійснюватися Учасник ФОП "ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі, обладнання, матеріально технічної бази та технологій від 11.11.2021 р. №10-т в якій не зазначений ідентифікатор закупівлі та яка не містить підпису головного бухгалтера учасника. У рядку 1 колонки 4 даної довідки відсутня інформація щодо номер витягу з реєстру речових прав складського приміщення. У рядку 1 колонки 3 учасником не зазначена всупереч вимог ТД інформація щодо об'єму відповідних камер для складських приміщень (морозильної та холодильної) наявність яких в учасника передбачена ТД. У колонці 1 рядка 1 даної довідки Учасник зазначає інформацію про наявність у нього торгівельного місця (складські приміщення, які складаються з двох камер для зберігання товару, яке знаходиться за адресою м. Виноградів, вул.Комунальна,17. У колонці 5 рядка 1 даної довідки Учасник зазначає, що зазначене майно орендоване згідно Договору оренди торгівельного місця №3022021 від 10.11.221 року у ТОВ «Ринок «Центральний-2». Наданий учасником Договір №3022021 оренди торгівельного місця та надання послуг від 10 листопада 2021 року у п1.1 та у акті прийому передач об'єкту оренди не містить жодної інформації про передачу в оренду ФОП "ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" складського приміщення та холодильної і морозильної камери відповідних площ і об'єму згідно вимог ТД, а у п.6.1 цього договору зазначено, що він укладений на 12 місяців, що менше періоду виконання договору за предметом закупівлі. Учасником ФОП "ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" не надано у складі тендерної пропозиції оригінал або належним чином завірена копія документів, що підтверджує право власності / користування на приміщення (відповідні правовстановлюючі документи видані відповідно до чинного законодавства України: свідоцтво про право власності (витяг з реєстру речових прав),план приміщення (експлікація, тощо із зазначенням площі) на торгове місце зазначене у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі, обладнання, матеріально технічної бази та технологій від 11.11.2021 р. №10-т.Учасник не надав оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом , а саме Вантажні ізотермічні фургони Isuzu державний номерний знак АО0591ЕХ та АО0569ЕХ Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен виправити зазначені вище невідповідності завантаживши Оновлену довідку про наявність в учасника процедури закупівлі, обладнання, матеріально технічної бази та технологій в якій повинен виправити зазначені вище невідповідності, завантажити відповідно до вимог ТД оригінал або належним чином завірена копія документів, що підтверджує право власності / користування на приміщення (відповідні правовстановлюючі документи видані відповідно до чинного законодавства України: свідоцтво про право власності (витяг з реєстру речових прав),план приміщення (експлікація, тощо із зазначенням площі), у разі, якщо приміщення орендоване додатково надати належним чином завірену копію договору оренди чинного на весь період виконання договору за предметом даної процедури закупівлі, що підтверджують наявність в учасника складського приміщення для зберігання продовольчих товарів загальною площею не менше 100 кв.м з холодильною камерою об'ємом не менше 150 м3 та морозильною камерою об'ємом не менше 50 м3, що розташоване на території Виноградівської ОТГ, а також повинен завантажити копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів Вантажних ізотермічних фургонів Isuzu державний номерний знак АО0591ЕХ та АО0569ЕХ 2. Згідно з вимогами п.2 додатку№1 до ТД учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання Довідки, що містить інформацію про наявність в Учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, досвід та наявність необхідного рівня знань, які будуть задіяні в процесі виконання замовлення. Щодо наявності в учасника працівників, йому необхідно, у складі пропозиції, надати належним чином завірену копію трудової книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника) та наказу про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характеру чинні протягом всього строку дії договору про закупівлю згідно якого буде здійснюватися постачання товару. Учасник повинен надати кольорові скан-копії особових медичних книжок (форма первинної облікової документації №1ОМК) на кожного працівника учасника, що містить інформацію про проходження медичного огляду таким працівником. Учасник ФОП "ГРАБАР ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" надала у складі власної тендерної пропозиції довідку від 11.11.2021 р. №9-т про наявність працівників зі змісту якої не випливає які відповідна кваліфікація, досвід та наявність необхідного рівня знань, наявні у працівників Демко Роман Михайлович та Сенишин Іван Федорович, а також Грабар Галини Олександрівни, які будуть задіяні в процесі виконання замовлення, також учасник не надав скан-копії особової медичної книжки (форма первинної облікової документації №1ОМК) на Грабар Галину Олександрівну Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен виправити зазначені вище невідповідності завантаживши Оновлену довідку про наявність працівників в якій повинен виправити зазначені вище невідповідності та завантажити скан-копію особової медичної книжки (форма первинної облікової документації №1ОМК) на Грабар Галину Олександрівну.

Документи

19 листопада 2021 16:23
Електронний підпис
19 листопада 2021 16:21
Протокол УО №176
15 листопада 2021 13:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІСАЄВИЧ ЮРІЙ ФЕДОРОВИЧ"
#2642910737
1 341 797,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 16:52
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 15:12
ДУ№3 до Договору №2.pdf зміни до договору
24 січня 2023 15:11
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 14:56
ДУ№2 до Договору №2.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:54
Електронний підпис укладений
16 грудня 2022 13:55
ДУ№1 до Договору №2.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 13:54
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:12
Договір №2 укладений
05 січня 2022 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п. 13.13.7 Договору, ст.. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі цінової довідки від 13.12.2022р. № В-516 виданої Івано-Франківською торгово-промисловою палатою, та у зв'язку з збільшенням цін на ринку Сторони вирішили збільшити ціну за одиницю товару в межах 10 %, а саме внесли зміни до п.7.6. Договору №2 від 05 січня 2022 року, та виклали його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.13.13.8 Договору, Сторони вирішили продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 267 458,79
UAH