Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, з метою надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2
Очікувана вартість
9 296 869,00 UAH
UA-2021-10-22-006601-a 6dc146e066d34f2abaad5480f7953248
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Людмила Михайлівна

+380484164564 izm-gcpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області "Ізмаїльський міський центр ПМСД"
Код ЄДРПОУ: 42483376
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Шевченка, буд. 8
Контактна особа: Бойко Людмила Михайлівна
+380484164564
izm-gcpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2021 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2021 14:33
Очікувана вартість: 9 296 869,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 484,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників:
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 46480 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, з метою надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Єдності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі Актів прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3) підписаних уповноваженими представниками Сторін на протязі 15 календарних днів Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 жовтня 2021 16:53

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Сума забезпечення: 46480 UAH
01 листопада 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 16:30
Перелік змін до ТД (1).docx
01 листопада 2021 16:30
Тендерна документація - Нова редакція.docx
22 жовтня 2021 16:53
Тендерна документація - Єдності_ 75.docx
01 листопада 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2021 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 16:30
Перелік змін до ТД (1).docx
01 листопада 2021 16:30
Тендерна документація - Нова редакція.docx
22 жовтня 2021 16:53
Тендерна документація - Єдності_ 75.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-03-000013 ● 86fcb7be363c4daca8854b9245c5a776
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2021 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.12.2021 № 597

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.12.2021 № 597

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

21 UA-2021-10-22-006601-а 22.10.2021 Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльський міський центр ПМСД» (код 42483376) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-15 14:13:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, з метою надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-22-006601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-12-17 16:58:02

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення
на запит щодо моніторингу закупівлі UA-2021-10-22-006601-a «Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, з метою надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Підставою для прийняття рішення про Капітальний ремонт об’єкта КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, стала необхідність розподілення потоків хворих та недопущення спалаху захворювання на COVID-19, у зв’язку з виникненням пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 і неможливість приймати хворих на COVID-19 пацієнтів разом із пацієнтами, хворими на інші захворювання в одному приміщенні амбулаторії, не пристосованої для надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, проводиться з метою здійснення необхідних заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльський міський центр ПМСД» на запит моніторингу закупівлі UA-2021-10-22-006601-a «Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, з метою надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) надає пояснення, що Рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 26.03.2021 року №241 було отримано згоду на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, з метою надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2», на підставі якого визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, обґрунтовані позитивним Експертним звітом від 30 серпня 2021 року № ЕК-4276/08-21, щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЕКТОМ «Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, з метою надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2», отриманого на підставі Договору від 10 серпня 2021 року №ЕК-4276/08-21 на виконання експертизи проектно-кошторисної документації, укладений з Державним підприємством «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ІНДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ». Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонту, затверджений Наказом КНП «Ізмаїльський міський центр ПМСД» від 20.10.2021 року № 107/1-аг.
Щодо прохання надати посилання на сайт розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо, що КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД" є одержувачем бюджетних коштів.


Додаток:
- Копія Рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 26.03.2021 року №241 на 1 аркуші
- Копія Експертного звіту від 30 серпня 2021 року № ЕК-4276/08-21 на 7 аркушах
- Копія Договору від 10 серпня 2021 року №ЕК-4276/08-21 на 4 аркушах
- Копія Зведеного кошторисного розрахунку на 3 аркушах
- Копія Наказу від 20.10.2021 року № 107/1-аг на 1 аркуші

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення на запит щодо моніторингу закупівлі UA-2021-10-22-006601-a «Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, з метою надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) КНП «Ізмаїльський міський центр ПМСД» надає роз’яснення щодо виявлених порушень під час моніторингу закупівлі UA-2021-10-22-006601-a, що при складанні тендерної документації в пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», технічно несвідомо допущено помилку, щодо строку дії тендерної пропозиції 40 днів. У Додатку 2 «Форма «Тендерна пропозиція» вказано строк дії тендерної пропозиції 90 днів, з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та дотримано Замовником під час проведення процедури закупівлі та укладенні договору. Через технічну неспроможність веб-порталу Уповноваженого органу вносити виправлення до тендерної документації після закінчення процедури закупівлі, неможливо внести виправлення до тендерної документації. Порушення щодо пункту 2 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю», Замовником вказано, що проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповненим і скоригованим під час укладення договору з переможцем торгів в залежності від специфікації предмету, характеру, інших умов конкретного договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства про публічні закупівлі, на підставі пункту 5 статті 41 Закону. Під час укладення договору про закупівлю з переможцем торгів, Замовником не було внесено змін в умови договору, через не настання випадків передбачених пунктом 5 статі 41 Закону, чим дотримано вимоги частини 4 статті 41 Закону про відповідність умов договору про закупівлю до змісту тендерної документації та тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Зобов’язуємося вжити заходи щодо недопущення порушень у подальшому в частині порушень законодавства при складанні тендерної документації.

2021-12-30 10:22:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД" 9 288 398,32
UAH з ПДВ
9 147 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-9" 9 291 862,09
UAH з ПДВ
9 152 407,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 10:37
Електронний підпис
16 листопада 2021 10:36
public_doc.p7s
15 листопада 2021 15:57
Електронний підпис
15 листопада 2021 15:56
Dovidka_МВС.pdf
15 листопада 2021 15:56
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2021 15:56
ст.17 (ч1,ч2).pdf
15 листопада 2021 15:56
Ліцензія та додаток.pdf
15 листопада 2021 15:56
Кошторисний розрахунок.pdf
08 листопада 2021 20:34
Електронний підпис
08 листопада 2021 20:33
Ліцензія з додатками.pdf
08 листопада 2021 20:33
Банкiвс_ка_гарантiя.rar
08 листопада 2021 20:33
Лист-гарантiя_Санкцii.pdf
08 листопада 2021 20:33
Лист-згода_персонал_нi_данi.pdf
08 листопада 2021 20:33
Тендерна_пропозицiя.pdf
08 листопада 2021 20:33
Зразок_печатки.pdf
08 листопада 2021 20:33
Кошторисний розрахунок.pdf
08 листопада 2021 20:33
Довiдка_про_працiвникiв.pdf
08 листопада 2021 20:33
Довідка з банку.pdf
08 листопада 2021 20:33
гарантiйний_лист_витрати.pdf
08 листопада 2021 20:33
МТБ.pdf
08 листопада 2021 20:33
Вiдомостi_про_учасника.pdf
08 листопада 2021 20:33
Установчi_документи.pdf
08 листопада 2021 20:33
Dovidka_МВС.pdf

Публічні документи

08 листопада 2021 18:01
Електронний підпис
08 листопада 2021 17:59
fwre94648000_https.zip
08 листопада 2021 17:43
Електронний підпис
08 листопада 2021 17:37
Довідка.pdf
08 листопада 2021 17:37
Проект договору з додатком.pdf
08 листопада 2021 17:37
Персональні дані.pdf
08 листопада 2021 17:37
Авансовий платіж.pdf
08 листопада 2021 17:37
лист погодження.pdf
08 листопада 2021 17:37
Дозволи.pdf
08 листопада 2021 17:37
Виписка Гарант 11.10.2021.pdf
08 листопада 2021 17:37
витяг ПДВ ГАРАНТ 9.pdf
08 листопада 2021 17:37
Законодавство.pdf
08 листопада 2021 17:37
Тендерна пропозиція.pdf
08 листопада 2021 17:37
Захист довкілля.pdf
08 листопада 2021 17:37
Відомості про учасника.pdf
08 листопада 2021 17:37
Статут.pdf
08 листопада 2021 17:37
Служба охорони праці.pdf
08 листопада 2021 17:37
витрати.pdf
08 листопада 2021 17:37
Печатка.pdf
08 листопада 2021 17:37
Субпідрядники.pdf
08 листопада 2021 17:37
код доступу.pdf
08 листопада 2021 17:37
Каледарний графік.pdf
08 листопада 2021 17:37
Санкції.pdf
08 листопада 2021 17:37
Довідка про право підпису.pdf
08 листопада 2021 17:37
Відсутність підста за ст. 17.pdf
08 листопада 2021 17:37
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ-9"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД"
#41958304
Переможець 9 147 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2021 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2021 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД"
#41958304
9 147 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2022 11:54
Електронний підпис укладений
09 листопада 2022 11:48
ДУ 11.pdf зміни до договору
09 листопада 2022 11:47
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 15:28
ДУ10.pdf зміни до договору
14 жовтня 2022 15:26
Електронний підпис укладений
22 вересня 2022 12:42
Протокол.pdf зміни до договору
22 вересня 2022 12:40
Електронний підпис укладений
21 вересня 2022 17:07
ДУ9.pdf зміни до договору
21 вересня 2022 17:06
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 08:56
ду 8.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 08:55
Електронний підпис укладений
18 серпня 2022 08:44
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
18 серпня 2022 08:43
Електронний підпис укладений
18 березня 2022 16:25
ДУ6.pdf зміни до договору
18 березня 2022 16:24
Електронний підпис укладений
18 березня 2022 09:02
ДУ5 .pdf зміни до договору
18 березня 2022 09:01
Електронний підпис укладений
24 лютого 2022 15:01
ДУ 4.pdf зміни до договору
24 лютого 2022 15:00
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 14:42
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 січня 2022 14:39
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 10:28
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 19:13
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 19:10
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:29
Додаток № 4 до Договору укладений
30 листопада 2021 15:22
Додаток № 3 до Договору укладений
30 листопада 2021 15:22
Додаток № 2 до Договору укладений
30 листопада 2021 15:22
Додаток № 1 до Договору укладений
30 листопада 2021 15:22
Договір укладений
30 листопада 2021 15:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, з метою надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 1 роб 9 147 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Законом "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися внести зміни до Договору №96/21 від 30.11.2021 року. 2.Договірну ціну (Додаток №2) Договору викласти у новій редакції (Додається).3.Календарний графік виконання робіт (Додаток №3) Договору викласти у новій редакції (Додається).4.План фінансування об'єкту (Додаток №4) Договору викласти у новій редакції (Додається).5.Викласти пункт 10 у новій редакції: зміна розрахункового рахунку Замовника. 6.Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв'язку зі зміною директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ "АЛЬТАЇР-БУД", про що внесено відповідний запис в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Внести зміни в преамбулу Договору в частині директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-БУД", а саме замінити "в особі директора Дубінчука Дмитра Павловича" на "в особі директора Зосич Володимира В'ячеславовича", далі за змістом. 1.2. Змінити за змістом всіх додатків до нього "директора Дубінчука Дмитра Павловича" на "директора Зосич Володимира В'ячеславовича" у відповідних відмінках. 2. Договірну ціну (Додаток №2) Договору викласти у новій редауції (Додається).3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Законом "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися внести зміни до Договору. 2. План фінансування об'єкту (Додаток №4) Договору викласти у новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування об'єкту (Додаток №4) Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування об'єкту (Додаток №4) Договору викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний графік виконання робіт (Додаток №3) Договору викласти у новій редакції. Всі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі зміною директора ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТАЇР-БУД», про що внесено відповідний запис в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Внести зміни в преамбулу Договору в частині директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТАЇР-БУД», а саме замінити «в особі директора Зосич Володимира В’ячеславовича» на «в особі директора Тарасенка Ігоря Юрійовича», далі за змістом. 1.2. Змінити за змістом всіх додатків до нього «директора Зосич Володимира В’ячеславовича» на «директора Тарасенка Ігоря Юрійовича» у відповідних відмінках. 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 3) Договору та План фінансування об’єкту (Додаток 4) Договору викласти у новій редакції (Додається). 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2022р. на 7 671 550,52 грн., Сторони домовились: 1.1. п. 2.1. Договору викласти у новій редакції: Вартість Робіт за цим Договором за згодою сторін визначається відповідно до Договірної ціни, на основі положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 і складає 9 147 000,00 грн. (дев’ять мільйонів сто сорок сім тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 1 524 500,00. У 2021 році вартість робіт складає 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 1 666,67 грн. У 2022 році вартість робіт складає 1 465 449,48 грн. (один мільйон чотириста шістдесят п’ять тисяч чотириста сорок дев’ять гривень 48 копійок), в т.ч. ПДВ – 229 452,68 грн. У 2023 році вартість робіт складає 7 671 550,52 грн. (сім мільйонів шістсот сімдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят гривень 52 копійки), в т.ч. ПДВ – 1 278 591,75. 2. п. 6.1. Договору викласти у наступній редакції: Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 р., а в частині обов’язків по оплаті виконаних Робіт по фінансовім та гарантійним обов’язкам – до повного проведення розрахунків. 3. Додатки до Договору викласти у наступній редакції: - Календарний графік виконання робіт (Додаток №3) викласти у новій редакції; - План фінансування об’єкту (Додаток №4) викласти у новій редакції. 4. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі змінами в бюджетних асигнуваннях у 2022році на 2 226 325,70 грн., Сторони домовились: 1.1. п. 2.1. Договору викласти у новій редакції: Вартість Робіт за цим Договором за згодою сторін визначається відповідно до Договірної ціни, на основі положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 і складає 9 147 000,00 грн. (дев’ять мільйонів сто сорок сім тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 1 524 500,00. У 2021 році вартість робіт складає 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ. У 2022 році вартість робіт складає 3 691 775,18 грн. (три мільйони шістсот дев’яносто одна тисяча сімсот сімдесят п’ять гривень 18 копійок), з ПДВ. У 2023 році вартість робіт складає 5 445 224,82 грн. (п’ять мільйонів чотириста сорок п’ять тисяч двісті двадцять чотири гривні 82 копійки), з ПДВ. 2. п. 6.1. Договору викласти у наступній редакції: Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 р., а в частині обов’язків по оплаті виконаних Робіт по фінансовім та гарантійним обов’язкам – до повного проведення розрахунків. 3. Додатки до Договору викласти у наступній редакції: - Календарний графік виконання робіт (Додаток №3) викласти у новій редакції; - План фінансування об’єкту (Додаток №4) викласти у новій редакції. 4. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол про помилку в додатковій угоді №8
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №96/21/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі змінами в бюджетних асигнуваннях у 2022році на 26 325,70 грн., Сторони домовились: 1.1. п. 2.1. Договору викласти у новій редакції: Вартість Робіт за цим Договором за згодою сторін визначається відповідно до Договірної ціни, на основі положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 і складає 9 147 000,00 грн. (дев’ять мільйонів сто сорок сім тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 1 524 500,00. У 2021 році вартість робіт складає 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ. У 2022 році вартість робіт складає 1 491 775,18 грн. (один мільйони чотириста дев’яносто одна тисяча сімсот сімдесят п’ять гривень 18 копійок), з ПДВ. У 2023 році вартість робіт складає 7 645 224,82 грн. (сім мільйонів шістсот сорок п’ять тисяч двісті двадцять чотири гривні 82 копійки), з ПДВ. 2. п. 6.1. Договору викласти у наступній редакції: Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 р., а в частині обов’язків по оплаті виконаних Робіт по фінансовім та гарантійним обов’язкам – до повного проведення розрахунків. 3. Додатки до Договору викласти у наступній редакції: - Календарний графік виконання робіт (Додаток №3) викласти у новій редакції; - План фінансування об’єкту (Додаток №4) викласти у новій редакції. 4. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися припинити дію Договору за взаємною згодою Сторін.
Номер договору про закупівлю: 96/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт будівлі КНП ІМР ІР ОО "Ізмаїльський міський центр ПМСД", по вул. Єдності, 75 літера "Г" (приміщення амбулаторії), в м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, з метою надання первинної медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 1 роб 9 147 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 475 449,48
UAH (в тому числі ПДВ 231 119,35 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано за згодою сторін